• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zit in de taxi en Jake stapt ook in. Hij zegt dat het geen vaarwel is maar een tot ziens. Ik kijk Jake aan en glimlach dan en sla mijn ogen neer. 'Dat weet ik,' glimlach ik. 'en ik wil hier ook weer terugkomen. Met jou.' ik strijk een lok achter mijn oor en we rijden dan weg. Richting het vliegveld. Nog even en Jake en ik zijn weer terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Alles gaat nu snel, we stappen uit en rennen door de luchthaven om ons vliegtuig te halen. De eigenaar heeft ons iets langer opgehouden dan verwacht. Opgelucht laat ik me op mijn plaats vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Ben jij er klaar voor?' Kaats ik haar vraag terug, waarna ik haar uithaal ontwijk en vervolgens dezelfde tactiek toebreng die ik haar net aan het leren was maar dan andersom. Eerst schijnbeweging met mijn linkervoet, vervolgens met mijn rechterhand naar haar wang uithalen (die ik niet heel hard raakte) om vervolgens weer uit te halen met mijn linkervoet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ryan raakt mijn linkerwang en hij haalt dan weer uit met zijn linkervoet. Ik zie die gelukkig wel aankomen. En vang zijn voet op en duw die verder naar boven en hem iets naar achteren waardoor hij valt. Ik kijk even afwachtend naar hem. Ik zet een stap achteruit, zonder mijn blik af te wenden, en geef hem tijd om op te staan.

    Leslie Day
    Jake en ik halen het vliegtuig gewoon, en eigenlijk vind ik het wel grappig dat we door de luchthaven heen rennen. Het geeft me gewoon plezier. We eindigen in het vliegtuig en ik laat me naast Jake in de stoel vallen. 'We hebben het gered,' zeg ik glimlachend. En druk een kus op zijn wang. Dan kijk ik even om me heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik houd haar hand vast en doe mijn gordel aan. 'Gordel.' lach ik tegen Leslie. 'We gaan zo opstijgen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Slimm.. Ik sta op door gewoon op te springen, iets waar ik lang voor heb getraint om te kunnen. om vervolgens voor haar te blijven staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik doe ook mijn gordel om en houd zijn hand beet. Ik kijk Jake aan. 'Ik wil dat je weet dat ik heel veel van je houd en dat ik het geweldig vond,' zeg ik met een glimlach.

    Sky
    Ryan springt met gemak op. Hij blijft voor me staan. 'Wat is er Ryan, niet eens een uithaal?' zeg ik met een lachje. Ik doe dezelfde tactiek als Ryan deed. Misschien dat hij namelijk niet verwacht dat ik die doe omdat ik hem pas net ken. Maar ik haal niet uit naar zijn gezicht, maar naar zijn schouder. Ik doe het liever safe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Mischien wel, mischien niet' Zeg ik met een wenkbrouw wibbel waarna ik weet wat ze vervolgens gaat doen maar haar hand toch mijn schouder raakt aangezien ik verwacht had dat ze mijn wang zou raken. Zelf haal ik uit met mijn linkerhand naar haar zij, vervolgens met mijn rechterhand richting haar schouder en haal nog een keer uit met mijn voet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Hij haalt uit naar mijn zij, die hij raakt, en zijn rechterhand kan ik ook net niet ontwijken. En doordat het me allemaal te snel gaat lig ik uiteindelijk onderuit omdat zijn voet me ook raakt. Ik kijk naar hem en blijf met een lach liggen. 'Dit is echt een nadeel hieraan, dat ik dan ook weer moet opstaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Tsja, daarom is het vallen en weer opstaan' Zeg ik lachend, 'En is het slim om goed te kunnen vallen zodat je sowieso geen pijn hebt aan de val en het opstaan is slim om dat snel te kunnen omdat je tegenstander nog staat terwijl jij ligt'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Me wants drama :Y)]

    Sky
    Ik luister naar wat Ryan zeg en steek dan mijn hand naar hem uit. Of eigenlijk de handschoen. 'Is het niet gebruikelijk om je tegenstander overeind te helpen?' vraag ik met een lachje. Ik kijk naar Ryan. Vanaf hier kan ik gewoon ongemerkt naar zijn lichaam kijken. Ik weet niet waarom ik er de hele tijd naar kijk, ik weet wel dat ik het doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Is het niet gebruikelijk om je tegenstanden overeind te helpen?' Vraagt ze met een lachje terwijl ze haar hand(schoen) naar me uitsteekt, ik lach om haar vervolgens aan haar hand omhoog te trekken en zo te blijven staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Mijn glimlach word breder en ik kus haar zachtjes. 'Je weet wat je voor me betekend en ik vond het geweldig.' zeg ik en voel ons opstijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Ryan lacht en helpt me dan overeind. We blijven zo voor elkaar staan, best wel dicht bij elkaar. 'Dankje,' glimlach ik. Ik kijk naar hem op en heb een scheve lach op mijn gezicht. Ja, Ryan is nog steeds mijn maatje, ondanks dat ik nu weet dat hij kan toveren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    We stijgen op en nu voelt het echt alsof het voorbij is. 'We gaan wel nog een keer wat leuks doen,' zeg ik glimlachend. 'Snel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.