• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Hij trok mijn shirtje uit en iedere andere jongen had nu naar mijn borsten gekeken, maar hij niet. Ik glimlachte even terwijl hij me in mijn ogen aan bleef kijken.
    Hij vroeg of ik het erg vond dat hij zich kon inhouden. Ik glimlachte. 'Eerlijk gezegd niet, ik vind het wel fijn. ' zeo ik eerlijk terwijl hij gelijk had. De warmte nam toe, al had ik het zelf kunnen doen. Dit voelde fijner.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Maaaiinnn topics, thanks Lize!]

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat ze het niet erg vindt en dat ze het wel fijn vindt. Ik glimlach naar haar terug en houdt haar gewoon in mijn armen. 'Echt, ik heb geen idee hoe laat het is,' zeg ik dan uit het niets met een scheve lach. 'Maar het maakt me ook niet zoveel uit, dit ligt namelijk prima.' het is allemaal zo simpel. Met een mooi meisje in je bed liggen, maar geen verplichtingen hebben. Wat wil je nog meer?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi zei op 13 sep 2012 - 21:04:

    Leslie Day
    Ik kreun ook harder en zet mijn nagels in Jake's borstkas als hij een zuigzoen zet. Ik voer zelf het tempo op en druk dan kusjes op zijn borstkas en lik dan langs zijn tepel en zet mijn tanden erin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Leq je bent geweldig.' hijg ik en kreun weer. Ik plaats mijn ene hand op haar heup en stimuleer met mijn andere hzar clitje. Ik voel dat ik niet ver meer van mijn hoogtepunt verwijdert vrn maar wil haar eerst laten komen.

    Alexi
    Ik lach en plaats mijn lippen op de zijne. Dan haal ik ze er weer af. 'zoooo erg ben ik nu toch ook weer niet als het om schoenen kopen gaat' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb drie tussen uren met een pauze er ook nog bij .____.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    We kreunen beiden weer en hij stimuleert mijn clitje waardoor ik harder kreun. 'Jij bent geweldiger,' kreun ik dan. En ik druk weer kusjes in zijn nek. Er trekt weer een warm gevoel door mijn buik en dan kom ik met een kreun klaar en hijg een beetje maar blijf doorgaan, Jake moet ook tot zijn hoogtepunt komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kom met een harde kreun klaar en laat me uitgeput naast haar vallen. Ik glimlach naa haar en kus haar zachtjes.
    'Ik kan maar geen genoeg van je krijgen' glimlach ik scheef en druk weer een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ook Jake komt klaar en ik hijg na. Ik draai me op mijn zij naar Jake. Hij kust me weer zachtjes. 'Ik ook niet van jou,' zeg ik glimlachend. En druk ook nog een kus op zijn lippen en mijn ademhaling wordt weer wat rustiger. 'Wist je dat het drie dagen geleden was dat we het deden,' zeg ik met een lachje. 'Op nu na dan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'New Record.' grinnik ik vrolijk en kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Hou jij dat bij ?' vraag ikhaar grinnikznd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Neeeeeeeeee!' zeg ij gelijk als Jake vraagt of ik het bij houd. Ik duw mijn hoofd tegen zijn borstkas. Zodat hij niet ziet dat ik rood wordt. 'Het was gewoon... Laat maar zitten.' ik kijk nog steeds niet naar Jake en steek mijn hoofd zelfs onder het kussen en ga liggen op mijn buik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach om haar rood gezicht en ge op haar kont zitten. Zachtjes masseer ik haar.
    'Zeg maar les waarom?' prevel ik zachtjes tegen haar huid aan als ik haar hals weer kus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ij voel ineens Jake die op me komt zitten en ik glimlach als hij me masseert. Ik word al minder rood, dat voel ik. Zijn adem strijkt langs mijn hals. Ik ril als hij mijn hals kust. 'Nee,' zeg ik koppig. 'Ik zeg het niet.' mijn hoofd ligt nog steeds onder het kussen. En Jake en ik zijn nog steeds naakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik haal het kussen van haar hoofd en ga weer verder. ' Alsjeblief lieve lieve Leslie.' zeg ik en grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij haalt het kussen weg en masseert weer verder. Hij grinnikt zachtjes. Ik sla gewoon mijn armen over mij hoofd. Ik schud mijn hoofd. 'Het masseren is echt heerlijk,' zeg ik dan. Om hem af te leiden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'weet ik' zeg ik lachend en doe verder. 'Maar zeg me nu maar wat je dacht.' ik laat me niet zo snel afleiden als het onderwerp heeel interessant is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'