• * De mayakalender stopt eind 2012, wie gelooft en wie niet
    Iemand andere theorien hierover?
    Voorspellingen van de maya's zijn tot nu toe allemaal uitgekomen
    Aardbevingen , tsunami kerncentrales wtc centre etc. Maar ook
    Eind der tijden?, ( mischien niet te letterlijk nemen ) ?

    * illuminatie? Heeft dat ermee te maken.. Wie heeft zich hierin verder verdiept?
    Illuminatie houd in : dat er groepen zijn ( freemasons ) : vrijmetselaars , De regering
    Bildenberggroep en beroemdheden.. Die zich voorbereiden op de komst van de antichrist
    Voor wie gelooft in de bijbel ( na jezus zou alleen nog de antichrist komen )
    Eind der tijden?

    # de antichrist ( duivel ) zou komen in iets groots..
    Wat is het machtigste hier op aarde.. Geld
    1 dollar biljet kan je vouwen op een bepaalde manier..
    Waarop je dus ( alziendoog ) krijgt... Die staat ook op 1 dollar biljet
    Nog een manier van vouwen en je krijg ( obama ) president van amerika
    De chip ? Weleens over gehoord
    Odes naar de duivel ( in muziek ) voorbeeld chris brown : fallen angel
    Belangrijke mensen die op onverklaarbare wijze doodgaan : tupac , biggy, micheal jackson en meer...
    Mensen die ons waarschuwen?!
    School houd je dom.. Media houd je dom
    Kleine dingen die je kan puzzelen uiteindelijk kom je op 1 ding terug

    Heeft dit te maken met het einde van de wereld
    Tell me

    Screw the 2012 theory, the world can't end until I meet Britney:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mensen roepen al jaren dat de wereld zal vergaan. Dat zal hij ook, ooit, over duizende jaren. Maar niet nu in 2012. Dan zal je zeker al jaren van te voren weten wat er gaat gebeuren. De wetenschap is zo ver ontwikkeld dat je het heus wel weet wanneer er iets ergs gaat gebeuren. De aarde is krachtig, en zal echt niet zomaar uit het niet ontploffen. Mensen zoeken vaak naar een teken van iets. 'Kijk, en als je het nou zo keert zou het een teken kunnen zijn! Snel op internet plaatsen!' Maar wees niet bang, het zal niet snel gebeuren. En sowieso hoef jij er echt geen zorgen over te maken wat er over duizenden jaren gebeurd.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:18 ]

    Het is allemaal onzin, als je het mij vraagt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ach, over 3 maanden weten we het.:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik geloof er geen zak van. Volgens mij vergaat de wereld als de vulkaan yellowstone uitbarst. :Y) Dan komt de hele wereld om in het as, mislukte oogsten en te weinig zonlicht.
    Nee, dat weet ik ook niet zeker, maar de wereld vergaat niet zomaar.


    You are beautiful, you are love.

    het is illuminati, zonder e
    Daarnaast sterven er iedere dag mensen, beroemdheden included.
    DAARNAAST is ook al bekend dat de therorie rond de mayakalender niet klopt omdat er een vergissing gemaakt.
    wat is er slecht aan het alziend oog en obama? als je wil kun je ookeen zwaantje vouwen uit een dollarbiljet (wat ook kan met een eurobiljet of wat voor papiervorm dan ook)
    De aarde verdchuift constant, wen er maar aan. heeft niets te maken met het einde van de wereld.
    Kerncentrales kunnen dodelijk zijn, dat weet de mensheid ook.
    als de wereld vergaat is het omdat wij hem slopen.

    If we die, we all goooooooo.


    SLOAN.


    Zo kun je zoveel zeggen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 11:51 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hel schreef:
    het is illuminati, zonder e
    Daarnaast sterven er iedere dag mensen, beroemdheden included.
    DAARNAAST is ook al bekend dat de therorie rond de mayakalender niet klopt omdat er een vergissing gemaakt.
    wat is er slecht aan het alziend oog en obama? als je wil kun je ookeen zwaantje vouwen uit een dollarbiljet (wat ook kan met een eurobiljet of wat voor papiervorm dan ook)
    De aarde verdchuift constant, wen er maar aan. heeft niets te maken met het einde van de wereld.
    Kerncentrales kunnen dodelijk zijn, dat weet de mensheid ook.
    als de wereld vergaat is het omdat wij hem slopen.


    This, exactly.

    Als het van mij afhangt zijn al die theorieën gewoon bullshit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hel schreef:
    het is illuminati, zonder e
    Daarnaast sterven er iedere dag mensen, beroemdheden included.
    DAARNAAST is ook al bekend dat de therorie rond de mayakalender niet klopt omdat er een vergissing gemaakt.
    wat is er slecht aan het alziend oog en obama? als je wil kun je ookeen zwaantje vouwen uit een dollarbiljet (wat ook kan met een eurobiljet of wat voor papiervorm dan ook)
    De aarde verdchuift constant, wen er maar aan. heeft niets te maken met het einde van de wereld.
    Kerncentrales kunnen dodelijk zijn, dat weet de mensheid ook.
    als de wereld vergaat is het omdat wij hem slopen.

    Mee eens!

    Ik geloof er helemaal niks van dat we vergaan dit jaar. Het zal ooit wel een keer gebeuren, maar ik denk dat wij dan allang niet meer leven. Hoe kunnen ze nou weten dat de Maya's bedoelen dat we dan vergaan? Misschien hadden ze zelf geen kans om de kalender af te maken of stierven ze zelf uit. Idontknow? Maar ik vind het beetje ver gezocht dat ze meteen denken dat we dan vergaan. En als het wel gebeurt, wat dan nog? Je kan er niks tegen doen. En zoals hier boven gezegd word, als we vergaan dan komt dat inderdaad door de mensen zelf die de boel verkloten. En dat is nu al aan de gang, en als dat lang door zou gaan, dan ja vergaan we misschien eerder.


    The walking dead <'3

    ik geloof er niet veel van en anders gaan we gezellig met zijn allen dood (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Met de Mayakalender hebben ze een fout gemaakt, die stopt niet in 2012. En waarom zou een volk dat eeuwen geleden voor ons leefde weten wanneer de aarde vergaat? :8

    In de Illuminati geloof ik wel, hoewel er geen keiharde bewijzen maar het is wel zo dat steeds minder mensen geloven dan heb ik het over christenen en dat de Islam steeds meer volgelingen maar dat komt omdat het door word gegeven van ouder op kind en de meeste moslims veranderen niet van geloof.

    Als je trouwens met alziendoog een oog in een driehoek ziet dan is dat volgens sommige een teken van Illuminati.

    Maar als je zo naar de wereld gaat kijken zit overal wel een verborgen boodschap achter.


    Physics is awesome

    Het zijn theorien ;) en geloven is iets wat je niet kan zien
    Net zoals god ,, als kind geloof je in sinterklaas
    Omdat het je verteld word,, en niet omdat je hem kan zien als die kadootjes bij je langsbracht
    En illuminati is ook iets waar je in kan geloven en zoals k er al bij vermeldde ( als je gelooft in de bijbel) en dat is een keuze die je zelf kan maken
    Er zijn genoeg theorien die er wel degelijk op wijze dat het bestaat
    Maar dat mensen het niet willen zien
    Dingen die om je heen gebeuren ;) ,, het maakt allemaal deel uit van 1 ding
    Maar daar moet je je in verdiepen als het je intresseert
    En zoals hierboven word vermeld intresseert het jullie niet en geloven jullie er niet in
    Kom dan met goede argumenten dat het niet bestaat of dat het er niet is
    Want ik geloof wel in de illuminati en in de bijbel en er zijn nog veel meer dingen die ik kan
    Opnoemen

    En met beroemdheden bedoel ik mensen met een message mensen die iets brachten in hun muziek
    Een boodschap voor de mensen hier op deze wereld ,, die wij nog lang niet wisten of konden weten, die wie niet zagen.. Tot een aantal jaren geleden

    En school: houd mensen dom , om de werkelijkheid te verbergen
    wij zijn slaven van de regering word ons verteld dat werk school belangrijk is
    Zoiets heet routine en niemand durft eruit te stappen waarom niet
    Zonder geld ben je niks en kom je nergens ;) geld is macht en macht is de duivel

    En zoek bildenberggroep eens op ;) opgezet door prins claus
    Mischien gaan je ogen open of hou je je oogkleppen op

    Een chip word verplicht daarmee kan je je indentificeren daarmee kan je pinnen
    En kunnen ze zien waar je bent ,, het is verplicht
    Waarom zou je denken

    -> Titel aangepast, voor de lay-out van het forum.


    I am an idiot, I move.

    En einde der tijden hoef je niet letterlijk te nemen! Het kan langzamer gaan dan de mayakalender voorspelt heeft
    Wat bewezen is, is dat net als toen de ijstijd aanbrak en dat is eens in de zoveelduizend jaar
    Dat alle sterrenstelsels op 1 lijn komen te staan
    En dus de aarde vrij staat voor kometen
    Ook hebben de maya's gezegt dat je kan overleven met een onderzeeer
    Van goud of diamant of sterker iets wat je hier niet op de aarde kan vinden
    Maar wat ze uit de ruimte halen titanium.. Wetenschappers doen niet zomaar onderzoeken in de ruimte ,, en kijken niet zomaar of er in de ruimte een mogelijkheid is om te leven
    Dat kost geld, en daar werkt de normale mens voor, de maya's hebben ook gezegt were going back to the beginning, ooit was de aarde 1 dat is uitmekaar gegaan maar het begin
    Is de evenaar,, overstromingen tsunami's aardbevingen
    Op tv zag je beelden van delen in azie in 1 keer alles weg
    En Ooit de film 2012 gezien?
    If you dont have a ticket you dont have a chance
    Dat zou betekenen dat mensen met geld, allang bezig zijn met bouwen van onderzeeers
    Daar werken wij voor, maar maken geen kans
    Zoals in de bijbel staat , ( als je erin gelooft ) zitten we in ons genadetijd
    Dat betekend dat je nog steeds een kans hebt
    Om je te bekeren tot god
    Waak ten alle tijden, want hij komt als een dief in de nacht op een wolk
    En neemt mee wie die mee wilt nemen,