• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht, 'Ik lig veel liever bij jou zo, dan dat ik me moet gaan aankleden etcetera. Maar ja, de plicht roept,' zeg ik met een lachje. En ik sta op en rek me even uit. Ik loop naar het stapeltje kleren die ik van te voren had klaargelegd. Ik raap ze op en loop dan naar de badkamer. Ik ben binnen vijf minuten omgekleed en loop de badkamer dan weer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Alex? Alice? Lily? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik doe de kleren aan die op de stoel liggen en doe mijn haar goed. Dan begin ik op te ruimen. 'Les wil jij nog eens vlug stofzuigen? Dan leg ik alles goed.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lene heeft al een keer met Judy gespeeld ;) tenminste, Judy als tegenspeler :3 dat was mijn eerste echte rpg waar ik aan mee deed ^^ Ik mis Raouliepoelie nog steeds, haar personage :Y)

    Hmm..... ik ga nog verder nadenken.

    Dit:

    is ze. En ik vind de naam Maddy wel bij haar passen op zich. Maar nog net niet dé naam voor haar.

    :3

    Ik ga nog verder denken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Alice heb ik ook al in 2 rpg's XD]

    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar Ryan. Mijn ogen dwalen even af naar zijn lichaam. Dan kijk ik hem weer aan. 'En nu wil ik wel eens van jou gaan winnen RyRy,' zeg ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik knik naar Jake. 'Ja hoor is prima,' zeg ik dan. Ik pak de stofzuiger uit een kast en begin dan heel het huis op razend snel tempo te stofzuigen, ze zijn hier immers al bijna. Na 20 minuten ben ik klaar. Ik heb het verschrikkelijk warm nu.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'De enige kans voor jouw op winnen is als ik je laat winnen kleine' Zeg ik lachend, waarna ik me omdraai om naar mijn tas te lopen om haar vervolgens een paar handschoenen aan te gooien.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Cory? Van Cordelia afgeleid.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Neh, dat is het ook net niet.]

    Sky Leslie White
    Ik lach en vang de handschoenen op. 'Ik geef toch de voorkeur aan Sky, of geweldige Sky, fantastische Sky. Maar kleine? Nehh, niet echt.' ik heb ondertussen de handschoenen aangetrokken. Ik kijk naar Ryan. Echt, het is heel afleidend dat hij zonder shirt loopt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Elisabeth, Lizz...


    Neh, die ook niet.

    Jaimy :Y) hahahah :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [IK STEM VOOR JAIMY !!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Adelaine?}

    Ryan
    'In vergelijking met mij? Echt wel kleine' Zeg ik lachend waarna ik zelf ook mijn handschoenen aantrek en vervolgens weer naar haar toe loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Uitgeput laat ik me in de zetel vallen en trek Leslie op mijn schoot. Dan gaat de bel en ik sta op. 'Jake Sadler?' zegt de man. Ik knik glimlachend. Ik laat hem binnen en toon hem het huis. Ik betaal dan en bel een taxi.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahaha yay Lize!

    Sorry trouwens dat ik laat reageer xd, ik heb ineens een hele schrijfbui en loop even twee hele lange posten te typen op mijn tumblr :')]

    Sky
    Ryan komt weer naar me toe gelopen. 'Ben je er klaar voor?' vraag ik met een glimlach. En ik wacht het niet af en begin gewoon. Ik beweeg me licht op mijn voeten, en ik beweeg. Ik blijf niet stilstaan, want met stilstaan kom je nergens. Ik haal uit naar Ryan.

    Leslie Day
    Hij trekt me op zijn schoot. Ik glimlach, en dan gaat de bel al. Jake staat op en laat de man binnen die het huis controleert en Jake betaalt dan. En hij belt een taxi. Wauw. Dit voelt raar... Om hier weer weg te gaan. Ik heb het hier heel erg leuk gehad met Jake. Ik pak de koffers bij elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik help haar met de koffers voor ze in de kofferbak te laden. Dan houd ik de deur open en laat haar instoppen. 'Onthoud dit Les, dit is geen vaarwel van het huisje, het is een tot ziens.' en ik glimlach. We komen hier terug. Desnoods ontvoer ik haar, maar we komen hier terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'