• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik, en ik glimlach. Ik sta even op en loop van het bed naar de lichtschakelaar. Het boeit me niets dat ik naakt ben. Ik zet het licht uit en loop dan terug naar Jake en kruip onder de dekens naast hem en glimlach dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Have to go.. :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ryan komt voor me staan en zet mij in de goede houding. Ik kijk op naar Ryan. Tegenover hem ben ik echt heel klein. Ik glimlach naar hem. 'Rechterhand,' zeg ik dan. 'Rechtervoet en linkervoet?' ik kijk hem nog steeds aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk beschaamt weg. 'Niet grappig.' mompel ik zachtjes en ga rechtzitten. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen er omheen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze stelt voor om een film te kijken. 'Ik vind het best, naar welke film wil je kijken?' van mij mag ze kiezen. Ik vind het toch wel oké.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik grinnik even. 'Dat wou ik eigenlijk aan jou vragen.' zeg ik dan zachtjes en gaap weer.
    Van niks doen werd je nog vermoeider dan anders.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Hé, sorry!" mompelde ik en sloeg mijn armen om haar heen. "Het was gewoon grappig om te zien, vooral omdat je ongedeerd bent." zeg ik zacht.
    "Maar hé, ik heb wel al eens wat lompers gedaan." probeerde ik haar gerust te stellen. Mijn hoofd lag op het hare en haar haren kriebelden in mijn gezicht.
    "Hmmm, je ruikt de zee nog in je haar." glimlachte ik dan en begroef mijn neus erin.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik heb jouw nog nooit iets lomp zien doen, het was ik wel altijd. Zoals weet je nog de eerste schooldag? Dat je me zo aanstaarde, ik wegrende het bos in en ging zwemmen. Jij dook dan op en ik was zo lomp om bijna te verdrinken.' Ik grinnik bij die gedachte. Ik dacht dat hij een enge stalker was of een player.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik zorg dat ze weer dicht tegen me aanligt. 'Slaapwel.' fluister ik zachtjes. Ik strijk door haar haren en sluit mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ik lach zachtjes. 'Vindt je me soms saai?' vraag ik dan. 'Dat kan je ook zeggen in plaats van subtiel gapen.' ik kijk haar met een grijns aan. 'En jij mag de film kiezen. Daar ben ik niet zo goed in.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik heb jouw nog nooit iets lomp zien doen, het was ik wel altijd. Zoals weet je nog de eerste schooldag? Dat je me zo aanstaarde, ik wegrende het bos in en ging zwemmen. Jij dook dan op en ik was zo lomp om bijna te verdrinken.' Ik grinnik bij die gedachte. Ik dacht dat hij een enge stalker was of een player.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jij ook lieve Jake,' zeg ik zacht terug. Ik druk nog een lief kusje op zijn lippen en leg dan mijn hoofd op zijn borstkas en val al snel in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik moest ook even lachen.
    "Ja, maar weet je nog. Ook aan het meer. Onze eerste keer. Toen heb ik jou toch een faal van mijn verteld?
    Over mijn eerste keer, toen ik de rekker van het meisje haar bh in haar oog had laten schieten... Das veel erger dan over een tas struikelen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja dat was één fail. Alle jongens doen iets stoms tijdens hun eerste keer. Meisjes zijn daar te zenuwachtig voor.' lach ik zachtjes. 'En hoe kan ik die dag vergeten.' zeg ik zachtjes en houd me weer in. Shit hem niet kussen word moeilijker dan ik dacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik lach zachtjes. 'Ik dacht de subtiele manier wat origineler was.' Zei ik toen met een kleine grijns.
    Ik kijk en doe de tv gewoon aan. 'Orphan?' Vroeg ik toen en keek hem aan. 'Een thriller.' Ik stap even uit bed waardoor de kou me overspoeld en ik sla mijn armen om mijn huid. Ik zak neer en ril even waarna ik de film in de speler doe. Ik loop weer terug naar John en ga weer onder de dekens liggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.