• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:05 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Ryan
    De lach die ik eerder had willen uitbrengen werd een grijns toen de vrouw dacht dat Sky mijn vriendin was, ik keek naar Sky en zag dat zij bloosde en trok haar vervolgens mee de kamer uit toen de vrouw zij dat we konden gaan.

Don't be like the rest of them, darling

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Als ik hem achter me hoor draai ik me met een ruk om. Een reden. Misschien dat hij me geslagen heeft, vaak. Aangerand, ook te vaak. Me in een demon verandert heeft, 1 keer te veel. 'Je kan beter om een reden vragen waarom ik wel aardig zou doen. Dan zou ik veel sneller klaar zijn, die is er namelijk niet,' bijt ik hem toe. Ik wil dat hij weg gaat.

Nick
    'Wat dacht je van de reden dat als ik je niet veranderd had je nu niet een vriendje had gehad, Jake toch?' Vraag ik haar, 'Hoe komt het trouwens dat je weer mens bent?' Vraag ik haar vervolgens geïnteresseerd.

Sky
    Ik zie dat Ryan grijnst en hij trekt me mee de kamer uit. Ik bloos nog steeds licht. En ik kijk een andere kant op, weg van Ryan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    Ik kijk hem met vernauwende ogen aan. 'Hoe weet je dat?' vraag ik aan hem. De enige reden dat hij het kan weten is als hij het aan anderen heeft gevraagd. Want toen hij aankwam, vertrokken Jake en ik naar Frankrijk. 'Ik weet niet hoe dat komt,' mompel ik. Ik kan het gewoon niet om weg van hem te kijken. 'En ik wil dat je weggaat,' zeg ik dan. Mijn stem klinkt veel zachter dan ik wil.

Ryan
    'Duss.. Wat wil je nu doen? We hebben gruwelijke geheimen gehad, daarna een kickboks partijtje en voetselvergiftiging' Zeg ik met een lichte grijns.

Nick
    'Ik weet alles' Zeg ik simpelweg, en vaak was dat waar. 'Blijkbaar had ik dan toch iets goed gedaan of niet' Zeg ik vervolgens waarna ik uit de deuropening verdwijn richting mijn kamer om daar de helm op mijn bed neer te leggen.

Leslie Day
    Hij weet alles.. zijn stem klinkt nog na als hij weg gelopen is. Het verbaasd me dat hij weg gaat als ik dat zeg. Ik ril een keer en draai me dan om naar mijn koffer. Ik ban Nick uit mijn gedachten. Ik doe een poging tot tenminste. En ik focus me op mijn spullen weg leggen vanuit mijn koffer. Maar daar ben ik al snel klaar mee. Ik loop de gang weer op.

[Wie voor Les?]

Sky
    Hij zorgt ervoor dat de blosjes verdwijnen op mijn wangen en ik lach naar hem. 'Wat dacht je ervan dat ik er voor zal zorgen dat jij in je bed terecht komt, met een emmer ernaast totdat je niet meer misselijk bent?'

Jake
    Ik loop de kamer uit om hen hun rust te gunnen en loop richting de kantine. Eten!!! Ik pak een plateau en begin eten op te laden.

[lol Jake heeft honger van de jetlag]

Ryan
    'Hmmm..' Mompel ik met tegenzin, 'Daar is ook geen lol aan' Voeg ik er aan toe, ik leek net een klein kind die niet kreeg wat hij wil en bang is voor docters.

Sky
    'Het is mij allang duidelijk dat ik saai ben,' zeg ik dan. Ik trek Ryan alsnog mee naar zijn kamer. 'Je moet rusten. En Daniël en Nathan kunnen wel op je letten.'

[Lol, ze weet namelijk niet dat je nu met Sarah op de kamer ligt :Y)]

[jah waar is Sarah eigenlijk? In de gang nog zeker?]

[En wie wil Les meeten? :Y)]

Ryan
    'Dat zou kunnen maar daar slaap ik niet meer' Zeg ik schaapachtig, 'Maar het kan me niets schelen waar ik lig aangezien ik niet eens ergens wil liggen.'

{Sarah en Leslie.. :3 En Leslie is nu volgensmij kwaadd... I WOULD LIKE A DEMOM VS WITCH fight :3}

Sky
    Ik kijk naar Ryan. 'Hoe bedoel je daar slaap je niet meer?' vraag ik verbaasd. 'Bij wie slaap je dan?' ik kijk hem nog steeds aan. 'Stel jij dan iets voor om te doen.'