• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:05 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik kijk hem aan. Typisch, hij eet een appel. Na al die tijd nog steeds. En ik herken die blik in zijn ogen, hij grijnst. 'Rot op Nick,' zeg ik dan. Ik kijk hem nog steeds aan. Hij moet uit mijn buurt blijven.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik laat me op de grond vallen en aai het katje 'Saffier he?' mompel ik 'Sorry Saffier, ik was gewoon geschrokken.' zeg ik en glimlach.

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Rachelle Lemmons.

Ik grinnik zachtjes. 'Ik heb jou. ' zeg ik dan met een lichte grijns. Ik kruip dichter naar hem toe en start de film. 'Het gaat over een weeskind dusse..goodluck. ' zeg ik en leg mijn arm op die van hem.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Ryan
    Ik zucht om vervolgens met haar mee te lopen, ik hate dokters.. Ik had ze nooit wat gevonden, maar ik zou nu wel moeten aangezien het waarschijnlijk beter zou zijn dan blijven zitten.

Don't be like the rest of them, darling

Jonathan Fields
    Ik grinnik als ze zegt dat ze mij heeft en ook als ze dichter naar me toe kruipt. 'Dat komt wel goed,' zeg ik met een knipoog. De film begint en ik wacht gewoon af. Ik kan goed tegen thrillers. Ik leef al een tijd, en heb zelf ook dingen meegemaakt. Je gaat er vanzelf tegen kunnen.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. Typisch, hij eet een appel. Na al die tijd nog steeds. En ik herken die blik in zijn ogen, hij grijnst. 'Rot op Nick,' zeg ik dan. Ik kijk hem nog steeds aan. Hij moet uit mijn buurt blijven.

Nick
    'Dat klinkt niet heel erg aardig' Andwoord ik met dezelfde grijns, volgensmij had ik nog niets gedaan dat haar erg tegenzat.. Afgezien van hierkomen

Sky
    Ryan loopt mee, ik blijf hem ook meetrekken aan zijn hand. We komen aan bij de schooldokter en ik leg snel aan haar uit wat hij gedaan heeft en wat het symptoom is. Gelijk zegt ze, 'Voedselvergiftiging. En dat moet er gewoon uitkomen. Wellicht door te kotsen, of de andere weg.' ik kijk naast me naar Ryan.

Leslie Day
    Een rilling loopt over mijn rug als ik zijn stem hoor. Dit kan gewoon niet waar zijn, het is niet echt dat hij hier is. Gewoon een heel realistiche droom, en als ik wakker word lig ik naast Jake in Frankrijk. Maar ik weet dat ik niet droom. 'Ik heb ook geen reden om aardig te zijn.' en ik pak mijn koffer steviger vast, doe de deur open en loop naar binnen en leg mijn koffer op mijn bed. De deur laat ik gewoon open. Die laat ik altijd open, oude gewoonte.

{Haha, wil je echt dat Nick je achterna komt Jaimes?}

[Kom op Ellie, je kent me toch :Y)]

{Jup, I do.. Just wanne to make sure}

Ryan
    Ugh, kotsen dus blijkbaar.. Daar hielt ik ook niet van, het voelde niet goed en daarbij was de smaak in mijn mond daarna afschuwelijk. Ik knikte om vervolgens te zuchten.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Een rilling loopt over mijn rug als ik zijn stem hoor. Dit kan gewoon niet waar zijn, het is niet echt dat hij hier is. Gewoon een heel realistiche droom, en als ik wakker word lig ik naast Jake in Frankrijk. Maar ik weet dat ik niet droom. 'Ik heb ook geen reden om aardig te zijn.' en ik pak mijn koffer steviger vast, doe de deur open en loop naar binnen en leg mijn koffer op mijn bed. De deur laat ik gewoon open. Die laat ik altijd open, oude gewoonte.

Nick
    'Geef eens een reden om het niet te doen dan' Vraag ik haar terwijl ik tegen de deurpost leun en nog een hap neem van de appel en in mijn ene hand nogsteeds mijn helm vasthoud.

Sky
    De vrouw kijkt dan in mijn richting, 'Het hangt er maar net vanaf hoe snel het eten uit zijn lichaam komt, hoe lang hij ziek is. Kan je tot die tijd bij hem blijven? Je bent zijn vriendinnetje?' vraagt ze. En ik schud verbaasd mijn hoofd. Hoe komt ze daarbij? Ik kijk naar Ryan en merk dan dat ik zijn hand al die tijd nog beet had sinds ik hem meetrok. 'Ik eh, blijf wel bij hem. En hij is niet mijn vriendje.' ik bloos licht.

Leslie Day
    Als ik hem achter me hoor draai ik me met een ruk om. Een reden. Misschien dat hij me geslagen heeft, vaak. Aangerand, ook te vaak. Me in een demon verandert heeft, 1 keer te veel. 'Je kan beter om een reden vragen waarom ik wel aardig zou doen. Dan zou ik veel sneller klaar zijn, die is er namelijk niet,' bijt ik hem toe. Ik wil dat hij weg gaat.