• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Uh ja, deze dag.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes, met zijn ogen op mij gericht. Zijn voorhoofd houd hij tegen die van mij aan. Ik glimlach lichtjes en knipper eventjes, waarna ik hem aan blijf kijken.
    "Een heel nieuwsgierig vraadje." zegt hij zacht en voorzichtig, ik kijk hem nieuwsgierig aan. "Waarom heb je altijd zoveel make-up op als ik vragen mag?" Ik kijk hem wat verbaasd aan.
    "Uh... Ik vind deze make-up mooi en het past wel bij mij... Bij mijn uiterlijk vooral." antwoord ik. "Hoezo?" vraag ik vervolgens argwanend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh... Ik vind deze make-up mooi en het past wel bij mij... Bij mijn uiterlijk vooral,' antwoordde ze en ze had daarvoor verbaasd naar mij gekeken. 'Hoezo?' vroeg ze vervolgens argwanend. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Gewoon,' antwoordde ik zachtjes en drukte toen een klein kusje op haar lippen. 'Ik vind je ook mooi zonder. Ik was gewoon benieuwd.' Lichtjes streelde ik weer met mijn vingers over haar heup.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Gewoon." antwoord hij zacht en drukt een klein kusje op mijn lippen. "Ik vind je ook mooi zonder. Ik was gewoon benieuwd." Hij streelt lichtjes met zijn vingers over mijn heup heen en ik raak er even afgeleid van. Ik sluit mijn ogen even om te genieten en open ze dan weer.
    "Mooi of mooier?" vraag ik zacht en ik kijk hem recht aan, ik wil eerlijkheid. In ieder geval, dat verwacht ik wel van hem. Ik ben ook eerlijk tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Mooi of mooier?' vroeg ze zacht na haar ogen even te hebben gesloten. Ik bleef haar eventjes bedenkelijk aankijken.
    'Strikvraag?' vroeg ik zacht en lachte eventjes. Mijn vingers liet ik door strelen.
    'Mooier,' biechtte ik toen zachtjes op. 'Maar met make-up ben je ook heel mooi, vergeet dat niet,' voegde ik er toen gauw aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft mij eventjes bedenkelijk aankijken en dat zegt eigenlijk wel genoeg.
    "Strikvraag?" vraagt hij zacht en hij lacht even terwijl hij door streelt. "Mooier. Maar met make-up ben je ook heel mooi, vergeet dat niet." Ik grimas als ik hem aankijk.
    "Ik wist het! Maar het maakt me niets uit, ik vind make-up mooier en daar moet jij mee leren leven." Ik steek kort mijn tong eigenwijs uit naar Nathan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik wist het! Maar het maakt me niets uit, ik vind make-up mooier en daar moet jij mee leren leven,' zei ze en stak toen kort haar tong eigenwijs naar mij uit. Zacht lachte ik weer en hapte speels naar haar tong.
    'Hmm, maar met douchen en slapen is het af. Dan kan ik je weer zien zonder. Vind het wel speciaal,' zei ik zacht. 'Zie ik als enige jouw naakte gezicht.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht opnieuw zacht en hapt dan speels naar mijn tong, waardoor ik giechel.
    "Hmm, maar met dochen en slapen is het af. Dan kan ik je weer zien wonder. Vind het wel speciaal." zegt hij zacht. "Zie ik als enige jouw naakte gezicht." Ik giechel opnieuw en bloos lichtjes.
    "Ja, jij bent de enige die mijn naakte gezicht ziet. En de enige die dat mag." antwoord ik zacht en druk mijn lippen op die van hem om hem teder maar verlangend te kussen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde opnieuw, een glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Ja, jij bent de enige die mijn naakte gezicht ziet. En de enige die dat mag,' antwoordde ze zacht. Ze drukte haar lippen op die van mij om mij teder en verlangend te kussen. Mijn adem stokte even, maar al gauw kuste ik haar net zo teder en verlangend terug. Ik trok haar wat dichter tegen mij aan.
    'Je jurkje,' fluisterde ik zachtjes tegen haar lippen. 'M-mag hij weer uit?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn adem stokt evven maar hij kust mij al snel net zo teder en verlangend terug. Daarna trekt hij me iets dichter tegen zich aan, ik schuif automatisch mee.
    "Je jurkje." fluistert hij zacht tegen mijn lippen. "M-mag hij weer uit?" Ik glimlach en knik, misschien iets te gretig om vervolgens het jurkje snel over mijn hoofd te trekken en naast ons neer te laten ploffen.
    "Ik dacht dat je het nooit ging vragen." giechel ik zacht als ik mijn naakte lichaam tegen Nathan aanduw.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte, knikte aardig gretig om vervolgens haar shirt uit te doen en die naast ons te laten vallen.
    'Ik dacht dat je het nooit ging vragen,' giechelde ze zacht als ze haar lichaam tegen mij aan duwde. Ik lachte zacht en legde mijn hand op haar onderrug met mijn vingers gespreid.
    'Beter laat dan nooit, toch?' vroeg ik met een klein lachje. Ik besefte mij maar vaag dat we op de dekens lagen en dat de kans er nog steeds was dat mijn kamergenoot, of iemand anders opeens binnen kon wandelen.
    'Wil je onder de dekens?' vroeg ik toen aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht om me en legt zijn hand op mijn onderrug met zijn vingers gespreid. Ik ril aangenaam ervan, het is een stuk beter dan zijn gekromde vingers.
    "Beter laat dan nooit, toch?" vraagt hij met een lachje waarop ik grinnikend knik. "Wil je onder de dekens?" vraagt hij dan waarop ik hem iets verbaasd aankijk.
    "Liever niet eigenlijk..." antwoord ik. "Het is zo warm en ze liggen zo in de weg vind ik. Maar als jij het wilt kunnen we het wel doen!" Ik glimlach en geef hem een paar speelse kusjes op zijn neus en mond.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Liever niet eigenlijk...' antwoordde ze na mij verbaasd te hebben aangekeken. 'Het is zo warm en ze liggen zo in de weg vind ik. Maar als jij het wilt kunnen we het wel doen!' Ze glimlachte en gaf een paar speelse kusjes op mijn neus en mond. Ik lachte zacht en hapte speels.
    'Dan blijven we er bovenop,' lachte ik zachtjes. 'Maar ik dacht, omdat alles open is en ik nog steeds een kamergenoot heb.. Ik.. Ik dacht dat het misschien wat fijner voor jou zou wezen,' zei ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en hapt speels als reactie op mijn kusjes waardoor ik lach.
    "Dan blijven we er bovenop." lacht hij zacht. "Maar ik dacht, omdat alles open is en ik nog steeds een kamergenott heb... Ik... Ik dacht dat het misschien wat fijner voor jou zou wezen." zegt hij zacht en ik glimlach breed.
    "Dat vind ik echt zo lief van je!" zeg ik en ik kus hem opnieuw. "Je bent perfect, Nathan. Trouwens, op die ene keer na heb ik hem niet meer gezien. Die heeft vast een andere kamer gevonden." lach ik zachtjes. Ik besluit mijn handen over zijn lichaam te laten gaan zodat hij zich niet meer zo drukt maakt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat vind ik echt zo lief van je!' zei ze en ze kuste me opnieuw. Gretig beantwoorde ik het. 'Je bent perfect, Nathan. Trouwens, op die ene keer na heb ik hem niet meer gezien. Die heeft vast een andere kamer gevonden,' lachte ze zachtjes en ik voelde niet veel later haar handen over mijn lichaam gaan. Ik rilde eventjes en sloot mijn ogen. Misschien had ze gelijk. Rikki is namelijk ook nog niet weer in haar kamer geweest. Ik slikte en drukte mijn lippen weer zachtjes op die van haar.
    'Je hebt vast gelijk,' fluisterde ik zachtjes tegen haar lippen aan. 'Hmm, blijf bij mij,' fluisterde ik er achteraan. 'Ik blijf bij jou. Ik zal niet mer wegrennen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij sluit zijn ogen en drukt zijn lippen weer zacht op die van mij.
    "Je hebt vast gelijk." fluistert hij zacht tegen mijn lippen aan. "Hmm, blijf bij mij. Ik blijf bij jou. Ik zal niet meer wegrennen." Ik glimlach en kus hem zacht voor ik antwoord.
    "Natuurlijk, ik ben niet degene die steeds weggaat hoor." zeg ik plagerig en ik kus hem opnieuw. "Ik blijf, voor zolang het mogelijk is." beloof ik hem plechtig, waarna ik hem opnieuw en opnieuw kus. Zijn lippen zijn zo heerlijk aanlokkelijk.


    Your make-up is terrible