• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguèz. || District 1

    Ik lachte even terwijl ik weer dat gevoel kreeg. 'Ik heb nog vlees..al is het nat en koud. ' zei ik toen en deed een stapje naar schrer. 'We kunnen best bessen zoeken, een vuur maken en eten. ' zei ik met een lachje.
    Ik keek hem aan en beet op mijn lip. Ik was zo blij om hem weer terug te hebben, de ruzie achter ons gelaten , al wist ik niet wat hij met Esmee had gedaan..ik kwamcer nog wel op terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Dit klinkt als een plan.' Lachend trok ik haar mee, op zoek naar eten. 'Hmmmm, zwarte bessen of rode bessen?' Mijn eigen uitspraak deed me aan iets denken. Ons spelletje! 'Bloemen of bonbons? Pinda's of walnoten?' vervolgde ik me zelf.
    Nieuwsgierig wachtte ik op haar antwoord.

    [Zorry ben niet echt inspiratievol, ben aan het leren voor een te grote Frans toets -.-]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Waarom heb ik haar zo'n lange naam gegeven XD En ik begrijp het moet toevallig ook zometeen voor Frans gaan leren :3 )

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez. || District 1

    'Dit klinkt als een plan.' Zei hij lachend en trok me mee, op zoek naar eten. 'Hmmmm, zwarte bessen of rode bessen?' Het deed me denken aan ons spel wat we al sinds we elkaar kende speelde, 'Bloemen of bonbons? Pinda's of walnoten?' vervolgde hij en ik lachte. 'Rode bessen, zwarte kunnen nightlock zijn. Bonbons want ik ben dol op chocolade en Walnoten omdat die nou eenmaal lekkerder zijn.' zei ik met een grinnik.
    Ik keek om me heen en dacht bedenkelijk na. 'Een vos of een regenboog forel? Planten of grassen? Een jurk of een rokje?' zei ik en dacht na nadat ik het had gevraagd. 'Laten we het erop houden, wat zou me beter staan.' zei ik erna met een grinnik. Rowan in een jurk, ik zag het al voor me!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Whahahah, toeval x'D]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Rode bessen, zwarte kunnen nightlock zijn.' Ik knikte instemmend en liep vervolgens naar een struikje wat nabij lag. Er zaten kleine rode besjes aan. Langzaam begon ik ze te verzamelen, terwijl ik verder naar haar luisterde.
    'Bonbons, want ik ben dol op chocolade en walnoten, omdat die nou eenmaal lekkerder zijn.' Ik draaide mijn hoofd naar haar om en begon te protesteren.
    'Er is niks lekkerders dan pindas!' Ze luisterde niet, maar was aan het nadenken, waarschijnlijk voor nieuwe. Maakte ook niet uit.
    'Een vos of een regenboog forel? Planten of grassen? Een jurk of een rokje?' Bij de laatste trok ik mijn wenkbrauw vragend op. 'Laten we het erop houden, wat zou me beter staan,' vervolgde ze grinnikend. Ik kwam weer overeind met de bessen in mijn ene hand en gaf eerst een zacht mepje tegen haar neus.
    'Durf het daar aan te denken!' gromde ik quasi-boos. Het was niet zo moeilijk te raden waar ze aan dacht.
    'Maar oké. Op dit moment zou ik liever een regenboogforel hebben. Eetbare planten gaan er ook wel in denk ik. En als laatste zou ik voor de jurk gaan. Ik heb het niet zo op rokken.' Even dacht ik na.
    'Maar als ik het goed begrijp trek jij op onze volgende date een jurk aan, terwijl ik jouw kom ophalen en een doos bonbons geef met rode bessen spul erin. Dan neem ik je mee in een limousine. Of een koets. We gaan naar een restaurant, waar we als voorgerecht een walnoten-pinda-eetbare planten-iets krijgen en als hoofdgerecht komt er een regenboogforel. Als toetje bestellen we een milkshake met 2 rietjes. Of een druiven-tros, zodat we elkaar kunnen voeren.' Even maakte ik een wenkbrauwwiebel. 'Dus limousine of een koets? Milkshake of druiven? En natuurlijk de grootste vraag. Wat moet ik aan? Of niet aan.'

    [Wooh wat een lul-verhaal heb ik gehouden x'D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    ( Hahaha ik meost gewoon lachen xd Ik zie Rowan voor me in een jurk. )

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Hij kwam weer overeind met de bessen in zijn ene hand en gaf eerst een zacht mepje tegen mijn neus.
    'Durf het daar aan te denken!' gromde hij quasi-boos waardoor ik moest lachen. 'Can't help it love.' zei ik toen met een grijns.
    'Maar oké. Op dit moment zou ik liever een regenboogforel hebben. Eetbare planten gaan er ook wel in denk ik. En als laatste zou ik voor de jurk gaan. Ik heb het niet zo op rokken.' Hij stopte even en dacht na.
    'Maar als ik het goed begrijp trek jij op onze volgende date een jurk aan, terwijl ik jouw kom ophalen en een doos bonbons geef met rode bessen spul erin. Dan neem ik je mee in een limousine. Of een koets. We gaan naar een restaurant, waar we als voorgerecht een walnoten-pinda-eetbare planten-iets krijgen en als hoofdgerecht komt er een regenboogforel. Als toetje bestellen we een milkshake met 2 rietjes. Of een druiven-tros, zodat we elkaar kunnen voeren.' Even maakte hij een wenkbrauwwiebel. 'Dus limousine of een koets? Milkshake of druiven? En natuurlijk de grootste vraag. Wat moet ik aan? Of niet aan.' Ik grinnikte, 'Klinkt geweldig.' zei ik toen en vergat even dat we in de arena waren. 'Maar ik ga denk ik toch voor een koets. Is iets klassieker, ik ga voor de druiven en wat je aan moet eh?' zei ik en trok een bedenkelijk gezicht. 'Als het maar matched bij mijn jurk.' zeg ik en grijns. Dan denk ik na en zet een stap. 'Dus, zou ik in een rode of blauwe jurk moeten verschijnen? Een typisch 4 restaurant of 1? En als laatste, blijf ik bij jou of jij bij mij.' zeg ik dan met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Daar gaan we dan hoor met onze enorme stukken xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Corallo schreef:
    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Ik ehm.. het gaat wel," murmelt Artemis zachtjes. Je kan duidelijk zien dat het totaal niet goed gaat, maar uit ervaring weet ik dat je op dit soort momenten niet in discussie moet gaan. Dat lost niets op.
    "Timber was een goede vriend. Mijn beste," In gedachten staart ze naar het eten. "Hier, ik heb niet zo'n trek," mompelt ze om vervolgens de poot naar mij uit te steken.
    Ik schud mijn hoofd. "Artemis, hoe rot ik nu ook ga klinken, je moet eten," zeg ik zachtjes. Ik wil niet bedreigend of bevelend overkomen. Ik ben nou eenmaal een persoon die op mensen let en voor mensen zorgt. En op dit moment zijn onze levens mijn grootste zorg.
    Ik knabbel aan mijn konijnenpoot. Het voelt goed, een heerlijke warme maaltijd in mijn buik, geen regen en de warmte van een vuurtje. Enkel mijn broertje en zusje ontbreken. Op dit moment realiseer ik me hoeveel ik hun mis. Ik wil mijn zusje in het rond zwieren en voetballen met mijn broertje.
    Ik schud mijn hoofd en jaag de gedachten weg.

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    "Artemis, hoe rot ik nu ook ga klinken, je moet eten," zegt hij zachtjes en ik schud koppig mijn hoofd. 'Eet maar..ik heb echt geen trek.' mompel ik dan en sta even op. Vanavond zou ik zijn gezicht zien. Ik beet op mijn lip terwijl er zacht een traan over mijn wang glijd en ik weer neerval in het zand. Geluidloos rollen er meer en meer tranen die ik niet meer kon tegenhouden en ik liet mijn hoofd in mijn handen vallen. Ik snikte zachtjes terwijl de gedachte alleen maar naar Timber ging. Waarom moest hij zichzelf dan ook verkiezen voor de boete?! Waarom moest hij iemands plaats innemen!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    ( Daar gaan we dan hoor met onze enorme stukken xd )


    [Hahah, ik word hier echt weer blij door =D]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Klinkt geweldig,' zei ze, terwijl haar ogen echt oplichtte, alsof ze de he hele situatie vergat. Zelf begon ik dat ook te doen en verdronk in de spiegels van haar ziel. 'Maar ik ga denk ik toch voor een koets. Is iets klassieker, ik ga voor de druiven en wat je aan moet eh?' Ze moest even nadenken, terwijl ik alle perfecte gelaatstrekken bestudeerde. 'Als het maar matched bij mijn jurk.' zeg ze uiteindelijk met een grijns. Ze komt een stap dichterbij me staan. 'Dus, zou ik in een rode of blauwe jurk moeten verschijnen? Een typisch 4 restaurant of 1? En als laatste, blijf ik bij jou of jij bij mij,' vraagt ze. Ook ik zet een stap dichterbij, zodat we nu tegen elkaar staan, en kijk naar beneden.
    'Een rode jurk in het beste restaurant wat er maar te vinden is. Wat natuurlijk jouw voorkeur heeft. En wat betreft de laatste kwestie. We blijven bij elkaar.' Zacht druk ik een kusje op haar lippen, en streel met mijn hand van haar wang naar haar nek en laat hem daar rusten.
    'Zou je na het eten willen dansen tot we er bij neer vallen of naar het strand om te gaan nachtzwemmen? En zal ik je daarna thuis brengen of wil je bij me blijven slapen. Of ik bij jouw?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    ( Hahah ik lig ziek op bed - .- en moet zometeen leren D: )

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ook hij zet een stap naar voren en ik laat mijn armen in zijn nek rusten. 'Een rode jurk in het beste restaurant wat er maar te vinden is. Wat natuurlijk jouw voorkeur heeft. En wat betreft de laatste kwestie. We blijven bij elkaar.' Zachtjes drukt hij zijn perfect gevormde lippen op die van mij en ik glimlach. Hij streelt met zijn hand mijn wang en laat hem in mijn nek rusten. 'Als het aan mij ligt wel.' zeg ik zachtjes en kijk in zijn diep bruine ogen.
    'Zou je na het eten willen dansen tot we er bij neer vallen of naar het strand om te gaan nachtzwemmen? En zal ik je daarna thuis brengen of wil je bij me blijven slapen. Of ik bij jouw?' Ik glimlach en een twinkeling is in mijn ogen te zien. 'Beide lijkt me leuk, ik breng me nacht het liefst door samen met jou bij jou.' zei ik en drukte langzaam en teder mijn lippen op die van hem.
    Ik moest ondanks dat ik 1.73 was toch op mijn tenen staan en ik moest erdoor glimlachen. Ik was hierdoor zo gelukkig, hij kon me in één oogwenk gelukkig maken of juist niet.
    Laten we hopen dat dat laatste niet gebeurd.
    Ik was in deze arena zo veel veranderd van het meisje dat ik eerst was, naar het meisje dat ik nu ben en nu maar hopen dat we het gaan redden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ohh, das echt balen! Ik was vorig weekend, maandag en dinsdag ziek... Het heerst echt. Hoop dat je snel beter voelt!]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Beide lijkt me leuk, ik breng me nacht het liefst door samen met jou bij jou,' antwoordde ze, gevolgd door een kus. Glimlachend beweegde ik mijn mond mee met die van haar. Mijn armen liet ik naar beneden glijden en liet ze bij haar heupen liggen. Voorzichtig, proberend de zoen niet te verbreken, pakte ik haar op van de grond. Ik liep een stukje naar een rots, die ik vanuit mijn ooghoek gezien had, en zette Des er neer. Het contact werd verbroken, maar doordat ze nu op gelijkere hoogte zat kon ik in haar ogen kijken. Wat ik helemaal niet erg vind. Weer drukte ik mijn lippen op die van haar.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Carmenta schreef:
    Artemis Sapphire Stone || District 7

    "Artemis, hoe rot ik nu ook ga klinken, je moet eten," zegt hij zachtjes en ik schud koppig mijn hoofd. 'Eet maar..ik heb echt geen trek.' mompel ik dan en sta even op. Vanavond zou ik zijn gezicht zien. Ik beet op mijn lip terwijl er zacht een traan over mijn wang glijd en ik weer neerval in het zand. Geluidloos rollen er meer en meer tranen die ik niet meer kon tegenhouden en ik liet mijn hoofd in mijn handen vallen. Ik snikte zachtjes terwijl de gedachte alleen maar naar Timber ging. Waarom moest hij zichzelf dan ook verkiezen voor de boete?! Waarom moest hij iemands plaats innemen!


    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Wanneer ik de tranen over Artemis' wangen zie lopen, breekt er iets in me. Ik schuif naar haar toe, sla mijn beide armen om haar heen en omhels haar. "Het komt goed, Artemis. Wij beiden komen hier uit, levend," zeg ik sussend tegen haar.
    Ergens van binnen hoop ik dat ze stopt met huilen. Bij iedere traan die ze laat vallen moet ik aan mijn zusje denken, die een keer haar knie had gestoten. Ze huilde precies op dezelfde manier zoals Artemis toen.
    Ik haal schokkend adem. Het allerliefste zou ik nu zelf ook in huilen willen uitbarsten, maar wanneer ik dat doe, denk ik weer aan mijn vader die altijd schreeuwde dat echte mannen niet huilen. En dan mis ik ook mijn vader weer. Stomme klote spelen, ze slopen me lichamelijk en geestelijk.
    Als ik Noëmi weer tegenkom, zal ik tegen haar zeggen dat ik mee doe met de opstand. Ik laat me niet zomaar afslachten door het Kapitool. Nee, deze spelen gaan de geschiedenisboeken in.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:20 ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez | District 1

    Hij liet zijn armen op mijn heupen rusten en kuste me terug. Net zo lieflijk als altijd. Hij tilde me op waardoor er een geschokte hmm-hmm vanuit mijn lippen kwam maar ik vertrouwde hem en sloeg mijn benen even om zijn middel heen.
    Hij zette me weer neer op een rots en we konden elkaar recht in de ogen aankijken.
    Hij drukte zijn lippen weer op die van mij en ik voelde dat het een vlakke rots was, ik leunde met mijn handen naar achteren en kuste hem terug waarna mijn tong langs zijn onderlip ging en ik er kort en plagend op beet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Dankjewel lief ! Ugh, ik ga zometeen maar aan school beginnen -.-'' )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Argh, ik heb het echt zo gehad met Frans, het is echt f*cking veel en die vrouw durft het een SO te noemen. GRRRR.
    Maar succes!]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Er rolde een kreun over mijn mond, door het plagende beetje in mijn lip. Ik maakte mezelf even los.
    'Gemeenerd,' zei ik grijnzend en begon aan nog een zoensessie. Ondertussen klom ik zelf ook op de rotsen en nam plaats naast haar. Ik sloeg mijn armen helemaal om haar heen en trok haar zo dicht mogelijk tegen me aan.

    [Oh, daar ging mijn inspiratie dus ook weer :-( ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa