• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Mijn ogen worden groot. 'Ik voel me echt bedrogen en dan ben je mijn zusje ook nog een keer' zeg ik verdrietig. 'En daar moeten we dan maar genoegen mee nemen en voor alles.' Ik kijk haar aan en knik.
    'Klopt, maar we hebben zin in een normale vakantie zonder alle fans en al die dingen die erbij horen' leg ik uit. 'Dus wij zijn niet beroemd deze vakantie.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns. 'Goed, ik zal wel geen strepen meer dragen...' zeg ik zuchtend, maar ik moet lachen om Louis zijn reactie.
    'Ik begrijp het trouwens wel. En ik zal jullie ook gewoon behandelen als vijf normale jongens die ik hier heb ontmoet.' zeg ik trots, waarna ik Louis fronsend aankijk. 'Je weet toch wel dat het meisje bij de kassa daar Spaans is? Ze praat geeneens Engels.' zeg ik lachend, waarna ik eventjes bijt op mijn lip. 'Succes Louis, laat je Spaans maar vloeien, of heb je nog een klein lesje van mij nodig?' zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 18:53 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Jij bent de enige die strepen mag dragen, maar zodra ik ook maar iemand anders zie die strepen draagt' zeg ik met een dreigende ondertoon. 'Hebben die echt een probleem.' Ik kijk haar aan en knik. 'Dat is inderdaad wat we willen en dat doe je toch al' zeg ik glimlachend. 'Superman/BooBear/Louis of iets in die richting kan alles dus ook spaans' zeg ik en loop naar het meisje toe waarna ik in het spaans drie ijskoffie bestelt en kijk grijnzend even naar Stephanie en Liam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    ik volg het gesprek tussen Stephanie en Louis en lach even, ze had dus echt niet verwacht dat die Spaans kon. De ijskoffie word op de toonbank gezet en ik kijk Louis aan. 'Bedankt'zeg ik en pak het op. Ik neem een slok en glimlach even. 'Hmm lekker'

    Louis William Tomlinson

    Ik betaal alles en hou met een grijns een ijskoffie voor de neus van Stephanie. 'Graag gedaan' zeg ik lachend tegen Liam. 'Uhg ik hou het toch maar bij het engels aangezien dat makkelijker is' na die worden pak ik de andere ijskoffie ook van de toonbank en neem een slok.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Verbaasd kijk ik naar Louis. 'Oké, dat had ik dus nooit gedacht...' mompelde ik, waarna ik rustig aan mijn koffie begin. 'Bedankt trouwens.' zeg ik met een glimlach. Ik praat eventjes met het meisje achter de toonbank en grinnik als ze in het Spaans zegt dat ze Liam wel leuk vind, hopend dat ze het niet kunnen verstaan. Ik draai me weer terug naar de jongens en grijns. 'Superman? Kun je ook vliegen dan?' vraag ik plagend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Veel makkelijker'zeg ik lachend en neem nog een grote slok. Ik kijk even om me heen en zie dan een vrij tafeltje. Ik trek de andere mee en ga daar zitten. Ik neem ondertussen nog een slok en kijk naar Louis. 'Maar, ga je boos op Harry doen dan? Nee toch?'vraag ik en het laatste klonk een beetje hoopvol. Ik had echt geen zin in ruzie ofzo. Harry en Louis moesten gewoon aan elkaar vastgeplakt zitten of zo maar geen ruzie maken.

    Louis William Tomlinson

    'Mijn spaans is beter dan je denkt' zeg ik lachend. 'Graag gedaan' zeg ik en luister naar het gesprek. Lachend schud ik mijn hoofd en loop met Liam mee naar een vrij tafeltje. 'Er is maar een moment om er achter te komen of Superman kan vliegen.' Lachend ga ik op de stoel staan om vervolgens op de tafel te gaan staan eraf te springen. 'Nee deze Superman kan niet vliegen' zeg ik teleurgesteld en ga weer op mijn stoel zitten. 'Maar als antwoord op jou vraag' zeg ik en kijk naar Liam. 'Daar moet ik even over nadenken aangezien je weet hoe Hazz en ik zijn. Wij zij gewoon tsja...een denk ik gezien we altijd aan elkaar vastgeplakt zitten behalve nu'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik knik wat en kijk Louis aan. 'Weet je waar dat gesprek net over ging tussen dat kassa meisje en Stephanie?'vraag ik. Zelf kon ik een klein beetje Spaans maar niet zo goed om dat te kunnen verstaan.

    Louis William Tomlinson

    'Maar blijf het oneerlijk vinden als ik niets aan hem vraag aangezien ik op jou, Niall en waarschijnlijk Zayn boos was' zeg ik na even nadenken. 'Maar ja ik weet waar het gesprek over ging.' Ik ben blij dat ik vroeger op school toch verschillende talen moest leren en nu snap ik ook gelijk dat het inderdaad eens van pas kan komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik lach als ik Louis van de tafel zie springen. 'Jammer...' zeg ik, waarna ik op de tafel ga zitten waar Louis en Liam aanzitten. Ha! Ik was eindelijk eens een keertje groter. 'Dat gaat je niets aan Liam.' zeg ik grinnikend, waarna ik mijn tong uitsteek.
    'En als je het echt wilt weten, het ging erover welke jongen ik nou het leukste vond van One Direction.' lieg ik, waarna ik op mijn lip bijt om niet te gaan lachen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik knik een beetje en bijt twijfelend op mijn lip. 'Je kan het gewoon vragen en dan niet gelijk helemaal boos doen als hij geen goede reden heeft kan dat altijd nog'zeg ik en kijk Louis even aan. 'Ooh waarover dan?' vraag ik lichtjes nieuwsgierig. Ik vond het echt irritant als ik iets niet kon verstaan. Ik kijk even naar Stephanie maar negeer het even, ik wou het weten. Louis ging het me vast wel echt vertellen toch? Ik geloofde haar niet echt, ik zag het gewoon aan der.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:45 ]

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar Stephanie. 'Je weet dat ik niet tegen hem ga liegen en dat weet hij ook. Hij komt er toch wel een keer achter.' Ik kijk naar Liam. ik ken hem ondertussen beter en weet wat hij denkt, maar hij weet volgens mij ookal hoe en wat ik denk. 'Ze herkende ons en stelde wat vragen aan Stephanie. Over hoe ze ons kent en al die dingen.' Hopelijk herkende hij de blik in mijn ogen die ik meestal heb als ik iets verzin. De blik die ik heb al ik later wel iets zou uitleggen. 'Maar je heb wel gelijk en ga straks gewoon met het praten'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik zucht lichtjes maar laat het er dan maar bij. Waarom ze nou niet helemaal wouden zeggen wat ze zei weet ik niet maarja. Ik neem een grote slok van mijn ijskoffie en kijk even de tafel rond. Daarna kijk ik gewoon een beetje voor me uit terwijl ik achterover leun. Ik zag net pas de blik ik Louis zijn ogen, hij zou het me later wel vertellen. Ik kijk even naar hem en glimlach even. Dan wist ik het zo dus toch.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:58 ]

    [Ik ga gtst kijken ^_^, reageer over half uurtje weer]