• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    -Hayley Caitlin Summers
    Ik loop stilletjes over het strand. Het was hier echt heel erg mooi. Ik keek een beetje om me heen. Ik raakte altijd in gedachte verzonken als ik aan het lopen was. Daarom hield ik waarschijnlijk ook zo van lopen, omdat ik dan vrij kon denken. Ik was echt niet aan het opletten en liep per ongeluk tegen iemand aan die zich verontschuldigde. "Umh...geeft niet, denk ik. Nee, ik was ook niet aan het opletten." zeg ik en haal mijn schouders op


    We've lived in the shadows for far too long.

    Famous1xx schreef:
    (Schrijf je nog?xD. Ik wil namelijk verder, net als Louis denk ik...:P Ja, ik noem je nu automatisch Louis, kan er niks aan doen.xD)


    [Maak niet uit. Vind het eigenlijk wel leuk xD
    Heeft iemand trouwens een idee voor leuke username in thema van 1D?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik keek haar eventjes aan. 'Ik ken jou... Heb jij niet bij mij op school gezeten?!' vroeg ik opeens. Ja, het was overduidelijk Hayley. Het meisje dat ik niet echt heel graag mocht, omdat ze zo verlegen en rustig was.
    'Misschien ken je me nog Hayley... Zo heet je toch? Ik ben Stephanie voor als je het vergeten bent. Je weet wel, dat hypere kind dat altijd rondjes door de klas rende. En dit is Louis.' zeg ik, terwijl ik Louis een glimlach geef en Hayley er ook een gun.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hayley Caitlin Summers
    "Natuurlijk, Stephanie." Zei ik en lachte alsof ik het me echt herinnerde. Ik stopte even een plukje haar achter mijn oor. Ik wist het eerlijk gezegd echt niet meer, maar dat komt omdat ik meestal met niemand sprak die niet to mijn vrienden groepje behoorden. "En dit is Louis." Zeg ik wijzend naar de jongen. "Leuk je te ontmoeten. Hayley Summers." Zeg ik zacht en sla mijn armen over elkaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk van Stephanie naar het meisje dat blijkbaar Hayley heet en dan weer terug. 'Weet je zeker dat je jezelf beschreef, want het leek net of je mij beschreef' zeg ik nog steeds vrolijk. 'Hazz' roep ikals ik verderop iemand zie lopen, maar die teleurstelling is groot als het hem toch niet is. 'Altijd is hij in de buurt en nu je hem nodig heb' Ik kijk weer naar Hayley. 'Helemaal mee eens en Louis William Tomlinson of iets in die richting' zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik giechel zachtjes. 'Sweetheart, ik kan niet weten hoe jij op school was! Dus ik beschreef mezelf ja.' zeg ik, waarna ik je blik volg als hij iemand roept.
    'Wie is Hazz?' vraag ik blozend.
    Ik zie zijn teleurgestelde blik en geef hem een vluchtige knuffel. 'Ah... Arme schat. Het komt wel goed hoor. Hij zal zichzelf heus niet in de problemen werken.' zeg ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Sorry moest naar de tandarts, hoe kan ik inspringen, wil wel op Louis reageren maar die is weggelopen xd]

    [ Uh je kan altijd doen dat Liam ook is mee gelopen en help zoeken naar Harry]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Volgens mij hebben we meer gemeen dan we denken aangezien ik zo dus ook was en nog steeds ben. Alleen ren ik nu niet meer rondjes door de klas maar wel ergens anders' zeg ik lachend. 'Hazz beter bekent als Harry Edward Styles. Dus eigenlijk degene waar we naar opzoek zijn/waren. We hebben alle vijf bijnamen dus.' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht door haar knuffel en de woorden. 'Dankej dat zijn de woorden die ik even nodig had omdat je het met Hazz nooit weet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wacht ik weet misschien wat anders, zijn ze ver met lopen?]

    [ Nee aangezien Stephanie tegen iemand opbotste]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oke dan schrijf ik nu gauw reactie xd, heb wel een idee]

    [is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Een stukje veder op zie ik Louis nog en grijns. Ik trek een sprintje en spring daarna op zijn rug. 'Ik zei toch dat ik nu aan je vast ging plakken'zeg ik lachend en aai door zijn haar. 'Ik maakte dus geen grapje'lach ik en blijf gewoon op zijn rug zitten.

    Hayley Caitlin Summers
    ik kijk even naar Stephanie en de jongen, Louis en een jiongen die zojuist erbij was gekomen. Ik kijk even om me heen en besluit dat ik hier eigenlijk wel klaar ben. Denk ik tenminste. "Heel leuk om je weer eens te zien Stephanie." Zeg ik en knik even. "Maar umh, ik moet nog, umh, even iets doen. Voor mijn moeder." Lach ik, zonder ook maar het gevoel te hebben dat ik moest vertellen wat, aangezien ze denk ik toch niet luisterde.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.