• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns, spring op en klop het zand van mijn lichaam af. 'Ik help wel met curly zoeken.' grinnik ik. 'Waar was hij voor het laatst?' vraag ik.
    Ik pak twijfelend Louis zijn hand en kijk hem aan. 'Vind je het erg? Ik kom nogal wanhopig over.' zeg ik, terwijl ik nog wat zand uit mijn lange, blonde haren schud.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan en grijns. 'Yeahh gezellig en voor het laatst heb ik hem op het vliegveld gezien. Dus daat hebben we niet heel veel aan'
    Ik pak haar hand stevig vast en schud mijn hoofd. 'Nee hoor en je kom niet wanhopig over' zeg ik glimlachend. 'Hoe kom je daar bij?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud blozend mijn hoofd en kijk weg. 'Gewoon... Ik dacht gewoon dat je dat dacht.' mompel ik zachtjes. 'Misschien is hij al bij het hotel? Of is hij naar het uitgaansgebied. Dat wil ik je... Ik bedoel jullie ook nog eens laten zien. Als je wilt.' zeg ik, waarna ik zachtjes aan zijn hand trek, als teken dat ik verder wil lopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [hazza is gewoon op het strand.....Elenal heeft nog met hem gepraat hij zit ergens op een handdoek....... :Y)]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 15:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar en en besluit om maar niet verder te vragen of iets te zeggen. 'Mhm, Liam had het erover dat hij ook naar het strand zou gaan of was. Dus denk dat we hier maar eens moeten rondkijken. Maar het uitgaansgebied kan natuurlijk ook nog.' zeg ik bedenkelijk. 'Maar dat zou ik..of wij heel graag een keer willen zien. Dus als je dat wilt doen heel graag' Na die woorden kijk ik even rond en loop dan met haar mee.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hmm, moet ik nog reageren met Liam?]

    [ Ik had nog gereageerd met Louis op Liam dus daar kan je nog op reageren als je wilt. Dan is Liam gewoon meegelopen en helpt meezoeken naar Harry ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Harry zit geoon op het strand en Elena is ook weer lonely, hebben jullie niet het gesprek gelezen vn Elena en Harry op het strand, want Harry ging mee, naar het strand... :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ Ja, maar we lopen nog ergens aan de andere kant van het strand dus als ze die kant oplopen zien we ze vanzelf. Of ze letten gewoon niet op :)]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ben er weer!(A) Ik schrijf nu.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (OMJ ik wist niet dat we al begonnen waren..... Sorry, ik kan soms zo onoplettend zijn. Waar kan ik inspringen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik. 'Natuurlijk, het is daar altijd gezellig.' zeg ik met een glimlach, terwijl ik Harry zijn bos krullen probeer te vinden op het strand. Opeens loop ik tegen een meisje aan, wat me vaag bekend voorkomt. 'Sorry, ik lette niet op.' mompel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    BlueHope schreef:
    (OMJ ik wist niet dat we al begonnen waren..... Sorry, ik kan soms zo onoplettend zijn. Waar kan ik inspringen?)


    Heb het al opgelost.(A) Spring maar even bij Louis en Stephanie in dan.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Yeahh dan gaan we daar ook naartoe, maar eerst nog de starbucks die je tegoed hebt' zeg ik vrolijk en kijk in de tussen ook rond. Altijd waren we samen en nu je hem nodig hebt is die nergens te vinden. Ik kijk de kant van Stephanie weer op zodra ze sorry mompelt. ik zie nog een meisje. Blijkbaar was ze tegen haar opgelopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Schrijf je nog?xD. Ik wil namelijk verder, net als Louis denk ik...:P Ja, ik noem je nu automatisch Louis, kan er niks aan doen.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.