• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    I grinnik en laat me dan in het zand vallen en ga zo zitten dat het water van de zee net mijn voeten raakt en ik de wind door mijn haren voel gaan en grijns dan. Soms is het wel fijn hier te wonen, altijd warm weer, de stranden en al die dingen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga slapen]

    [Wat heb ik gemist?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Uhmm Elena sprong bij Liam op de rug en hebben toen even gepraat, Niall en Stephanie waren aan het zwemmen enz. moet ik kijken waarop je kan reageren,of weet je al wat?]

    [ Ben nog even aan het zoeken, maar als je wat weet hoor ik het graag]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Liam had nog wat tegen Louis gezegd dus dat zoek ik wel ff op]

    Liam James Payne
    'Volgende keer vergeet ik jou echt niet!'zeg ik gauw en glimlach even, dit was ook nog nooit gebeurt.'Ach ja van Harry snap ik het ook niet echt, meestal zit die aan jou vastgeplakt'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Moet ik zijn rol overnemen?'grap ik en kijk Louis lachend aan. Ik was wel blij dat die Niall had vergeven dan konden we nu weer gezellig doen.
    [Ja hoor,]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 7:40 ]

    [Misschien daarop, is wel beetje late reactie dan maarja xD]

    [en Elena zit ernaast, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [maar ik moet zo naar school, moet ff kijken of me mobiel dit keer wel quizlet kan laden. Anders reageer ik na kwart voor 5 of zo]

    Louis William Tomlinson

    'Yeah dat zijn de woorden die ik wil horen' zeg ik lachend en kijk heel eventjes rond waarna ik mijn blik weer op Liam richt. 'Dat is inderdaad waar dus dat maakt het juist nog vreemder. Ik hoop dat hij een goede verklaring heeft.' Ik kijk hem bdenkelijk aan. 'Ergens klinkt het al een heel goed idee, maar ergens klinkt het ook als...ach neem de rol eigenlijk maar over ook'

    [Haha okeey en bedankt. Ik moet zo trouwens ook naar school en kan waarschijnlijk tussen de lessen nog reageren en anders rond 3 uur weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Waarschijnlijk was die te druk met de meiden'zeg ik lachend en kijk Louis aan. 'Ach joh, praat zo gewoon even met hem'zeg ik en begin daarna hard te lachen als hij verteld dat ik die rol maar moet overnemen. Ik kijk Louis lachend aan en haal mijn hand even door mijn haar. Waar was Harry nu eigenlijk? anders kon Louis al met hem praten,naja maar een andere keer dan
    [Ik ga bye]

    Louis William Tomlinson

    'Daar kijk ik echt meer vreemd van op als het zo is' zeg ik lachend en kijk Liam ook weer aan. 'Ja, ik ga zo ook wel naar hem opzoek en dan ga ik wel even met hem praten' Als hij nog harder begint te lachen, kijk ik hem verdrietig aan. 'Je maakt zeker alleen maar een grapje?' vraag ik en kijk even rond. 'Misschien moet ik dan inderdaad eens met Hazz gaan praten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht eventjes en loop terug naar de andere jongens. 'En hoe gaat het hier? Is Miami tot nu toe een beetje leuk?' vraag ik, met een geïnteresseerde stem. Ik laat me neervallen in het zand en speel met een schelpje wat naast me ligt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar Stephanie die aankomt lopen en zich in het zand laat neervallen. 'Hier is alles goed en ga zo eventjes opzoek naar Hazz. Maar Miami is tot nu toe geweldig en denk dat dat ook wel zo blijft fezien de mensen waar we mee zijn ook gezellig zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer