• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht. Ik had wel kunnen weten dat Louis niet ging liegen, maar ik ging dus echt niks vertellen over een vriendin van mij. Ik denk dat ze het trouwens ook niet echt leuk vind als ik haar geheimpje ga doorvertellen, maar als het echt moet...
    Ik bijt op mijn lip en sta op. 'Ik denk dat ik eventjes naar huis ga om me om te kleden voor dadelijk. Ik ben dan zometeen terug.' zei ik, voordat ik snel mijn nummer op de tafel leg. 'Hier, voor als jullie me toevallig kwijt raken of net zoals Louis achterlaten.' zeg ik plagend, voordat ik het meisje achter de kassa gedag zeg en Louis en Liam een knuffel geef. 'Of iemand moet toevallig zin hebben om met me mee te lopen.' zeg ik liefjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en kijk even naar Liam. ik neem nog een slok van mijn drinken. 'Is goed en we laten je echt niet alleen achter of raken je ook niet kwijt' zeg ik glimlachend en kijk weer naar Liam. 'Wat is ons plan eigenlijk? Gaan we mee of gaan we naar het hotel toe om ons ook om te kleden. Tenzij je in je zwembroek daar naartoe wilt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach. 'Ga maar naar het hotel dan. Jullie hadden de anderen toch al een sms gestuurd, dus we spreken dan weer hier af?' vraag ik nog even voor de zekerheid.

    (Inspiratieloos.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dan gaan we naar het hotel toe en zien we je zometeen wel weer. De rest komt zo hopelijk ook hier naartoe dus als je hier ook weer naartoe komt' zeg ik glimlachend en geef haar nog een knuffel. 'Dan zien we je zometeen weer'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bloos lichtjes na Louis zijn knuffel en knik. 'Oké, tot zo dan.' zeg ik, voordat ik naar mijn huis loop, mijn vader begroet en in mijn kledingkast duik. Ik kies een jurkje. en bijpassende sieraden. Ik kleed me vluchtig om, pak nog wat geld en werk mijn make-up even goed bij. Na een kleine drie kwartier ben ik klaar met alles en trek ik nog snel een paar hakken aan, waardoor ik misschien toch iets groter lijk. Ik was ook zo klein... Na een lange tijd loop ik weer terug naar Starbucks, de starende blikken negerend en zet me ergens neer en wacht op de anderen. Terwijl ik rustig wat ga tweeten op mijn mobiel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Nou laten wij ook maar gaan dan'zeg ik tegen Louis terwijl ik opsta en al rustig richting de uitgang loop. 'Jij moet me ook nog wat vertellen'zeg ik lachend en wacht even op hem.

    (Ik kan wat later reageren, heb morgen presentatie en ik krijg het maar niet in mijn hoofd! Ben echt heel zenuwachtig! :O)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Suc6!, pff ik haar die presentatie's altijd om te doen]

    Louis William Tomlinson

    Ik stap op en loop naar hem toe terwijl ik nog een slok van mijn drinken neem. 'Ik jou wat vertellen?' vraag ik met een onschuldige glimlach. 'Ik heb niets te vertellen behalve dat ze je wel leuk vind'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Blijkbaar maakt het niks uit of ik later reageer, want er reageert niemand.:P Oeps, laat maar.(A))

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:42 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Succes en heb er inderdaad ook een hekel aan. En daarbij vergeet ik altijd alles door de zenuwen en dan kan ik niet meer zeggen XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Vindt ze me leuk?'vraag ik verbaast en krijg dan een idee in mijn hoofd. 'Maar ik vindt jou al leuk dus ik kan haar niet leuk vinden'zeg ik met een serieus gezicht en een beetje zielig. Ik kijk hem even aan en wacht op zijn reactie.

    Louis William Tomlinson

    'Ja dat waren haar worden ja' zeg ik en kijk hem aan. 'Liam je lijkt nu echt op Hazz en eerlijk gezegd maakt dat me best wel bang' zeg ik en schiet in dan in de lach. 'Maar als je haar leuk vind, hou ik je niet tegen hoor en zeg ik ga met haar praten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Het lukt me!(H) Ik ga een 10 halen!:P Dacht het dus niet he, maar goed.xD Zeg maar als ik weer moet inspringen.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Hoezo lijk ik op Hazz, ik ben nu gewoon mezelf en ik meen het hoor'blijf ik serieus volhouden en kijk hem aan. Ik schud mijn hoofd. 'Ik zei je net toch al, ik vindt jou leuk niet haar' zeg ik en kijk hem aan. Ik glimlach even naar hem en kijk lief.