• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach. 'Alsjeblieft, ik hou toch van knuffels.' grijns ik, voordat ik me doodschrik omdat Liam op Louis zijn rug springt.
    'Ik dacht al, waar is onze kangaroe naartoe?' zeg ik grijnzend, voordat ik merk dat Hayley iets zei. 'Huh? Oh... Nou ehm... Nee, sorry?' antwoord ik twijfelend. Ik wist echt niet wat ze eigenlijk zei... Ik bijt op mijn lip en kijk twijfelend weg, waarna ik maar wat ga springen op de plek waar ik sta. Tja... Ik werd gewoon nerveus van dit gesprek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Liam James Payne ik krijg echt nog een een hartverzakking door jou' zeg ik zo serieus mogelijk. Iets mislukt doordat ik gelijk al in de lach schiet. 'Soms moet ik echt een nadenken voor ik ergens mee instem, maar ergens vind ik het ook wel grappig' Ik kijk naar Stephanie en grijns. 'Je doet me echt aan iemand denken alleen kom ik niet op de naam, vind je niet Liam?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ IrishStar-->MirrorMalik met dank aan Famous1xx]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grinnik even, 'Ow krijg die maar niet dan moet ik mijn lieve boobear missen'zeg ik serieus en grinnik dan even. 'Ja, toch wel een beetje grappig?'vraag ik lachend. 'Hmm, lukt mijn rol een beetje dan?'vraag ik lachend. Ik schud even lachend mijn hoofd en luister dan naar wat die zegt. 'Nou wat dacht je van aan, Louis William Tomlinson'

    (Ja, die vond ik ook het leukste.xD.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk met een verbaasde blik naar Louis. 'Ik lijk dus echt niet op jou! Ik ben vrouwelijk, jij bent mannelijk. Jouw haar is denk ik niet geverfd, het mijne wel. Jij kan zingen, en ik zing zo vals als een kraai.' zeg ik, waarna ik zo slim mogelijk probeer over te komen. 'Liam, je hebt trouwens een prachtige tweede naam.' zeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Mhm, dan moet je me toch niet meer zo laten schrikken' zeg ik serieus en schud mijn hoofd. 'Toch wel meer dan een beetje' beantwoord ik lachend. 'Dus je bent geslaagd voor de rol, maar ik had het ook niet anders verwacht' beantwoord ik zijn andere vraag. 'Mhm, Louis William Tomlinson..mmm volgens mij is dat inderdaad wel de goede naam' Ik kijk naar Stephanie. 'Maar je gedraagt je als een hyperactief klein kind, net als ik en als de andere ookal roepen dat we op elkaar lijken moet er toch een kern van waarheid inzitten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grinnik en glij van Louis zijn rug af.'Dan laat ik je niet meer zo schikken, goed?'zeg ik serieus en kijk hem aan. 'Yeah geslaagd'zeg ik lachend.Ik leun wat tegen zijn schouder aan en kijk Stephanie aan. 'Hou je mond maar over mijn tweede naam'mompel ik en lach even. 'En ik vindt dat Louis gelijk heeft, je lijkt op hem, kwa karakter'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:35 ]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes. 'Oké, oké... Ik geloof jullie. Ik ben dus nu Louis zijn kleine zusje.' zeg ik, terwijl ik door Louis zijn haar kroel en mijn tong plagend uitsteek. 'Maar ik kan ook heel serieus zijn hoor... Want de meeste jongens houden niet van een klein kindje die hyper en irritant is.' zeg ik, terwijl ik lichtjes bloos. 'Wat is er mis met je tweede naam?! Ik meen het, ik vind hem mooi.' zeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Nee, want vind het eingenlijk wel leuk en je lijkt op Hazz' zeg ik lachend en knik. 'Inderdaad geslaagd.' Een grijs onstaat op mijn gezicht door zijn laatste twee zinnen. 'Dan ga ik je voortaan James noemen, behalve als Niall erbij is en bedankt dat je vind dat ik gelijk heb' zeg ik. 'Nog een zusje erbij?' vraag ik met grote ogen en kijk naar Stephanie. 'Mhm, serieus kan ik ook zijn, maar alleen als het nodig of er zijn in heb. Maar sommige jongens niet en sommige juist weer wel'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik kijk Louis aan en ik trek een pruillipje. 'Doe maar niet, ik vindt Liam veel leuker'zeg ik en kijk daarna even Stephanie aan. Ik haal mijn schouders op, 'Nou bedankt'zeg ik met een glimlach en kijk dan weer zielig naartoe. Ik werd toch liever Liam genoemd, niet dat ik James nou heel erg vond maar toch.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik besloot om niet te reageren op het laatste wat Louis tegen me zei. 'Hoe bedoel je? Nog een zusje erbij? Ik heb geen broers of zussen, alleen een vader die verschrikkelijk saai is en zeurt dat ik mijn school had moeten afmaken.' zeg ik fronsend. Ik bijt op mijn lip als ik even terugdenk aan mijn verleden en slik een brok weg die in mijn keel zit. 'We waren Harry aan het zoeken... Kom dan.' zeg ik zachtjes, het onderwerp proberen te veranderen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Oke dan noem ik je Liam, maar alleen omdat jij het bent' zeg ik grijnzend. 'Ik bedoel dat ik in totaal al 5 zussen heb en 4 broers' zeg ik grijnzend en geef haar een knuffel. 'Maar nog een zusje is niet erg. Maar vader zijn meestal zo en school afmaken. Tsja daar moet je niet bij ons zijn volgens mij' Ik kijk haar aan. 'Als je erover wilt praten dan moet je het maar gewoon zeggen' Ik kijk naar Liam en dan weer terug. 'Dat waren we inderdaad, maar hij is echt spoorloos'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grijn even en aai door zijn haar. 'Dat vindt ik nou aardig van jou boobear'zeg ik en grinnik even. Daarna kijk ik naar Stephanie, 'Hey, ik ben er altijd als je wilt praten'zeg ik tegen haar en glimlach even. 'Hmm, anders zien we hem straks wel toch?'zeg ik en bijt even twijfelend op mijn lip. Waar kon Harry nu zijn dan..

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud snel mijn hoofd en ben verschrikkelijk bang dat ik hier elk moment kan gaan huilen, dus ik sluit mijn ogen eventjes en zucht zachtjes. 'N-Nee... Het hoeft niet.' fluister ik, waarna ik voorzichtig glimlach om de knuffel die Louis me gaf. 'Maar toch bedankt. Jullie allebei.' zeg ik, waarna ik ze allebei een knuffel teruggeef en glimlach. 'Pech voor Harry dan... We kunnen toch nu even naar Starbucks gaan, ik krijg nog steeds koffie van jou.' zeg ik.

    (Ik moet even eten, ben er zo weer.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.