• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Verveeld zat ik op een tafeltje nog wat te tweeten. Waar bleven die jongens toch?! Uiteindelijk begin ik maar te praten met een of andere jongen die niet eens weet wat een Latina is, wat me nogal aan het frustreren is. In het Engels probeer ik het hem duidelijk te maken totdat ik er genoeg van heb en maar over een of andere actrice begin te praten. Ik lach maar wat mee als hij lacht, maar hij interesseert me echt niets. Ik zucht en uiteindelijk begin ik hem te negeren en speel een spelletje op mijn iPhone.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik geloof je en vind jou ook leuk' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Trouwens je lijkt gewoon op Hazz op dit moment en vraag me niet waarom. Het is gewoon zo en dat is eigenlijk best wel eng, maar ook wel weer grappig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [What did I miss en waar kan Elena insprinegn?!! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Een heel gedoe bij Starbucks, je kan Elena daar naartoe laten komen en heel toevallig meegaan.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik grijns breed en blijf gewoon serieus. 'Vindt je me echt leuk?'vraag ik hoopvol en pak daarna grijnzend zijn hand vast. Oké dit was echt grappig om te doen en eigenlijk ook leuk. Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Ik kan der ook niks aandoen dat ik op hem lijk dan'zeg ik met een zachte grinnik en trek een onschuldig gezicht.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:15 ]

    [Wie zijn er allemaal?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Stephanie tot nu toe alleen. xD Louis en Liam waren op weg naar het hotel om zich om te kleden en komen dan terug daarnaartoe.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt

    Ik zucht en trek dan mijn kleren aan, mijn lichaam was nog steeds een beetje vochtig van het water waardoor mijn shirt een beetje doorscheen, maar dat kon me op het moment niks boeien en pak mijn spullen en loop het strand af. Ik besluit naar de Starbucks te gaan, want ik heb wel zin een een frappuccino en loop er naar toe en als ik dan mijn frappuccino heb zie ik het meisje van het strand zitten en loop naar haar toe en glimlach vriendelijk naar haar. 'Is het goed als ik hier ga zitten?' vraag ik dan en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik kijk op en glimlach. 'Natuurlijk.' zeg ik, waarna ik wat opschuif zodat ze naast me kan zitten. Als ik het goed had was dat Elena, en ik had zo'n gevoel dat zij Liam nogal leuk vond, maar daar begon ik nu niet over. 'Wacht je op iemand of zo?' vraag ik zo geïnteresseerd mogelijk. Ik mocht Elena wel, ze was best aardig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ja je bent echt geweldig' zeg ik lachend. 'Kom nu maar mee.' Na die woorden trek ik hem weer mee in de richting van het hotel. Ik kijk hem aan en knik na zijn laatste woorden. 'Dat weet ik wel, maar het is gewoon vreemd om te zien.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grinnik en knik. Daarna haal ik mijn schouders even op en loop rustig door. Nog steeds heb ik ze hand vast maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik glimlach even naar Louis en loop dan het hotel in waar we inmiddels aangekomen zijn. Ik trek hem mee de lift in en de deuren sluiten. Ik kijk even naar Louis en leun tegen de lift muur aan.

    Elena

    'Eigenlijk niet.' zeg ik dan grijnzend en kijk haar aan. 'Ik had gewoon zin in een frappiccino.' zeg ik en hou mijn beker een klein beetje omhoog. 'Maar ik ben Elena.' zeg ik dan en glimlach weer en begin aan mijn drinken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam. 'Dat dacht ik al. Liam had me dat verteld. Ik heet trouwens Stephanie.' antwoord ik met een glimlach, terwijl ik mijn benen heen en weer begin te zwaaien. Ik kon echt geen seconde stilzitten. 'Wil je misschien mee vanavond? Anders voel ik me zo alleen tussen al die jongens.' zeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Voor ik iets kan zeggen staan we alweer in de lift en zet mijn zonnebril af. Glimlachend kijk ik Liam aan. 'Je weet dat mijn koffers nog bij de receptie staan aangezien iemand hier vanmiddag haast had en naar het strand wilde hé?' vraag ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Oops'mompel ik lachend en kijk hem aan. 'Dan moeten we zo weer terug'zeg ik en op dat moment stopt de lift en gaan de deuren open. Ik druk op het knopje van de lobby en merk dat de deuren weer sluiten. Eigenlijk had ik wel zin om wat te kloten, zoals ik net met Louis deed. Hmm alleen had ik geen idee.