• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ga ik nu doen xd]

    Liam James Payne
    Ik loop het hotel uit, eigenlijk wel zielig voor Louis dat die nu alleen moet maarja hij red het wel. Ik loop door en kom na een tijdje bij starbucks waar Stephanie zie zitten. 'Hello' zeg ik vrolijk en neem naast haar plaats.

    Elena

    Ik grijns en zie de Starbuck als in zicht komen en loop naar binnen n zie Stephanie en Liam al zitten en ga erbij zitten. 'Hey.' zeg ik dan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik draai me naar Liam en glimlach. 'Hey. Heeft Louis je het Spaanse verhaaltje al uitgelegd?' vraag ik grijnzend, waarna ik mijn best doe om niet weer hyper te worden, maar rustig te blijven zitten. 'Je ziet er trouwens leuk uit.' complimenteer ik hem nog even. Ik kijk weer naar Elena als ik haar hoor. 'Hoi. Elena gaat trouwens ook mee.' zeg ik, meer tegen Liam dan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Nou hij heeft hier wat verteld maar veder het er niet meer over gehad'vertel ik rustig en kijk haar aan. Ik glimlach even na haar complimentje. 'Dankje'zeg ik en draai me daarna om. 'Heey'zeg ik tegen Elena en luister even naar Stephanie die verteld dat Ellena ook meegaat. 'gezellig'

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes. 'Sorry dat ik het je niet heb verteld, maar ja... Ik kan er verder ook weinig aan doen. Behalve vragen wat jij er zelf van vindt.' zeg ik, waarna ik naar het meisje achter de kassa kijk en haar een nietswetende blik geef.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik trek mijn wenkbrauw op, 'Ik bedoelde dat Louis niks verteld heeft, hier zei die iets maar dat was niet zo bijzonder'zeg ik en kijk haar lachend aan. Dit was zo leuk want eigenlijk wist ik het al wel.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik keek hem onbegrijpend aan en besloot er verder niet op in te gaan. 'Sorry dan. Ik heb niks gezegd.' zei ik grinnikend, waarna ik wat met mijn armbandje speelde en Liam nog eens bekeek. Hier klopte iets niet... Hij was té opgewekt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Ja dat had ik al verwacht'mompel ik en kijk er aan. Ik zie hoe ze me bekijkt en glimlach even naar haar. Daarna kijk ik weg en vraag me af wanneer Lou weer komt.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Liam plagend aan. 'Wat wil je horen?' vraag ik dan zuchtend, waarna ik mijn benen optrek en me half omdraai zodat ik met mijn rug tegen zijn schouder aanleun. Ik grinnik eventjes en kijk hem speels aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Hoe bedoel je?'vraag ik en kijk der aan. 'Van dat meisje? Niks hoor het maakt me niet zoveel uit'zeg ik en glimlach even. 'Wanneer komen de andere jongens nou?'mompel ik weer en hoop dat er in iedergeval één snel komt.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik maak een hoofdbeweging naar het meisje achter de kassa. 'Valentina daar vind je leuk. Dat mocht ik niet vertellen van haar, maar ze verstaat me nu toch niet.' zeg ik grijnzend, voordat ik opsta en je een beetje treurig aankijk. 'Als je genoeg van me hebt, ga ik wel weg.' zeg ik zachtjes, waarna ik ongemakkelijk naar beneden kijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Uhu dat weet ik'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Heey blijf jij'zeg ik en trek haar rustig aan haar arm terug zodat ze weer zit. 'Je laat me toch niet alleen' zeg ik en kijk dan even gauw om me heen,

    Stephanie Rosanna Swift.[/b

    Ik haal koppig mijn schouders op en zeg een tijdlang niks, totdat ik het niet meer uithoudt. 'Je kan ook terug naar het hotel gaan, daar is vast een van de jongens en dan heb je mij niet meer nodig.' kaats ik terug, zonder dat ik nadenk wat ik eigenlijk zeg. Tja, ik kon soms zo gemeen reageren zonder reden. Ik trek mijn arm los en kijk Liam eventjes aan. 'Ga maar, laat me ook maar in de steek zoals zoveel mensen doen.' zeg ik, waarna mijn stem breekt en tranen in mijn ogen springen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Heey'mompel ik en kijk haar verbaast aan. Ik sta op en geef haar een knuffel. Ik wrijf over haar rug en bijt even op mijn lip. 'Ik bedoelde het helemaal niet zo hé, ik wou gewoon niet meer wachten'zeg ik en blijf over haar rug wrijven. 'Sorry'zeg ik daarna zacht.