• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik moet er echt vandoor gezien ik nog een paar dingen voor school moet regelen . Waarschijnlijk kom ik erna nog wel terug op mijn mobiel en anders reageer ik morgen voor school weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Famous1xx schreef:
    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam. 'Dat dacht ik al. Liam had me dat verteld. Ik heet trouwens Stephanie.' antwoord ik met een glimlach, terwijl ik mijn benen heen en weer begin te zwaaien. Ik kon echt geen seconde stilzitten. 'Wil je misschien mee vanavond? Anders voel ik me zo alleen tussen al die jongens.' zeg ik grinnikend.


    Elena
    'Ow, wat heeft hij gezegd dan?' vraag ik. 'En Stephanie, leuke naam.' zeg ik dan grijnzend. 'Wat is er dan vanavond?' vraag ik dan en kijk haar weer grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Oké. ): We kunnen doen dat Liam alvast zonder Louis gaat en ze mekaar dan in de disco treffen of zo?:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oke, jammer. bye x]

    [Ja is goed]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik giechel. 'Hij stelde je alleen maar voor. En ik had de jongens beloofd om met ze naar een disco of zo te gaan, in Miami.' leg ik uit. 'Bedankt trouwens.' zeg ik, voordat ik glimlach en haar vragend aankijk. 'Wil je mee?'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ach ik had het eerder moet zeggen' zeg ik lachend en zodra de lift stopt en de deuren opengaan loop ik naar de receptie voor mijn koffer en de sleutels van de kamer. Binnen een paar seconde sta ik weer bij Liam in de lift. 'Mhm, volgens mij hebben we nu wel alles' zeg ik grijnzend.

    [ Hier nog snel een reactie ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heb geen zin om spullen te zoeken. Dit is gewoon verslavend XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Louis heeft zijn koffer gehaald en we staan alweer in de lift. Als we op de verdieping zijn pak ik wat kleren uit mijn koffer en kijk er naar. Dat was wel goed. Ik kleed me gauw om en kijk Louis aan. 'Ik ga anders vast even ja? voor het geval de jongens al komen'zeg ik en druk lachend een kus op zijn wang. 'Tot zo boobear' zeg ik lachend en verlaat te kamer. Bij de deur draai ik me nog even om. 'Niet zeggen dat ik je zomaar heb achtergelaten want ik heb het je gezegd en met een goeie reden'zeg ik en verlaat dan de kamer.

    [Ik snap het xd, heb ik ook altijd]

    Elena.

    'Hmmmm, dan moet ik me denk ik nog omkleden.' zeg ik en kijk naar mjn kleren die vochtig zijn door mijn bikini eronder die ik nog aanheb en mijn haar zal ook wel een disaster zijn en ik grinnik even en kijk dan Stephanie aan. 'Maar het lijkt me wel leuk.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik. 'Als jij je nu gaat omkleden wacht ik wel hier op je met de jongens.' zeg ik, waarna ik je even bekijk. 'Eigenlijk valt het wel mee, maar je kleren zijn wel een beetje nat.' zeg ik grinnikend. 'Tot zo dan, ik wacht hier wel.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    [xD moet eigenlijk al naar bed maar heb geen zin dus blijf gewoon:P]

    (Whaha, ik ook.(A) Dus benut je tijd en schrijf zou ik zeggen!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena
    Ik grinnik en sta op en loop naar mijn huis toe en trek een ander leuk setje kleren aan wat ik wel geschikt vind voor een discotheeken doe daaronder een andere bikini aan, geen idee waarom, dat is gewoon standaard en loop dan naar de badkamer toe en doe daar mijn lange bruin/zwarte haar komen en doe dan wat make-up op, want ik had og niks op vandaag. Dan kijk ik tevreden in de spiegel en vertrek weer naar de starbuck opweg naar Stephanie en de jongens.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp