• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [me2]

    [ik ook]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Whaha, vet droog ongeveer tegelijk.xD En ik ben er alweer. Eet sneller!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ ik ook en ga even reactie schrijven]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Liam leer nu een keer dat ik ook aardig kan zijn' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Het is graag gedaan en weet dat we er inderdaad altijd voor je zijn klein zusje' zeg ik glimlachend tegen Stephanie en knik om over te stappen. 'Dat heeft hij inderdaad en laten we gaan. Liam jij ook zin in gratis koffie aangezien je die ook tegoed heb?' vraag ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben der weer xd, echt perfecte timing allemaalxD]

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik glimlach tevreden en kijk de jongens allebei aan. 'Je gaat me toch niet zeggen dat je dat allemaal zelf gaat betalen hé?! De prijzen hier in Miami stijgen behoorlijk in het zomerseizoen, helemaal als ze merken dat er beroemdheden hier rondlopen die soms nog wel eens wat extra geld willen neerleggen voor een bepaalde jurk of tas die ze moeten hebben.' leg ik uit, waarna ik fronsend naar Louis kijk. 'Dus we gaan eerst naar Starbucks, dan sms'en jullie de jongens om daar af te spreken en laat ik jullie wat leuke disco's en clubs zien.' zeg ik opgewekt. 'Tenminste, als jullie willen.'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 18:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dat is iets wat zeker is xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grinnik en knik. 'Dat weet ik wel Lou, je bent altijd aardig'zeg ik met een glimlach en knik daarna. 'Ja koffie, maar hoezo heb ik een gratis koffie tegoed?'vraag ik en trek mijn wenkbrauw op.

    Louis William Tomlinson

    Ik knik en glimlach. 'Ik heb het belooft en kom mijn beloftes altijd na. Dus de belofte dat jullie gratis koffie krijgen ook. De prijzen die stijgen dat moet dan maar en welke beroemdheden lopen hier rond?' zeg ik en kijk rond. 'Goed plan en laat Liam de rest maar bellen gezien mijn telefoon zo super is dat de batterij leeg is.' Mijn blik gaat naar Liam. 'Ahh dankje en je heb een koffie tegoed omdat ik dat zeg en je me ook weer een keer laat lachen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik vis mijn mobiel uit mijn zak, toch handig dat ik die nog gauw had gepakt. 'Ik sms wel'mompel ik en begin te typen.
    Heey,
    Wij zijn bij starbucks komen jullie ook?

    stuur ik naar hun allemaal en stop mijn mobiel weer terug in mijn zak. 'Zo gedaan'zeg ik met een glimlach en kijk Louis aan. 'Ach, als jij chagrijnig bent, is het gelijk minder gezellig dus daar doe ik me best wel voor'

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Jullie lopen hier rond, tenminste, nog wel.' zeg ik op een geheimzinnige toon. 'En er zullen er vast nog meer zijn. Jordin Sparks vertrok gisteren nog uit Miami.' zeg ik grijnzend, waarna ik mijn iPhone pak en wat nutteloos begin te tweeten terwijl ik aan het lopen ben. Als ik bijna tegen een boom aanloop en Louis me nog net op tijd kan wegtrekken stop ik mijn mobiel weer weg. 'Oeps...' mompel ik zachtjes, waarna ik met de jongens naar Starbucks loop en Louis aankijk. 'Ik hoef niks speciaals, een ijskoffie is al goed.' zeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Bedankt en dan is het maar goed dat ik bijna nooit chagrijnig ben. Alleen als jullie me vergeten of er een van jullie strepen draag' zeg ik en schud gelijk mijn hoofd. 'Nee, dan voel ik me gewoon bedrogen' zeg ik en spring vrolijk in het rond. 'Trouwens nogmaals bedankt voor alles..jullie allebei'
    Ik kijk naar Stephanie. 'Wat ben je dan met ons van plan en wij zijn niet beroemd op dit moment, toch Liam?' Ik knik weer en kijk naar Liam. 'Wat wil jij?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Nee wij zijn niet beroemd'zeg ik instemmend op Louis. 'Doe mij ook maar dan'zeg ik met een glimlach. Mij maakte het nooit zo veel uit wat ik had, ik vindt het zo'n beetje allemaal wel lekker.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis plagend aan. 'Op mijn bikini stonden roze strepen.' zeg ik lachend. 'En graag gedaan. Al weet ik niet waarvoor eigenlijk... En mijn plan? Daar zul je later achter komen...' zeg ik, waarna ik één wenkbrauw optrek. 'Hoe kun je nu niet beroemd zijn? Je bent het of je bent het niet.'


    Reading a good book is like taking a journey.