• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift

    Uiteindelijk kom ik overeind en kan ik mezelf uit het water slepen. Ik kijk naar Niall, die nog aan het lachen is in het water. Hij was zo cute... Kijken werd ondertussen staren en ik speelde zonder dat ik het door had met mijn haar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena
    Ik kijk hem nu met een pruillipje aan. 'Ik had nou net wat heel spannends en spectaculairs verwacht, niet niks, je stelt me telleur Liam.' zeg ik dan sip, maar grijns dan toch weer even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall

    Het lachen vermindert en ik kom overeind. Pas dan merk ik dat Steffie me aankijkt, nouja, het is meer staren. Ik begin me een beetje ongemakkelijk te voelen. Zit er iets op mijn gezicht of zo? Ze friemelt ook aan haar haar. 'Uhm, is er iets?' vraag ik een tikkeltje nerveus.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Misschien ben ik wel heel saai'zeg ik lachend maar laat me dan achterover het water invallen. Ik lach even en sta dan weer op met haar nog steeds op mijn rug. 'Hmm, nu ben je nat'zeg ik droog en grinnik even. Ik kijk even lachend naar Louis.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schrik op uit mijn gedachten en wordt vuurrood als ik merk dat Niall me nogal raar aankijkt. 'S-Sorry... Er is niets.' stamel ik, voordat ik snel mijn hand uit mijn haren haal en mezelf dwing tot een glimlach. 'Wees maar niet bang, ik dacht gewoon aan iets... schattigs.' mompel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    Ik glimlach even. 'Oke, ik ga even liggen denk ik.' ik loop het strand op en ga midden in het zand liggen; iets waar ik op dit moment er zin in had.

    [ik ga, tot vrijdag!]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 7:35 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Elena
    Ik proest wat water uit en laat me van Liam af glijden en hoest weer en kijk hem dan quasi boos aan en haal een hand door mijn haar waardoor het niet meer in mijn gezicht hangt en kijk dan weer naar Liam. 'Dankje.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Nu moet je het wel goedmaken.' zeg ik dan en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik ga ook. ): Morgen school tot vier uur... Ben er in de les stiekem nog misschien, en anders rond half vijf.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Owja? Hoe kan ik het goedmaken dan?'vraag ik en kijk haar aan. Ondertussen kijk ik even naar Niall die midden in het zand gaat liggen. Daarna even naar Stephanie en dan naar Louis. Ik glimlach even naar hem en richt me dan weer op Elena.

    [oke bye, truste beide xd]

    Elena
    'Jij moet het goedmaken, niet ik, dus jij moet het ook bedenken en het kan maar beter iets goeds zijn.' zeg ik dan streng maar kan het toch niet laten te grijnzen en steek dan mijn tong naar Liam uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wetrusten, sweet dreams! (A)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    ik grinnik en kijk haar aan. 'Is een knuffel goed?'vraag ik lachend en spreid mijn armen. Ik kijk haar aan en wacht lachend af.

    Elena
    Ik grnnik en doe dan alsof ik diep nadenk. 'Hmmmm, ja, voor deze keer dan, normaal zou ik hier geen genoegen mee nemen.' zeg ik dan grijnzend en lopp naar hem toe en sla mijn armen om hem heen en lach kort.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    'Wat heb ik toch weer een geluk'zeg ik als ik haar even knuffel en dan loslaat. Ik lach even en haal dan mijn hand door mijn haar.