• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    Grijnzend draai ik me om 'Schrik.' zeg ik droog waarna ik uit evenwicht kom door een grotere golf, ik pak Stephanie vast om mijn evenwicht te bewaren, maar dit mislukt en ik trek haar per ongeluk mee. Lachend kom ik weer boven.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Elena Olivia Britt

    Ik sta op en zeg doei tegen Harry en laat hem aleen achter en loop naar Liam toe, maar zo zodat hij me niet ziet en spring dan op zijn rug en klem mijn benen om hem. 'Hey.' zeg ik dan in zijn oor en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik proest wat water uit en hap naar adem. Wist ik veel dat Niall me zou meetrekken?!
    'Bedankt, dat was heel... nat.' grijns ik, waarna ik in de lach schiet. Ik bloos lichtjes als ik doorheb dat Niall me net nog vasthad. 'Je viel wel schattig...' mompel ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik schik als iemand ineens op mijn rug pakt en probeer mijn evenwicht te bewaren. In een reflex pak ik Louis arm waardoor ik blijf staan. Ik herken de stem van Elena. 'Heey'zeg ik lachend.

    Elena

    Ik grinnik en blijf gewoon op zijn rug zitten en leg mijn kin op zijn schouder en grijns. 'Je vind het toch niet erg als ik zo blijf zitten.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    'Nee hoor'mompel ik en grinnik. 'En anders klim ik gewoon bij deze superman op de rug'zeg ik en sla lachend op Louis zijn schouder. 'Maar jij zit dus wel lekker zo?'vraag ik lachend.

    Elena
    'Best wel, hoezo?' vraag ik dan lachend en kijk even naar Louis en dan weer naar Liam. 'Superman.' grinnik ik dan en leg dan mijn kin weer op Liam's schouder en grinnik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall

    Ik bloos en laat haar snel los. 'Sorry,' mompel ik terwijl ik even met mijn hand door mijn natte haar ga. 'Ik...viel.' Ik begin te schateren, iets wat ik altijd doe als ik zelf iets doms zeg. Dat waren de twee domste woorden die ik had kunnen zeggen.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik frons eventjes en kijk Niall vreemd aan. 'Ja, je viel ja.' grijns ik, terwijl ik Niall zachtjes in zijn buik por. 'En het geeft niks hoor, ik vond het wel leuk toen je me vasthield.' fluister ik, hopend dat hij het laatste niet had gehoord.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Omdat je zo graag wil blijven zitten'zeg ik lachend en knik even later. 'Ja hij is onze echte superman'zeg ik lachend.

    Niall

    Ik schater nog steeds, en het schateren gaat over in de slappe lach. Ik kuch even tussendoor en lach dan weer. Ik val achterover wat een grote plons veroorzaakt. Lachend kom ik weer boven. Ugh, dit is wat mensen noemen zo'n aanval. Dit heb ik vaak, vooral als Louis in de buurt is.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht opgelucht als ik merk dat Niall mijn opmerking niet had gehoord. Ik steek mijn hand uit en probeer hem overeind te helpen, maar Niall trekt zo'n grappig gezicht dat ik binnen de kortste keren op hem val en zelf begin te lachen. 'Sorry!' zeg ik, nog steeds half aan het lachen, half naar adem happend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena
    'Hmmmmm, ja, dat klopt wel.' zeg ik grijnzend. 'Wat ga je nu doen, want ik blijf zitten.' zeg ik grijnzend en kijk hem aan en grinnik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall

    'Geeft niks!' roep ik tussen het lachen door. Ik blijf maar lachen en krijg dan een hoop water binnen, waardoor ik moet hoesten. Als dat voorbij is begin ik weer te lachen.

    [Ik ga nu even over op mobiel, maar blijf niet lang en ik ben er dan vrijdag pas weer. Tot zo...]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    'Oke das mooi'zeg ik lachend en haal even gauw mijn hand door mijn haar.'Nou uhhm helemaal niks' zeg ik lachend. Ik kijk even naar Louis en dan weer voor me uit.