• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik grinnik even om Stephanie en knik dan. 'Dan gaan we nu en dan vragen we gewoon aan Elena of ze nog meegaat.'zeg ik met een glimlach en sta op. 'Lets party'zeg ik lachend en kijk de andere even aan.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk verbaasd naar Liam en draai me om erna om en zie inderdaad dat Elena weg is. 'Ik heb dus echt geen idee' zeg ik. 'Maar wel fijn dat je het heb vertelt' zeg ik zacht en knik dan. 'Ik ben het met Liam eens en heb er ook niet veel meer aan toe te voegen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik spring wat op en neer en ren dan naar buiten toe. 'Elena!' schreeuw ik, waarna ik wat begin te springen om haar te zoeken, wat nogal lastig gaat op vijftien centimeter hoge hakken. Ik grijp de lantaarnpaal vast en begin opnieuw te springen. 'El?! Answer!' roep ik. Waarom zei ik in godsnaam El?! Ik keek rond en zuchtte. Waarom was ik zo klein? Zo zag ik haar toch niet...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt

    Ik hoor iemand mijn naam schreuwen, Stephanie en loop een stukje terug en bijt op mij lip, waarom moest ik weer zo nodig mee?! 'Wat is er?' vraag ik dan zacht en kijk haar aan en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Lachend ren ik ook naar buiten en kijk rond. Ik begin nog harder te lachen als ik zie Stephanie zie. 'Nee ik lach je niet uit' zeg ik voor ze wat kan zeggen. Mijn blik valt dan ook op Elena. 'Je ging toch ook gezellig mee?' zeg ik en zet een paar puppy ogen op. Iets waar mensen nooit nee op kunnen antwoorden. Vast voor het geval dat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Elena opgelucht aan. 'Waarom liep je weg? Wil je niet meer mee?' vraag ik, waarna ik wat tegen de paal aanleun. Ik bekijk haar eventjes en mijn glimlachje verdwijnt langzaam. 'Is er iets? Je kijkt zo... treurig.' concludeer ik.
    Ik draai me eventjes naar Louis. 'Jaja! Het zal wel! Je lachte me zeker toe.' zeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elene Olivia Britt

    Ik adem even diep in en zet dan met veel moeite toch een geloofwaardige glimlach op. 'Ja, maar ik was vergeten dat ik toch nog iets moet doen, sorry.' zeg ik dan, geen idee wat beters te zeggen, maar ik had helemaal geen zin meer om te haan, ik heb al zo lang niet meer aan mijn ouders gedacht, maar nu ik het weer doe doet het zoveel pijn en het lijkt wel of het kleine litteken op mijn been van het ongeluk begint te branden. Dan kijk haar weer aan en dan de 2 jongens.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik frons eventjes. 'Oh... Oké.' mompel ik, waarna ik haar nog een keer van top tot teen bekijk. 'Ga je naar huis dan?' vraag ik dan maar, nadat ik plagend tegen Louis aan ga leunen. Moet hij maar niet lachen zonder een goede reden. 'Of mag ik niet weten wat je moet doen? Wat ga je eigenlijk doen? Dat had ik niet eens gevraagd.' ratel ik verder.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik kijk haar aan en trek een pruillipje. 'Kan je dat geen andere keer doen? We willen graag dat je meegaat'zeg ik en glimlach even. 'Alsjeblieft'zeg ik daarna nog en kijk haar aan.

    Louis William Tomlinson

    'Ja, dat was inderdaad wat ik deed, want jou uitlachen? Dat durf ik dus echt niet aangezien ik weet dat je me terug zult pakken' zeg ik met een onschuldige glimlach. Ik kijk naar Elena. 'Je weet dat je ons ook altijd alles kan vertellen toch?' vraag ik zacht. 'Maar als je het was vergeten is het niet zo belangrijk en kan het toch ook later nog?' vraag ik glimlachend. 'Ga gewoon gezellig met ons mee. Alsjeblieeeeeeeft' zeg ik en zet mijn puppy oogjes weer op.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 16:36 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena Olivia Britt

    Ik kijk ze allemaal even aan en bijt op mijn lip en kijk dan nog eens naar Louis. 'Kijk niet zo zielig.' zeg ik dan en grijns kort. Elena vergeet het gewoon, je gaat nu mee en er niet meer aan denken. Spreek ik mezelf in gedachten streng toe. 'Oke, ik ga wel mee.' zeg ik dan zacht en glimlach even en bijt dan weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach tevreden en vlieg haar om de hals. 'Ja! Ik ben blij dat je meegaat!' roep ik uit, voordat ik haar loslaat en grinnik. 'Oké, sorry voor die uitbundige actie.' mompel ik, waarna ik weer op en neer begin te springen. 'Kunnen we nou eindelijk gaan?!'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Mijn zielige blik maakt plaats voor een grijns en haal mijn schouders op. 'Meestal werkt het dus tegenwoordig zet ik die blik altijd op. Daarbij wilde we dat je meeging' zeg ik en geef haar dan ook een knuffel. 'We zijn echt heel erg blij dat je mee gaat' zeg ik vrolijk en spring dan weer als een klein kind op en neer. 'Ja, laten we gaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grijns en geef haar een knuffel. 'Goed dat je mee gaat'zeg ik enthousiast en kijk de andere aan. 'Ja we gaan'zeg ik en begin te lopen in de richting dat, denk ik, de goeie is.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis even aan en barst dan in lachen uit. 'We zijn net twee konijntjes!' zeg ik, waarna ik stop en zo serieus mogelijk probeer te doen. 'Vandaag zullen jullie zien dat ik ook heel serieus kan zijn... Dus geen alcohol, dat is slecht voor je.' ik loop achter Liam aan en grijns. 'je loopt trouwens goed, Liam. Dadelijk hier naar links en aan je rechterhand heb je het bejaardentehuis waar we bingo kunnen gaan spelen.' zeg ik met een grimas. 'Of je gaat hier rechtdoor en komt uit bij een disco, maar die is slecht voor je oren.'


    Reading a good book is like taking a journey.