• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik begraaf mijn gezicht in Liam zijn shirt en snik eventjes. Waarom begon ik nou weer te huilen?! Echt weer een typische actie voor mij. Ik schud zachtjes mijn hoofd. 'H-Het spijt me... Ik dacht niet na.' fluister ik. Ik slik eventjes. 'Het is gewoon zo moeilijk...' mompel ik, waarna ik mijn hoofd terugtrek en zijn shirt bekijk. 'En nu heb ik je outfit nog verpest ook... Typisch.' zeg ik, waarna ik zucht en mijn hoofd in mijn handen verberg. Ik wist dat ik nu wel een hele goede reden moest verzinnen om me hier uit te praten... Of de waarheid vertellen.

    (Ik ga slapen! ): Ben er morgenmiddag pas weer.(huil))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik maak me nu echt niet druk om mijn kleren hoor'ze ik en kijk even naar waar. 'Wil je vertellen wat er is?'vraag ik voorzichtig en haal haar handen weg. Ik pak een servetje en veeg haar tranen weg.
    [Slaaplekker, ik ben der pas rond 4e maar heb ook nog trainingen dus reageer tussendoor. Laat in avond de hele tijd weer]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik slik en knik langzaam. Even dacht ik erover na om snel iets te verzinnen, maar dat lukt me niet in een paar seconden.
    'Ik dacht gewoon aan mijn moeder... Ik had die ene dag nog een grote ruzie met haar gehad, waarna ik het huis uit ben gelopen. Toen ik die nacht weer thuiskwam vertelde mijn vader dat ze was overleden aan een hartstilstand. Ze had me gewoon alleen gelaten... Mijn vader is daarna ook veranderd en het enige wat hij tegen me zegt is dat ik een klein kleutertje ben die zo stom is dat ze haar diploma niet eens kan halen.' vertel ik, waarna ik op mijn lip moet bijten om niet weer te gaan huilen. De smaak van bloed proef ik al op mijn lippen. 'D-Daarom voelt het voor mij of je me in de steek liet, al is dat niet zo... Het spijt me.' mompel ik, voordat ik me omdraai en iemand zie die me erg bekend voorkomt.

    (Kon nog héél even tussendoor reageren.xD Maar ik kan pas weer rond half vijf reageren, of nooit meer. Omdat ik straks doodga dankzij een presentatie.:O Mijn moeder zei: Dan doe je toch net alsof je tegen Harry Styles praat!xD En nu flip ik helemaal door! Want als ik iets moet vertellen aan Harry Styles val ik flauw.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik loop naar Stephanie en geef haar ook een knuffel. Ja, ik stond alweer in de Starbucks aangezien ik net na Liam het hotel weer had verlaten. Maar ik zocht alleen nog een goed moment om weer naar de rest toe te lopen gezien ze in gesprek waren. 'Het maak niet uit, want zo zou ieder ander ook regeren' meng ik me in het gesprek en kijk haar aan. 'Maar onthoud dat wij dat nooit zullen doen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik slik even naar haar verhaal en kijk verbaast op als Louis er ineens ook is. 'Lou heeft gelijk, wij zullen je niet zomaar in de steek laten'zeg ik en kijk der aan. 'En sorry van je moeder'mompel ik en kijk daarna even Louis.
    [goeiemorgen]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 7:38 ]

    Louis William Tomlinson

    Ik zie Liam verbaasd kijken en haal mijn schouders op. 'Superman kan alles en laat iedereen verbazen' fluister ik.
    'Het spijt mij inderdaad ook van je moeder.' zeg ik tegen haar en kijk naar Liam. Soms weet ik gewoon echt niet wat ik moet zeggen in dit soort situaties. Bang om iet verkeerds te zeggen of te doen.

    [Goeiemorgen]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 7:43 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grinnik even zacht om de opmerking van Lou. 'Ow sorry'zeg ik en bijt op mijn lip. Op dit moment wist ik ook even niks meer te zeggen, het was heftig wat ze had meegemaakt. Ik kijk even naar Louis maar zie gewoon aan hem dat hij ook niet weet wat ze zeggen.

    [Hello ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hello]

    (Ben er weer.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt

    Ik kijk naar Stehanie en heb me de hele tijd stil gehouden, het zal me niet verbazen als ze me al vergeten zijn. Ik zucht en sta op en loop dan maar de starbucks uit en als ik buiten sta zucht ik weer en kijk om me heen geen idee waar ik naartoe zou gaan en kijk dan weer kort de starbucks binnen waar ik Liam, Louis en Stephanie nog zie staan en kijk dan weer voor me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk Liam aan en hij weet blijkbaar ook niet wat we moeten zeggen. Ergens ook wel logisch aangezien het natuurlijk ook niet zomaar iets is wat er is gebeurd. Ik bijt op mijn lip en kijk van Liam naar Stephanie en terug. Oke dat we sprakeloos waren komt ook niet vaak voor.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik kijk verbaast op als Elena ineens opstaat. Ik kijk Louis even vragend aan, 'Waarom gaat ze weg?'vraag ik met een beetje verbazing in mijn stem. Ik kijk naar Elena die nu buiten starbucks staat en dan weer even naar Lou

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach voorzichtig. 'Het is al goed, je kon het niet weten.' zeg ik zachtjes, waarna ik verbaasd omkijk. 'Ik dacht dat Elena ook meeging.' mompel ik, terwijl ik één wenkbrauw verbaasd optrek.
    'Ik heb geen zin om de hele avond te gaan huilen. Dan moet ik teveel water drinken om de tranen te laten lopen. Zullen we zo gaan?' zeg ik, met een flauwe glimlach, terwijl ik nog snel even mijn ogen voorzichtig droogwrijf.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 16:13 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Elena's ouders zijn er beide niet meer, ze zijn gestorven in een auto ongeluk.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp