• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Het is inderdaad een heel interessant gesprek' zeg ik lachend. 'Yeah dan gaan we samen naar de supermarkt toe' vervolg ik grijnzend. Ik schud mijn hoofd en zet opnieuw mijn puppy oogjes op. 'Blijf alsjeblieeeft. Het is een stuk gezelliger met jou erbij. Trouwens het is ook niet gezellig om alleen thuis te zitten of wel soms?' Ik kijk haar aan. 'En als je echt niet blijf ga ik mee. Alleen is ook niet gezellig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [Hoe kan ik inspringen?xd]


    [Bij Elena die staat te dansen, haha! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Yeah welcome back[


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik kijk even naar Elena en glimlach naar haar. Ik dans een beetje mee en volg ondertussen het gesprek tussen Louis en Stephanie. Ik kijk Stephanie even aan, 'Niet gaan'zeg ik tegen haar en kijk eraan. 'Blijf gewoon'zeg ik daarna ook nog en kijk er glimlachend aan.

    [Moet zo helaas wel weer gaan, tot half 9 training]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bijt eventjes op mijn lip. 'Sorry, maar ik heb gewoon geen zin meer.' zeg ik, een beetje beschaamd. Ik kijk naar Louis zijn gezicht en meteen voel ik me schuldig. 'Hou op met je puppyface!' zeg ik grijnzend, waarna ik mijn jurkje even goed trek en Louis weer aankijk. 'Nee, ik ga naar huis. Je hoeft echt niet mee hoor, ik wil niet dat je bij mij gaat zitten terwijl je ook lekker met Liam hier kunt zijn.' zeg ik, met een glimlach. Ik schud snel mijn hoofd als ik naar Liam kijk en geef hem nog een flauwe glimlach.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Nee, ik hou niet op met mijn puppyface tot ik mijn zin heb' zeg ik terwijl ik haar aan blijf kijken. 'Liam zit al lang genoeg met mij opgescheept dus die vind het echt niet erg als ik met jou meegaat. Trouwens er is geen discussie mogelijk, want mijn besluit staat en dat betekent dat is met je meega' zeg ik glimlachend. 'Of je het nu leuk vind of niet' voeg ik er snel nog aantoe.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik kijk Louis verbaast aan. 'Ga jij ook al weg?'vraag ik en kijk hem aan. Ik kijk weer weg en zucht even. Hmm, avond met ze alle uit hé. Ach komt een andere keer nog wel. Ik kijk weer naar Louis en daarna naar Stephanie.

    [Ik kan nergens op reageren.. (huil) En voel me buitengesloten, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Voeg er gewoon bij met dat je zegt dat Stephanie niet moet gaan of zo..]

    Elena
    Ik stap nu ook naar Stephanie, louis en Liam toe en ga erbij staan', ik had hun gesprek gehoord. 'Waarom ga je, blijf alsjeblieft.' zeg ik dan ook en kijk haar glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht even en pak Louis zijn hand dan vast. 'Goed... Als jij zo graag mee wilt hou ik je niet tegen.' zeg ik grinnikend. Ik laat Louis even los om Liam een knuffel te geven. 'Probeer me niet om te praten, dat lukt jullie toch niet. Ik heb gewoon geen zin meer.' grijns ik. Voordat ik met Louis naar buiten loop. 'Het is niet ver lopen, we zijn er zo.' zeg ik, met een flauwe glimlach waarna ik begin te lopen, Louis verbaasd aankijkend. 'Ik snap echt niet waarom je bij mij thuis wilt gaan zitten hoor.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Moet gaan]

    Louis William Tomlinson

    'Ben blij dat je niet in discussie gaat' zeg ik glimlachend en kijk naar Liam. 'Sorry maar ik ga inderdaad ookal weg' zeg ik en loop vervolgens mee naar buiten. 'Ik vertrouw op jou aangezien ik dus echt geen idee heb.' zeg ik als ze zegt dat het niet ver is. 'Mhm dat is toch een stuk gezelliger dan dat je daar alleen zit of niet soms?' vraag ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Doegg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer