• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik schiet in de lach en kijk Stephanie aan. 'ik speel graag bingo met bejaarden'zeg ik lachend maar loop toch rechtdoor. 'Tja ken hier de weg niet hé'zeg ik en lach even. Gelukkig was zij er bij anders waren we zo echt bij de bejaardenbingo.

    Louis William Tomlinson

    'Konijntjes? Waar zijn mijn wortels dan?' vraag ik serieus. 'Liammmmmm' zeg ik en neem een sprint om vervolgens op zijn rug te springen. 'Dit konijntje heeft geen zin om te lopen' Ik kijk even achterom zodat ik Stephanie aan kan kijken. 'Eerst zien en dan geloven en gaan we echt naar het bejaardenhuis om bingo te spelen?' zeg ik lachend. 'Dan kies ik toch voor de disco'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Gelukkig had ik Louis al aan horen rennen zodat ik me had klaar kunnen maken. Daardoor kon ik gewoon blijven staan en grinnik even. 'Zou ik je dan maar dragen lief konijntje van me'lach ik en loop met Louis op mijn rug veder. 'Natuurlijk niet, we gaan gewoon naar de disco joh'zeg ik lachend en kijk even om me heen.

    Elena

    Ik loop achter en kijk naar de stelletje gekken voor me en grinnik. 'Welke club Stephanie, er zijn er in deze beurt meerdere.' zeg ik dan grijnzend. Ja, ik ging vaak opstap en ben bijna wel in alle clubs hier geweest en grinnik even om mijn eigen gedachten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud afkeurend mijn hoofd. 'Dan had je de weg uit je hoofd moeten leren.' zeg ik grinnikend. Ik kijk Louis triomfantelijk aan. 'Oké, ik blijf de hele avond rustig en drink alleen maar water.' zeg ik, met een grijns op mijn gezicht. Ik giechel als ik Louis en Liam zie kloten en loop kaarsrecht vooruit, waarna ik afsla en naar de disco loop. 'Hierheen, vergeet trouwens niet dat hier ook andere meisjes zijn, en misschien herkennen ze jullie wel heel toevallig... Maar het is daar toch donker.' mompel ik, waarna ik even praat met de man die de disco run en ik vraag of we naar binnen mogen. Ik werk erg veel in disco's en clubs, en ik had hier ook een tijdje gewerkt. Vandaar de gratis entree.
    'Loop maar door. Geld is niet nodig nu.' grijns ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ga Elena dronken maken. Partyanimal, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik knik en haal een hand door zijn haar waardoor het nu alle kanten op staat en grinnik. 'Jaa dan is dit konijntje heel erg vrolijk' zeg ik en kijk naar de disco. 'Ik wil niet herkend worden, maar dat is onmogelijk nu ik blijkbaar een konijn ben. Maar gelukkig is het donker dus dat verminderd de kans ook wel weer.' Ik kijk rond en schud eigenwijs mijn hoofd. 'Geen zin om te lopen en dat kan trouwens niet ook'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Heey!'zeg ik als Louis mij haar door de war haalt en probeer het met een hand een beetje goed te doen. 'Heeft het konijntje dan misschien wel zin om samen te dansen?'vraag ik lachend en eigenlijk ook een beetje in de poging hem van mijn rug af te krijgen. Ik vond het nu nog niet erg maar als hij bijna de hele avond der op blijft wel.

    [Ik moet zo gaan training, daarna eten, daarna weer training dan ben ik er weer om kwart voor 9 of zo, reageer heel maybe tussedoor]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:08 ]

    (Ok.(A) Veel plezier en tot straks.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Veel plezier en tot straks]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Hello Liam' zeg ik grijnzend en haal weer een hand door zijn haar. 'Zo zit het een stuk leuker dus laat het zo zitten.' Ik schud mijn hoofd. 'Konijntje kan niet dansen, maar Louis wil wel dansen en kan dat wel' zeg ik grijnzend en laat me dan van zijn rug afglijden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'oke, dan laat ik het wel zitten' mompel ik en lach even. 'goed zo' zeg ik en pak zijn hand. Ik trek hem mee de dansvloer op en kijk hem grijnzend aan. Ik begin te dansen en kijk even kort om me heen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik giechel en loop achter Louis en Liam aan. 'Moet ik je nu Louis, Superman of Superbunny noemen?' vraag ik, waarna ik me weer eraan herinner dat ik serieus zou blijven. Oeps... Niet heel handig, maar misschien had Louis het toch niet door. Ik wist van mezelf dat ik dit toch niet langer dan tien minuten ging volhouden, maar ja... Ik doe wat simpele danspasjes en kijk naar een jongen die naast me staat. Ik kijk naar de sigaret in zijn hand
    'En dat is slecht voor je.' mompel ik, waarna ik weer naar Liam en Louis kijk. 'Niet te lang dansen! Dat is slecht voor je rug!' roep ik verontwaardigd, waarna ik begin te lachen. Dit was echt niks voor mij!


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Moet eventjes eten, ben er zo weer.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.