• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    Als ik de club binnen ben grijns ik en kijk wat rond. Het was al een tijdje geleden dat ik een club ben geweest, maar nu ik er weer in een ben voelt het goed, het is een hele andere club dan Nikki, waar ik werk op het moment, maar toch heel gezellig. Ik grijns weer en kijk of ik iemand zie van Louis, Liam of Stephanie.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    'Kijk dat zijn de woorden die ik wilde horen' zeg ik lachend en begin dan ook te dansen. Ik kijk even achterom. 'Mhm verzin maar een leuke naam of noem me zoals je wilt. Maar verzin geen namen die we jou ook niet zouden geven' zeg ik lachend en pak haar hand om haar ook de dansvloer op te trekken. 'Geloof ik niet van.' Ik kijk naar Liam. 'Konijntje en Louis vinden je kapsel echt geweldig.' Mijn blik valt op Elena en zwaai even als teken dat we hier allemaal staan.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena Olivia Britt

    Als ik Louis zie zwaaien grijns ik en loop naar ze toe door de mensenmassa en als ik bij ze sta glimlach ik en begin wat te dansen. Zijn die danslessen toch nog ergens goed voor.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik laat me door Louis meetrekken en grinnik. 'Goed, ik noem je dan euh... Ik kies voor Superbunny, want die naam vind ik schattig.' zeg ik blozend. 'Wilt iemand trouwens een drankje?' vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach als Elena ins heeft gevonden en ook begint te dansen. Mijn blik richt ik op Stephanie en er verschijnt een nog grotere glimlach op mijn gezicht. 'Yeah Superbunny is hier en nu nog een bijnaam voor jou' zeg ik bedenkelijk. 'Trouwens je bent schattig als je bloost. En dat komt straks wel'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik glimlach terug. 'Oké, denk maar eens na over een bijnaam voor mij. Zolang het maar geen kaboutertje is, want die heb ik al genoeg gehoord.' zeg ik waarschuwend, maar toch met een kleine grijns erachteraan. 'En euh... Bedankt?' zeg ik, waarna ik nog wat roder kleur en me snel een beetje wegdraai.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Mhm was ook niet van plan om je kaboutertje te noemen, want dat pas niet bij jou.' zeg ik en denk na. 'Mhm dan kies ik toch voor....Carrotgirl' zeg ik bedenkelijk en kijk haar dan grijnzend aan. Mijn grijns word groter als ze nog wat roder kleur en weg kijk. 'Zoals ik als zijn ben je schattig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik schiet in de lach en kijk Louis twijfelend aan. 'En waarom Carrotgirl?' vraag ik, een beetje verbaasd. Ik vond het wel een grappige naam, dat moest ik toegeven. 'Ik ben niet schattig. Wat is er zo schattig aan een tomaat?' vraag ik grinnikend. 'Carrotgirl klinkt eigenlijk best grappig, maar ik snap niet precies waarom. Wat hebben wortels nou met mij te maken?!' vraag ik me hardop af, terwijl ik Louis fronsend aankijk. 'Tell me the clue.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb gewoon wat met wortels en ik vind het wel toepasselijk gezien je mij de bijnaam Bunny geeft' leg ik lachend uit. 'Is het nooit opgevallen dat de tekst I like girls who eat carrots van mij is en dat ook heel vaak zeg?' vraag ik lachend. Ik trek een bedenkelijk gezicht.'Mhm een tomaat is niet schattig, maar jij wel' zeg ik grijnzend. 'Maar ben blij dat je je bijnaam grappig vind'

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik grinnik. 'Daar zit wat in.' mompel ik. 'En nee, eigenlijk niet... Misschien moet ik dan maar eens wortels gaan eten.' zeg ik grijnzend, waarna ik mijn linkerwenkbrauw vragend optrek.
    'Als je me echt schattig vind... Bedankt dan.' zeg ik, waarna ik weer begin te blozen. Ik moest daar echt eens mee gaan stoppen! Waarom werd ik toch zo zenuwachtig bij Louis?! Hij was gewoon iemand die ik toevallig had ontmoet op het vliegveld. Toch?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ja toch' zeg ik lachend. 'Ahh dan weet je het nu. Dat is mijn tekst en de kans is heel erg groot dat je die nog wel eens vaker gaat horen in de vakantie.' Mijn ogen worden groot en knik. 'Dat is echt een schande dat je dat niet doet en ja dat moet je inderdaad maar eens doen dan. Over wortels gesproken...daar moet ik nog eens naar opzoek.' zeg ik grijnzend. 'Het is graag gedaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach en zucht eventjes. 'We praten over wortels.' zeg ik grinnikend. 'Ik zou heel graag met je meegaan naar de supermarkt, daar heb je wortels.' zeg ik grijnzend. Ik spring wat op en neer en begin me een beetje te vervelen. In had niet veel met dansen, dat verklaart ook waarom ik altijd achter een bar stond of gewoon de schoonmaak deed nadat iedereen weg was.
    'Ik denk... Dat ik naar huis ga. Jullie zijn nu toch hier... En ik zou het jullie laten zien, meer niet.' mompel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ben der weer^_^, wel voor even]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:44 ]

    (Jeey.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hoe kan ik inspringen?xd]