• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik `Dat is waar.` Ik bedacht dat ik nog wat dingen moest hebben voor als Em mee naar het ziekenhuis zou gaan en ik wou nog iets van snoepjes kopen. `vind je het erg om even mee te gaan naar de supermarkt=`


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar Finn en keek meelevend naar hem. 'Arme Bella' zeg ik bezorgd en keek nog naar de deur, waarnaar ik naar Finn keek. Dat was echt niet leuk voor haar, ik wist hoe het voelde. Nouja, mijn moeder altans en wist niet hoe het voelde als je beiden ouders verloor en ze moest wel heel erg sterk zijn en haar broer trouwens ook om zo van haar te houden en te zorgen. Ik had al vermoeden dat ze een sterke band had met haar broer. Ik knikte dat ik het begreep en luisterde vervolgens weer naar hem, aangezien Rachel smste en zuchtte zachtjes. Kon ze niet even wachten? En keek toe hoe Finn Emily in haar maxi-cosi legde. Ik keek lief naar Emily en ze zag me kijken en kirde wat.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kwam aan bij de logeerkamer en pakte mijn broek en trok het aan. Ik had waterig ogen en wou niet gaan huilen, totdat ik snelle voetstappen hoorde en me omdraaide, waarnaar ik Kurt zag en ik luisterde naar hem en voelde zijn armen om me heen. Ik sloeg mijn armen om me heen en begon zachtjes te snikken. Tranen rolden over mijn wangen en ik verborg mijn gezicht in zijn shirt. Er zat zoveel dingen dwars en ik had gewoon stress van alles. Trillerig haalde ik lucht en keek hem met een betraand gezicht. 'Ik mis ze zo' zeg ik trillerig en gebroken. 'Mijn ouders zijn een paar jaar geleden overleden door een vliegtuig ongeluk en ik bleef achter met mijn broer. Nu zorgd mijn broer voor me en probeert zoveel geld te verdienen om mij gelukkig te maken en mijn broer zelf werkt alleen maar voor mij. Hij heeft amper tijd voorzich zelf en doet alles voor me' zeg ik weer huilend. Ik had zo'n respect voor mijn broer, alleen ik was bang dat ik een grote last zou zijn voor hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik ga eten, ik kom dalijk denk ik terug. XD Hopelijk wel, maar je ziet me wel online komen/verschijnen. ^^ )


    One Who Travels A Higher Path.

    [eetsmakelijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo[]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte weer en voelde me echt bezorgd om Bella, ik zag zo dat ze het er moeilijk mee had en ik wilde gewoon echt naar haar toe. Ik keek Blaine even aan, ik had echt even zijn advies nodig. 'Moet ik naar haar toe gaan? Of zou het beter zijn als ik haar even met rust liet?' vroeg ik aan hem. Soms wist ik helemaal niet hoe ik moest gaan met meisjes. Zoals toen ik Bella verwaarloosde toen Rachel ontvoerd was. Ik vond het gewoon heel moeilijk en wist gewoon soms niet echt wat ik moest doen.


    Kurt Hummel

    Ik voelde een steek door mijn hart gaan doordat ze zo hartsverscheurend snikte, ik kreeg daardoor ook tranen in mijn ogen. 'Schatje toch,' zei ik meelevend. Ik drukte haar stevig tegen me aan en wreef haar troostend over haar rug. Ik zette haar voorzichtig op bed en ging naast haar zitten en wreef troostend over haar arm. 'Ik begrijp hoe moeilijk dit voor je is, Bella. En ik wil je hier echt doorheen helpen.' zei ik vastbesloten en gemeend tegen haar. Ik wist zelf ook een beetje hoe dit voelde, ook al was het alleen mijn moeder die overleden was. Maar ik was echt een moederskindje toen ik klein was. Ze overleed toen ik acht jaar oud was, dat is nu negen jaar geleden en nog steeds was het vers en een gevoelige snaar. 'Ik weet hoe moeilijk dit is, zo ongeveer..' zei ik verdrietig, omdat ik het zo vreselijk vond voor haar. 'Maar je bent echt niet alleen, wij zijn hier allemaal om je te steunen. En als je er ooit over wilt praten moet je naar mij toe komen, Bella. Ik ben er altijd voor je en ik hou van je.' zei ik waarna ik mijn armen weer om haar heen sloeg om haar te troostend.

    Logan Hudson

    'Vind ik geen probleem,' zei ik naar waarheid. Ik stond op en ruimde de kamer weer een beetje op. De mensen van de roomserivce zouden vast de rest opruimen en wachtte op Rachel.

    [Smakelijk!!]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:38 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnikte even en sond op en hielp even. Daarna liepen we naar de supermarkt die aan het einde van de straat erwas. Voor de zekerheid pakte ik een karretje aangezien ik altijd te veel kocht. Ik liep naar binnen en dacht na "luiers, snoep, koekjes voor Em en dat was het dan denk wel" mompelde ik inmezelf op. Ik rij het gangetje in voor babyspullen

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik was druk in gesprek met Micheal, opeens bots ik tegen iemand op.
    'Kijk uit je doppen!' roep ik, en kijk op.
    Dan zie ik wie het is.
    'Wel hello, die wonden genezen tegenwoordig snel.' lach ik....


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Ik liep samen met Rachel mee de supermarkt in en keek rond naar alle dingen die ze nodig had en besloot om haar te helpen. Ik deed een paar dingen in het karretje voor haar. 'Heb je nog meer nodig?' vroeg ik aan haar. Op dat moment liep er een jongen tegen Rachel op en keek ik hem onderzoekend aan.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:41 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik bots tegen iemand aan, die gelijk wat naar me roept.
    De stem komt me akkelig bekend voor en ik kijk langzaam omhoog. Als ik Micheal en Tyler zie staan begint mijn hart hard te bonzen. Gejaagd haal ik adem en ik kijk naar de grond. Ze konden me hier niets aandoen, we waren in een winkel, hield ik mezelf voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kan wel ewat langerblijven heb morgen eerste uur vrij]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat Finn bezorgd kijk en bezorgd deed en ik luisterde naar hem. 'Weet je wat' zeg ik glimlachend en stond op, vervolgens pakte ik de maxi-cosi van Emily en pakte Finn's arm beet en trok hem mee naar de logeerkamer waar Kurt en Bella waren. Ik duwde Finn naast Bella en zette Emily voor ons neer. Zelf ging ik naast Kurt zitten en sloeg half mijn armen om hem heen. 'Zo beter Finn' zeg ik knipogend naar Finn. Nu kon Finn ook Bella troosten net als ik en zo kon ze ook zien dat ze niet alleen was en dat we altijd haar steunen net als iedereen hier.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte zachtjes en glimlachte waterig. 'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik met een trillende stem en gemeend. Ik druk een kus op zijn wang en nestel me dieper in zijn armen. 'Je bent zo lief' zeg ik gemeend en zuchtte opgelucht. 'Je bent geweldig, wist je dat?' zeg ik zwak glimlachend. Ik zag Finn en Blaine met Emily komen en ik glimlachte nu. Ze waren zo lief voor me. Blaine duwde Finn naast me en ging zelf naar Kurt zitten en hij zette Emily voor ons neer en ze kirde een beetje en kijk me pruilend aan. Ik veegde mijn tranen weg en pakte Finn's hand stevig vast en zette op mijn schoot, waarnaar ik mijn hoofd op Kurt's schouder legde. Ik voelde me zo geliefd en ze steunde me gewoon door dik en dun. 'Ik hou van jullie' zeg ik gelukkig en met tranen in mijn ogen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Blaine pakte de Maxi-cosi van Emily en trok mij mee naar de logeerkamer waar Kurt en Bella waren. Blaine duwde me naast Bella en zij ging op mijn schoot zitten. Ik zoende haar meteen hartstochtelijk op haar lippen en streelde haar wang, waarna ze haar hoofd op Kurt's schouder legde. Ik sloeg mijn arm Bella, Kurt en Blaine heen en trok ze net zoals Kurt in een groepsknuffel. Als gebaar voor Bella dat ze niet alleen was. Ik was nooit goed geweest met woorden, meer met gebaren of muziek natuurlijk.

    Kurt Hummel

    'Ik heb zo mijn momenten,' zei ik zachtjes met een zwakke glimlach en veegde haar tranen van haar gezicht. Daarna kwamen Blaine en Finn binnen, Blaine duwde Finn naast Bella en ging naast mij zitten en sloeg half zijn armen om me heen. Bella kroop bij Finn op schoot en liet haar hoofd rusten op mijn schouder. Ik sloeg tot hoe ver dat lukte mijn armen om ze heen en ik voelde dat Finn hetzelfde deed zodat met met z'n vieren in een knuffel raakten. Het voelde echt fijn, ik vond het echt heel erg fijn dat we zo hecht waren en zo'n goede band hadden met z'n vieren, nouja ik moest eigenlijk vijven zeggen met Emily erbij. 'Wij houden ook van jou en helpen je er door heen.' zei ik lief tegen Bella.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet gaan! Alvast slaaplekker en tot morgen! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Welterusten en tot morgen! <3 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.