• Onder het proefwerk Natuurkunde wist ik een antwoord niet en het waren multipedinges vragen. En we hadden afgesproken :
    A= Apekop
    B =Batse
    C= Condoom
    D= DORA

    Dus wij dat dan zo kuchen
    *kuch APEKOP kuch*
    de leraar had niets door en wij konden dus ongestoord dingen naar elkaar kuchen zegmaar.. Dus uieindelijk *Kuch lelijk toupetje Kuch*
    Maar toen we die van Dora gingen doen begonnen we langzaam mee te zingen en uiteindelijk waren we tegen het einde van het proefwerk aan het meezingen. De leraar keek ons echt zo aan van, wtf?
    o.O'

    ~Doen jullie ook wel eens zo koewl in de klaaas?


    Me so good.

    Haha wij doen altijd gewoon kuchkuch en dan houd je je handen als de goede letter.. maar meestal heb ik open vragen...:S


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nee, bij mijn school is van heel 3 Mavo precies mijn klas het slimst volgens alle docenten. Iedereen van mijn klas haalt ook achten en negens. Dus bij mij zijn ze heel saai als het gaat om toetsen maken(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Nee, bij mijn school is van heel 3 Mavo precies mijn klas het slimst volgens alle docenten. Iedereen van mijn klas haalt ook achten en negens. Dus bij mij zijn ze heel saai als het gaat om toetsen maken(krul)

    Bah, mijn klas is ook best saai.
    Ik ben de enige die echt hard was aan't zingen en uiteindelijk deden er een paar mee.
    (:
    er moet toch een beetje plezier in de tent zijn(cat)


    Me so good.

    Bij ons mag je geen woord zeggen als je een ding zegt krijg je waarschuwing 2e keer is een 1 en als we zingen is denk ik meteen hele klas 1


    (Be)lieve in (you)rself

    Yousef schreef:
    Bij ons mag je geen woord zeggen als je een ding zegt krijg je waarschuwing 2e keer is een 1 en als we zingen is denk ik meteen hele klas 1

    Onze domme leraar dacht dat iedereen klaar was met het proefwerk;p


    Me so good.

    Dat zou in mijn klas dus echt niet pakken hé...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    haha, pas hadden ik zo'n SO gekregen voor Duits.
    Maar dat was diegene voor de volgende keer, en daar kwam ik achter.
    Dus ik zeg t'tegen mn friends, we kopiëren het, zeggen het tegen de rest van het klas en tadaa, we hadden allemaal een voldoende.
    Heel raar.. ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind