• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Is geen probleem, Rachel. Jij kant er ook niet zoveel aan doen.' lachte ik, waarna ik uit bed stapte. 'Ik ga even douchen als je het niet erg vindt.' zei ik waarna ik naar de badkamer liep en me omkleedde en vervolgens begon te douchen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik gaapte even en keek chagrijnig voor me uit, ineens kreeg ik een sms'je terug en las ik het. Oh nee, zeg niet dat hij zelf aan die GHB heeft lopen kloten. Ik stopte mijn mobiel in mijn broekzak en zette de televisie uit. Ik streek mijn hand nog een keer door mijn haren en liep vervolgens naar mijn auto, om naar Luke's huis te rijden. Daar aangekomen belde ik aan.

    [Smakelijk!]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 19:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "is goed" Ik geeuw even en besluit om de roomservice te bellen zodat we wat kunnen eten. Met moeite weet ik onder de warme lakens te komen en bel ik. Ik bestel croissantje, broodjes, eieren en jus d'orange en koffie. Ik bedacht me dat ik niet eens kleding bij me had. Naja dan maar in mijn shirt en trainingsbroek. Ik grinnikte even en hoorde iemand kloppen op de deur. Het karretje werd naar binnen gereden en ik wachtte geduldig tot Logan klaar was.

    Luke
    Ik begin het warm te krijgen en trek mijn shirt uit. Vrolijk dans ik nog wat verder. Als de bel gaat pak ik mijn mixed drankje en trek de deur open "haaaaaaaaloooowaaaaaa" grijns ik naar Jayden en trek hem mee naar beneden terwijl ik de polonaise doe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek hem verontwaardigd en bezorgd aan. 'Luke!' riep ik boven de muziek uit, ik zuchtte en zette de muziek uit en plaatste hem op de bank en hield hem vast zodat hij bleef zitten. Ik zag twee flessen drank staan die zonder twijfel genuttigd zijn. 'Luke, wat heb je allemaal op?' vroeg ik een beetje streng aan hem.

    Logan Hudson

    Ik was ondertussen klaar met douchen en droogde me af en kleedde me weer om, ik liep weer terug naar de slaapkamer en zag een karretje vol lekkers staan. 'Dat ziet er goed uit.' zei ik gemeend, de laatste tijd at ik alleen maar droge crackers als ontbijt, dus dit ging er zeker wel in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns als hij me vastpakt en leg mijn hoofd op zijn schouder "ahhh wat ben je toch lief" ik grinnik even en begin vrolijk mee te klappen op de maat. Vrolijk begin ik mee te bléren met de muziek terwijl ik op en neer wip op de bank.

    Rachel
    Ik grinnik "ik weet wel wat goed ontbijt was.
    Hij zag er echt knap uit met zijn natte haren.
    Ik schonk voor ons beide drinken in en pakte een broodje ei


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Luke, ik meen het serieus,' zuchtte ik waarna ik de muziek weer uit deed en hem op de bank zette. 'Even serieus, wat heb je allemaal op. Je hebt geen GHB op he?' vroeg ik bezorgd aan hem. Kijk, dat ik Blaine dat spul voerde, oké. Maar ik wilde niet dat er wat gebeurde met Luke.

    Logan Hudson

    Ik schonk een beker sinaasappelsap in en nam een croissant, ik nam meteen een hap en maakte een goedkeurend geluidje. 'Heerlijk.' zei ik nog met mond vol, daarna nam ik nog een slok verse sinaasappelsap. Eindelijk eens een goed ontbijt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns en begin te zingen "wodka, biertje tierelierelietje. Xtc pil hahahha krokodil" en ik begin hard te lachen "enne pfff ik heb geen idee" en ik begin weer te lachen en een vaag nummer te zingen.

    Rachel
    Ik knik "eindelijk geen ziekenhuis voedsel "ik grinnik. Met het eten ging het al iets beter. Na het broodje zat ik vol en dronk mijn glas leeg. Ik leg mijn hand op mijn buik "pfoepfoe"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Wat?' vroeg ik verbijsterd, had hij nou XTC op? 'Luke, je gaat nu douchen en naar bed en ontnuchteren.' zuchtte ik waarna ik hem voor me uit duwde en hem de badkamer induwde. Ik ging met mijn volle gewicht tegen de deur aan staan zodat hij er niet uit kon. Nu was mijn humeur ver onder het vriespunt gedaald.

    Logan Hudson

    Na een tijdje zat ik ook vol en plofte ik even op bed. 'Dat was lekker.' zei ik zuchtend waarna ik voor een paar seconden mijn ogen sloot. 'Ik denk dat ik je vanmiddag naar het andere ziekenhuis zou moeten brengen.' zei ik vervolgens spijtig tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "gast ik stink niet dus whyyyyyyyy, say it whyyyy whyyyy" en ik ging verder met mijn eigen liedje te zingen. Waarom zou ik douchen? ik stonk niet.

    Rachel
    Ik zucht even " misschien is het beter van wel ja, blegh ik heb geen zin meer om aan het infuus te gaan. En als ik even geen trek heb lopen ze te zeiken dat ik te weinig eet. Nou ze kunnen ook blij zijn dat ik nu een broodje kan eten" ik mopperde even en zuchtte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Nu wist ik even niet wat ik moest zeggen en keek hem lief aan. 'Kurt' zeg ik sprakeloos. 'Nu weet ik niets meer te zeggen' zeg ik pruilend en zoen hem zachtjes. Met mijn handen masseerde ik zijn armen en schouders van zijn bovenlichaam en ik hoorde hem genietend kreunen door de massage. Ik glimlach teder en ging onverstoord verder. Ik was gewoon zo gelukkig en als ik naar Kurt keek, valt alle zorgen en problemen van me af. Ook al had ik geen problemen meer dat ik het zat was en moe, maar als ik naar hem kijk dan niet en kon ik iedereen aan. Ik wou alleen maar hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Jij bent geweldig, Finn' zeg ik glimlachend en bekeek zijn mooie bovenlichaam. Ik zat gewoon te kwijlen er naar en giechelde blozend. 'Emily, je vader is toch zo lekker' zeg ik giechelend en blozend en Emily kirde weer vrolijk. Ik zuchtte tevreden en keek hem aan. 'Je bent toch zo mooi' zeg ik dromerig en kijk naar hem. Zijn lichaam, zijn warrige natte haren, zijn bruine ogen. Het leek dat ik op een wolk zat en wegdroomde.

    (Nog bedankt! (: )

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    'Ga nou maar douchen!' riep ik hem na, van douchen werd je altijd wat rustiger en in Luke's geval kon dat geen kwaad. Wat haalde hij nou weer in zijn hoofd? Kijk, dat hij dronk was best dat deed ik namelijk ook. Maar om jezelf nou zowat in coma te zuipen en ook nog drugs te gebruiken was bijna zelfmoord.

    Logan Hudson

    'Ik weet dat het verkeerd is, maar je bent van harte welkom om hier te blijven.' zei ik naar waarheid. Het ging nu goed met haar, maar al boven al was ik geen dokter, dus.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns en stap uiteindelijk maar onder de douche. Hyperactief begin ik It's raining man. te zingen en schud met mijn hoofd mee. Na en tijdje vind ik het wel genoeg en stap ik eronder uit en nog nat trek ik mijn kleding weer aan. "joehooeeeee schatjeeeeE" riep ik lachend.

    Rachel

    Ik glimlach "jij ook bij mij. We kunnen straks nog wel even langs mijn ene vader. Mijn andere vader is ook naar het andere gegaan" ik glimlach even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Eindelijk is het mij gelukt!' kirde ik vrolijk, Blaine was meestal altijd degene die mijn sprakeloos kreeg, maar deze keer was het mij eindelijk ook gelukt! 'Maar ik meen het.' zei ik meteen weer serieus en lief. Er ontsnapte weer een geluidje uit mijn mond van genot toen hij me verder masseerde. Ik voelde me gewoon door deze massage als herboren. Ik zat ook heerlijk in mijn vel en was helemaal ontspannen dankzij hem.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte lief naar haar en ging naast haar zitten. 'En jij bent gewoon beeldschoon, Bella.' zei ik naar waarheid. 'Alles is mooi aan jou, jouw mooie bruine haren, jouw blauwe en sprekende ogen, jouw glimlach, jouw stem, jouw gezichtje, echt alles.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar kuste. Ineens hoorde ik een sms'je en keek ik op mijn mobiel. 'Rachel vraagt of we zo Emily willen brengen, zodat we het af kunnen wisselen.' zei ik tegen haar. Het was wel even fijn om iets voor mezelf te kunnen doen. Misschien konden Blaine en ik even iets doen, zoals een mannenmiddagje houden. Dat zou wel leuk zijn.

    Jayden Ian Archibald

    'Jezus, Luke. Je druipt helemaal.' zei ik verontwaardigd, ik wist nu al dat ik hem zo niet in bed ging krijgen, maar ik kon hem ook niet zo achter laten. Op zijn ''joehoe schatje'' ging ik maar niet in. 'We gaan zo gezellig naar de stad, op voorwaarden als jij rustig doet.' zei ik tegen hem.

    Logan Hudson

    'Ik vind het goed,' zei ik naar waarheid waarna ik mijn haar naar achteren kamde om het op te laten drogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns "jeeeeeeeh shooppp timmeeeeeee" ik schiet weer in de lach en loop achter Jayden in een polanaise naar beneden. Beneden zeti k de muziek weer hard aan.

    Rachel
    Ik glimlach even "Finn zal Emily zo wel brengen. Dan ziet mijn vader haar ook weer eens"

    [ga zo SYTYCD kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik fronste weer en ging rustig op de bank zitten. 'Sinds wanneer hou jij van shoppen?' vroeg ik verbaasd. Luke, your gay is showing off. Ik zei maar niks en moest uiteindelijk toch een beetje mijn lach inhouden.

    Logan Hudson

    'Dat is inderdaad wel leuk voor jouw vader,' zei ik naar waarheid, daar zou hij vast wel blij van worden, na alles wat er was gebeurt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik hou er niet van" ik val op de grond omdat ik struikel en krijg last van de slappe lach. Na een tijdje begon mijn buik ervan pijn te doen.

    Rachel
    Ik knik "ze wordt echt een verwend meisje" ik glimlach even.
    Ik hield zielsveel van haar en was blij dat er zoveel mensen om haar gaen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan