• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik deed zijn shirt uit en ging op zijn kont zitten. Met mijn handen legde ik op zijn rug en masseerde zijn rug en schouders liefdevol. Hij was echt geweldig, meer dan geweldig. Hij was perfect voor me en ik vond het helemaal niet erg dat ik hem masseerde. Zo kon ik hem als nog lekker verwennen en hij verdiende het ook. 'Je hebt dit verdiend' zeg ik zachtjes en lief. 'Je hebt dit meer dan verdiend, Kurt' zeg ik vervolgens en masseerde zijn schouders lekker.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde opeens zijn hand onder zijn shirt gaan die ik aan had en streelde mijn onderbuik zachtjes, waardoor ik verstijfde. Ik verstijfde doordat één hij niet mag zien mijn blauwe plek en twee ik voelde me zenuwachtig en bang. Ik legde Emily heel voorzichtig maar vlug naast me. Ergens was het ruw en trok ik zijn hand weg van mijn onderbuik en ging rechtop zitten. 'Ik moet naar de wc' zeg ik snel en stond vlug op en liep naar de badkamer en deed de deur vlug op slot en zuchte zachtjes. Ik zakte tegen de deur naar beneden en ging met mijn hand over mijn blauwe plek, waardoor mijn ogen waterig werden.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Oke, is goed! Smakelijk. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Blaine ging op mijn kont zitten en begon mijn rug en schouder liefdevol te masseren. Ik kreunde zachtjes van genot en sloot genietend mijn ogen. Dit was zo lekker, Blaine kon zo goed masseren. 'Mmh, dit is zo lekker Blaine.' zei ik genietend terwijl hij me masseerde. Daarna hoorde ik wat hij zei en kreeg ik blosjes op mijn wangen. Ik wist niet echt waarom ik moest blozen, waarschijnlijk omdat hij gewoon zo lief was. 'Je bent echt te lief voor me.' kreunde ik zachtjes.

    Finn Hudson

    Verbaasd bleef ik nu alleen achter in de kamer met Emily. Nu begon ik het toch wel een beetje vreemd te vinden. Iedere keer als ik haar aanraakte leek het wel alsof ze nerveus werd. Ik snapte er niks van en hoopte maar dat ik me het verbeelde. Ik nam Emily in mijn armen en drukte een kusje op haar hoofdje en luisterde naar haar gekir. 'Jij bent ook altijd vrolijk, he?' vroeg ik lachend aan haar. Ik zuchtte vervolgens en wachtte tot ze terug kwam. Dan kon ik tenminste vragen wat er was met haar, en zo kwam ik er meteen achter of ik het me had verbeeld of niet.

    [Nog bedankt! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte lief toen hij dat allemaal zei en ging verder met masseren. 'Je hebt dit verdiend, Kurt. Wat er allemaal is gebeurd, mag jij ook even genieten' zeg ik lief. En masseerde zachtjes en lief. Hij had dit echt verdiend. Ik zou hem echt gelukkig maken en dat hij geen zorgen meer moest maken om alles. 'Ik hou zoveel van je' zeg ik zachtjes en gemeend. 'Je bent perfect voor mij alleen' zeg ik gemeend en lief.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik veegde mijn tranen weg en stond op. Wat moest ik nu zeggen, als ik terug kom. Wacht, ik heb iets. Ik zeg gewoon dat ik buikpijn had en naar de wc moest om te kijken of ik niet ongesteld was. Juist! Ik deed net alsof ik naar de wc ging en ging doorspoelen, dat ik echt naar de wc moest en deed de deur open. Ik loop niets vermoedend weer naar Finn of er niets was gebeurd en ging weer bij ze liggen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ik hou ook van jou, Blaine.' zei ik glimlachend, ik voelde me zo fijn en geliefd nu op dit moment. 'Je maakt me zo gelukkig.' zei ik naar waarheid, ik genoot nog van de massage en kreunde weer zachtjes. 'En je kan zo ongelofelijk goed masseren.' zei ik genietend tegen hem. Ik kon niet geloven wat Jayden had gedaan, ik maakte me zo'n zorgen om Blaine. Hij had wel dood kunnen zijn door zijn stomme grapjes. Als Blaine dood was gegaan had ik helemaal geen leven meer gehad. Dat was echt mijn aller grootste angst.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte zwak naar Bella en sloeg mijn armen om haar heen. Ik wilde even het juiste moment vinden om met haar te praten, maar volgens mij moest ik dat gewoon nu meteen doen. 'Je weet toch, dat je alles tegen mij kan vertellen?' begon ik waarna ik Emily op mijn borst legde. 'Doe ik soms iets verkeerds, dat je daarom zo nerveus wordt?' vroeg ik bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Langzaam word ik wakker en draai ik me kreunend om.
    "hmm Finn"vvmompel ik ga dicht tegen hem aanliggen

    Luke
    Ik wordt wakker door een kou die door mijn kleding prikt. Fijn ik was naast het meertje in slaap gevallen en het was vanacht koud. zuchtend stond ik ope n liep naar huis

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik ben blij dat je gelukkig bent Kurt' zeg ik gemeend en verliefd en masseerde nu zijn onderrug. Nadat hij dat zei over dat ik goed kon masseren moest ik lachen. 'Een goede combinatie jij kan goed koken en ik kan goed masseren' zeg ik lachend en kijk hem lief aan, ook al zag hij dat niet. 'Als er ooit weer iets gebeurd tussen ons. Denk dan maar aan die avond toen we in bad zaten samen in Spanje. Toen ik dat liedje voor je zong en dat meende ik met heel mijn hart en nu nog steeds' zeg ik lief en verliefd.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar hem en keek hem vervolgens aan. 'Je doet niets verkeerd, Finn' zeg ik zachtjes en keek hem gemaakt verlegen aan. Gelukkig kon ik dat goed, terwijl niemand dat door had. 'Ik had net gewoon buikpijn, omdat' zeg ik gemaakt verlegen en stopte even met praten. 'Maandelijkse periode' zeg ik zachtjes en glimlachte zwak. 'Daarom doe ik een beetje nerveus en wil ik geen seks' zeg ik zuchtend en hopelijk trapt hij hierin in. Ik was helemaal niet ongesteld, dat moest ik pas over twee weken, maar dat wist hij niet. Ik keek hem aan en glimlachte zwak.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:56 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    Ik werd wakker doordat ik iemand dicht tegen me aan voelde liggen. Ik opende mijn ogen en zag een meisje tegen me aanliggen. Ineens herinnerde ik me alles weer van gisteren. Ik had Rachel meegenomen naar mijn hotelkamer zodat ze kon uitrusten en alles. 'Rachel.' zei ik zachtjes en porde haar in haar zij om haar wakker te maken.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zat een beetje chagrijnig voor de televisie, ik was allang wakker aangezien ik niet meer kon slapen en ik was echt even boos op alles en iedereen. Geen idee waarom, want ik verklootte echt alles zelf. Maar ik zweerde je, vandaag konden mensen mij beter niet tegen komen in een donker steegje. En mensen die ik niet mocht konden mij sowieso beter niet tegen komen, ik was echt lichtgezegd laaiend op één of andere manier. Ik sms'te Luke maar gewoon. 'Ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd gedaan heb, maar als je het zo wilt is het ook best. Bekijk het dan maar.' sms'te ik naar hem.

    Kurt Hummel

    'Om eerlijk te zijn denk ik daar altijd aan.' zei ik dromerig en glimlachend. 'Die avond was echt de mooiste avond uit mijn leven tot nu toe.' zei ik naar waarheid. Het was echt een geweldige dag, s'middags gingen we voetbal kijken en s'avonds gingen we naar het bos toe en heb ik daar Blaine ten huwelijk gevraagd. Wat was ik nerveus, zeg. Maar het was een geweldige beslissing, ik was blij dat ik het gedaan had. Daarna had Blaine een hotelkamer geboekt en gaf hij me een geweldige verassing die ik nooit van mijn hele leven meer zou vergeten. En na dat gingen we samen in bad en zong hij dat liedje voor me, het was zo romantisch en mooi en telkens al ik daar aan dacht kreeg ik opnieuw weer tranen in mijn ogen, zoals nu. 'Het was prachtig.' zei ik zachtjes.

    Finn Hudson

    'Oooh.' zei ik begrijpend, meteen vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats. 'In dat geval heb ik niks gezegd.' zei ik lachend. Vandaar dat ze zo anders deed en geen seks wilde. Het was logisch want daar hadden alle vrouwen last van. 'Ik ga even douchen, ik ben zo terug.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar teder op haar lippen kuste. Ik gaf Emily aan haar en liep vervolgens naar de douche toe om te douchen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Vaag werd ik half wakker. Ik rek me uit en wil Finn een kus geven als ik zie dat het Finn niets is. Geschrokken deins ik achter uit en denk na "uh" mompel ik en daarna komt alles weer terug. Ik voel dat ik begin te blozen "sorry"

    luke
    Ik kreeg een sms'je en negeerde het. Ik pakte bier uit de koelkast en wat anere dranken. Ik zou straks nog drugs inemen. Ik plofte voor de tv en schonk 2 glazen verschillende drank en opende mijn bier flesje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik begon te lachen en ging rechtop in bed zitten. 'Geen probleem, Rachel. Je hebt me in ieder geval aan het lachen gemaakt in de ochtend, dat is al heel wat.' zei ik lachend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "vertel?" ik werd toch wel ietswat nieuwschierig wat ik nu weer heb lopen te vertellen "hopelijk geen sex met details ofzo?" Ik grinnik vermoeid. Ik moest nog echt wakker worden in de ochtend.

    [douche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Het was ook de mooiste avond voor mij, Kurt' zeg ik verliefd en draai hem om, zodat hij op zijn rug lag en ik zat op zijn geslachtsdeel. 'Jij bent prachtig, Kurt' zeg ik gemeend en verliefd en streelde zijn bovenlichaam en daarna masseerde ik het lekker. 'Elke woord dat ik zong, meen ik diep uit mijn hart. Ik kan niet zonder je en die liedje moet je altijd herrineren' zeg ik zachtjes en lief. Ik keek hem dromerig aan en hij kon me gelukkig maken. Ik was zo gelukkig met hem. Ik had er geen woorden voor hoeveel ik van hem hou.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oke' zeg ik toen hij ging douchen en ik zuchte opgelucht. Hij trapte erin! Emily kirde naar me en ik hield haar dicht tegen me aan. Gelukkig geloofde hij me en voelde me echt opgelucht. Dus als ik weer vreemd deed of wat dan ook, dan dahct hij dat ik ongesteld was. Ik wou echt niet dat hij dat zag en dan zou hij boos worden. Ik wou niet dat Finn zorgen over mij ging maken. Hij moest gewoon aan zichzelf denken en niet aan mij. Ik plaatste een teder kusje op Emily's hoofd, waarnaar ze weer kirde en mijn lok ging spelen. Ze was prachtig en ze leek zo erg op Finn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte gelukkig en voelde me zo ongelofelijk gelukkig op dit moment. Ik had het gevoel alsof ik helemaal opgeklaard was. 'Oké,' zei ik zacht, niet wetend wat ik terug moest zeggen. Ik praatte altijd veel en was altijd heel sociaal, maar op zulke momenten liet mijn socialiteit me echt in de steek. Ineens wist ik het en glimlachte ik lief naar hem. 'Maar je moet jezelf ook niet vergeten.' zei ik. 'Je bent zo zuiver en zo puur. Blaine, met jou is de wereld ineens een stuk mooier. Jij bent ook prachtig, zowel als jou binnenkant als jouw buitenkant. En ik laat jou echt nooit meer gaan, ook al zou je dat willen. Van mij kom je niet meer af.' zei ik een beetje lachend. Ik genoot van zijn massage en kreunde weer zachtjes, omdat ik het zo lekker vond.

    Finn Hudson

    Na een tijdje had ik wel genoeg gedoucht en droogde ik me aan en kleedde ik me weer om. Ik had nog geen shirt aan, aangezien Bella die had, maar die zou ik zo wel terug krijgen. Ik liep naar Bella toe en kuste haar liefdevol op haar mond. 'Je bent geweldig.' zei ik gemeend tegen haar. Mijn ogen gleden naar Emily die met Bella's haar speelde en glimlachte lief naar haar. Ik was echt zo gelukkig met ze.

    Logan Hudson

    'Oja, heel veel seks met heel veel ranzige details.' grapte ik serieus, maar uiteindelijk begon ik te lachen. 'Nee, grapje. Je dacht alleen telkens dat ik Finn was, en toen ik zei dat ik Logan was geloofde je me gewoon niet.' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 18:59 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem geschokt aan tot hij beignt te lachen. Ik grinnik even en voel me blozen "great voortaan zorg ik ervoor dat niemand bij me is als ik slaap" ik glimlach even. Ik pak even mijn mobiel Heey, als je iets leuks wil doen mag je Em best afleveren, het gaat al beter met me x Rverzond ik snel naar Finn. Ik weet niet waarom maar steeds deed ik nog x R omdat ik dat gewend ben.

    Luke
    Na een poosje nam ik een XTC-pil in en was er een halve fles van het ene spul en 1/ van de andere fles leeg. Ik besloot het sms'je te lezen en stuurde een antwoord Srry mr je bnt gwn n lkkr dng xxxxsms'te ik lachend terug. Ik zette MTV op en zette het lekker hard aan. Vrolijk begon ik de macarena te dansen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik moet eten, kom zo terug! (: )


    One Who Travels A Higher Path.