• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Na een tijdje rondgereden te hebben, kon ik goed even mijn hoofd leeg maken. Uiteindelijk reed ik weer terug naar Luke's huis om te kijken of alles weg goed ging met hem en belde aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Grijnzend pak ik mijn mobiel en bel ik naar Jayden.
    "hi honey, love you"roep ik lachend in de hoorn
    , met mijn mobiel in de handen weet ik naar de voordeur te gaan en met moeite krijg ik de deur open. Ik geef hem een kus op zijn wang en trek hem eme naar binnen.
    [ete

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik hoorde dat ik een nieuw Voicemail bericht had, maar negeerde het. De deur werd geopend en Luke gaf me een kus op mijn wang en trok me vervolgens naar binnen. 'Luke, godverdomme!' zuchtte ik chagrijnig, ik was echt aangebrand vandaag, maar toch wilde ik even of alles wel goed ging met hem.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:49 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik schiet in de lach "jij bent vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was je nooit!!!"zing ik en begin random te dansen. Vervolgens draai ik het muziek weer harder en begin ik te dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Fijn,' mompelde ik waarna ik nu naar de stereo toe liep en de stekker uittrok en op de bank ging liggen en keek naar Luke. Eigenlijk had ik meer zin om de hele dag in mijn bed te liggen, maar dat was ook doelloos. Ik zei nu even niks tegen Luke, ik was ook boos op hem, omdat hij zijn leven aan het vergallen was. Maar nu kom ik toch niks doen, want hij was alles behalve aanspreekbaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik kik grijnzend naar Jayden "wie is hier boos?" vraag ik lachend.
    Ik ren naar hem toe en spring op hem "niet boos zijn he" ik loop weer naar de keuken wankelend en pak drank en een paar pillen en wat ghb "dit maakt je zoooooooooooooooooooooooooooooo vrolijk" lach ik en geef het aan hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Idioot!' riep ik uit toen ik zag wat hij allemaal aan me gaf. 'Godverdomme, Luke! Wil je dood of zo? Wat haal je je allemaal in je botte kop? Waarom doe je dit?' vroeg ik woedend aan hem waarna ik hem boos tegen zijn borst aanduwde. Hij was één van de weinige mensen waar ik om gaf, en dan zat hij zo met zijn leven te spelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ineens wordt Jayden boos en verschrikt stap ik achteruit. "Jezus man wat zou jou het schelen. Mijn ouders zijn klootzakken waar het draait om het geld. Ik neuk je en vrolijk zeg je dat het je niets kan schelen. Ik heb dingen gedaan Jay, nu durf ik eruit te komen wat ik ben en doe je zo. Vind je het verdomme gek!" schreeuw ik boos naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Je weet verdomme hoe ik ben, dan had je geen seks moeten hebben met mij! Je weet dat ik niet langer bij één persoon kan blijven! Het kan me wel dergelijk iets schelen, Luke! Ja, ik geef om je, waarschijnlijk ben je de enige om wie ik geef op deze verdomde klote planeet! En ik weet dat ik zuinig met jou had moeten doen en ik weet verdomme dat ik een fout gemaakt heb, net zoals ik altijd fouten maak! Mijn verdomde familie denkt alleen maar aan geld! Mijn vader heeft mijn moeder de dood in gejaagd en kan zijn handen niet thuis houden bij mijn broertje en mij! Het is altijd mijn schuld!' riep ik helemaal overstuur tegen Luke. 'En dan ga jij hier een beetje lopen kloten met jouw leven!'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "serieus gast, wat doe je hier nog. Flikker gewoon een eind op. Laat me doen wat ik wil, dan ga ik maar dood, boeie als dat mijn keuze is" schreeuw ik hard naar hem. Boos stamp ik de trap op en smijt hard de deur van mijn kamer in terwijl ik instort. Ik begin hard te huilen en ik merk dat de GHB ver klaar is met uitwerken en alles begint te duizellen. Net goed, dacht ik nog voor alles zwart werd en ik met een harde klap op de grond kwam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Rachel
    Ik bots tegen iemand aan, die gelijk wat naar me roept.
    De stem komt me akkelig bekend voor en ik kijk langzaam omhoog. Als ik Micheal en Tyler zie staan begint mijn hart hard te bonzen. Gejaagd haal ik adem en ik kijk naar de grond. Ze konden me hier niets aandoen, we waren in een winkel, hield ik mezelf voor.


    Tyler

    Ik grijns breed, en kijk haar aan.
    'Missed me?' lach ik. en grijns gemeen...


    El Diablo.

    Rachel
    Bang kijk ik hem aan en schud mijn hoofd.
    "totaal niet" sis ik zacht naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik grinnik.
    'Heerlijk als ze bang van je zijn' lach ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik werp een boze blik naar Tyler.
    Ik besloot om ze verder te negeren en reed met het karretje een stuk verder. "mag ik er even bij ik moet wat pakken" met een rustige blik kijk ik naar Tyler.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Net toen ik iets terug wilde zeggen rende Luke naar boven. Ik zuchtte en ging maar gewoon achter hem aan. Een schok ging er door me heen toen ik hem bewusteloos op de grond zag liggen. 'Luke, word wakker!' riep ik terwijl ik hem zachtjes door elkaar schudde om hem wakker te krijgen. Ik kon hem niet naar het ziekenhuis brengen, straks werd zijn huis doorzocht of herkende ze hem van de televisie.

    Logan Hudson

    'Dat heet niet bang, dat heet ongeïnteresseerd.' kwam ik op gegeven moment op voor Rachel, ik sloeg beschermend mijn arm om haar heen en keek de jongen waarschuwend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.