• "Justin Bieber kroont zichzelf tot de King of Pop! Hij liet een kroon tatoeëren!"
    Oke dit vind ik dat er peroonlijk een beetje over gaat. Er zal altijd maar één King Of Pop zijn, dus als Justin hem werkelijk voor die reden heeft laten zetten.. What do you think?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Hij zet maar een kroon op zijn lichaam hoot, de media moet nu ook weer niet overdrijven.


    I can't fall asleep but I sure can dream

    Lapetitemort schreef:
    Hij zet maar een kroon op zijn lichaam hoot, de media moet nu ook weer niet overdrijven.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Och, het was al algemeen bekend dat ie een arrogant klein ventje was (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hij heeft hem niet om die reden laten tatoeëren. Volgens mij proberen haters echt elke manier te bedenken om hem neer te halen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En btw, hij heeft ook Jezus op z'n lichaam laten tatoeëren en een klein vogeltje, is hij nu opeens ook een vogel en Jezus?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Achja. Hij moet maar doen wat hij leuk vindt.

    Uneventful schreef:
    En btw, hij heeft ook Jezus op z'n lichaam laten tatoeëren en een klein vogeltje, is hij nu opeens ook een vogel en Jezus?



    Hahahaha lololol.
    Nou, ik vind wel dat mensen nu wat te snel oordelen ja. Als ik geen bewijs zie, geloof ik dat nou weer net niet.


    Your make-up is terrible

    Uneventful schreef:
    En btw, hij heeft ook Jezus op z'n lichaam laten tatoeëren en een klein vogeltje, is hij nu opeens ook een vogel en Jezus?

    LOL THIS


    What by Zeus' beard is going on????

    Lapetitemort schreef:
    Hij zet maar een kroon op zijn lichaam hoor, de media moet nu ook weer niet overdrijven.


    This. Ik word echt zo ziek van al die negatieve dingen. Hij heeft Jezus op z'n been staan, is hij nu een Johova getuige?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:55 ]


    To infinity and beyond •

    Als die jongen/man(aangezien ie al 18 is) zichzelf nou graag wil zien als 'King of Pop' wil zien, mag ie van mij zichzelf zo zien. Voor mij is er voorlopig nog maar een 'King of Pop' en dat is en blijft (voorlopig) Micheal Jackson. Ik betwijfel of iemand hem ooit kan overtreffen.


    Physics is awesome

    mij maakt het niet uit wat hij doet, maar waarschijnlijk willen de haters weer iets hebben om te haten. Waarom hij het heeft laten zetten, geen flauw idee. Maar ik blijf nog steeds bij Michael jackson (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hij kan er wellicht over dromen, maar The King of Pop zal hij never nooit niet worden. Der is er maar een; Michael Jackson.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als hij zichzelf echt de King of Pop zou vinden en dit staat zwart op wit/gefilmd, dan mocht hij van mij zijn hoofd in een wc-pot steken. Maar zoals al eerder gezegd: weer een reden om hem neer te halen.


    Searching heavens for another earth

    Assassin schreef:
    (...)


    Hahahaha lololol.
    Nou, ik vind wel dat mensen nu wat te snel oordelen ja. Als ik geen bewijs zie, geloof ik dat nou weer net niet.




    Hier heb je, je bewijs :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)



    Hier heb je, je bewijs :Y)


    Het lijkt alsof de kroon onderdeel van zijn tattoo is en dus niet alleen maar een kroon is. Hij kijkt trouwens wel raar op die foto, alsof iemand in zijn kont knijpt.


    Physics is awesome