• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ik weet dat je voorzichtig bent, maar toch. Er lopen zoveel gekken rond hier de laatste tijd. Ik wil dat er niets met je overkomt en zorg ook goed voor Bella, over haar maar ik me ook zorgen' zeg ik tegen hem en kijk hem lief aan. 'Dat is je geraden dat je mij dan gelijk belt' zeg ik streng tegen hem, maar hij wist dat ik bezorgd om hem ben. 'Ik hou ook van jou, Kurt. Je bent mijn alles' zeg ik glimlachend en zoen hem weer teder. Ik wou echt niet dat er iets met hem gebeurde en natuurlijk ook niet met Bella. 'Zorg je ook goed voor Bella, want over haar maak ik me ook zorgen' zeg ik bezorgd en hield hem dicht tegen me aan, vervolgens ging ik op bed zitten en hij zat nu op mijn schoot.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik beloof om plezier te hebben en niet meer te stressen en alles' zeg ik lachend. 'MAar dat moet wel goedkomen vanmiddag, aangezien ik en Kurt er heel veel zin in hebben in de stad' zeg ik glimlachend en zoen hem weer zachtjes. 'Ik hou ook van jou, Finn. En ik zal altijd bij je blijven. Je bent geweldig' zeg ik zachtjes en verliefd en nestel mezelf dieper in zijn armen. Hij was echt geweldig en lief! Ik zou nooit meer een fout maken en hij was mijn enige die mij gelukig kon maken. 'Jij maakt me zo gelukkig, Finn' zeg ik dromerig en keek hem gelukkig aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ik weet het, maak je geen zorgen er gebeurt ons niets.' verzekerde ik hem geruststellend. Ik snapte maar al te goed waarom hij bezorgd was. Er was gewoon veel te veel gebeurt de laatste tijd. Dingen waardoor we echt veel oplettender moeten zijn dan vroeger, vooral met die bende zo actief, ook al was de helft opgepakt. 'Als jij me beloofd om ook heel erg voorzichtig te zijn.' zei ik ook bezorgd waarna ik zijn wang streelde en hem lief aankeek. Ik keek hem in zijn mooie, bruine ogen en dacht aan gisteren. Toen hij onder invloed van drugs dingen tegen me zei die mijn hart echt doorboorden. Ik dacht echt dat hij het meende en was daar onzeker door, maar het was een domme en gevaarlijke grap van Jayden. Waarom konden mensen ons gewoon niet met rust laten? Ik zoende hem weer en voelde weer al mijn zorgen wegsmelten. Als ik hem zoende, verdwenen ze gewoon. 'Ik kan niet zonder je.' zei ik naar waarheid. 'Dus wees voorzichtig en doe geen gekke dingen en zodra er iets is moet je me sms'en,' zei ik tegen hem waarna ik terug dacht aan het sms'je die hij stuurde in het ziekenhuis. 'En geen grapjes.' zei ik streng waarna ik hem waarschuwend aankeek en hem weer zachtjes zoende.

    Finn Hudson

    Ik sloeg mijn armen steviger om haar heen en glimlachte gelukkig naar haar. Ze keek me gelukkig aan en meteen voelde ik me voldaan, nu voelde ik me echt goed. Zolang Bella gelukkig was, was ik ook gelukkig en ik zou echt alles doen om haar gelukkig te houden. Ze was alles voor mij, net zoals Emily. Zij waren mijn meisjes en ik zal voor ze door het vuur gaan. Ik zal door merg en been gaan voor ze. Ik zou ze koesteren, beschermen en van ze houden, voor altijd. 'Jij maakt mij gelukkig, je bent perfect, Bella en alles voor mij. Ik kan niet zonder je en ik wil je nooit meer laten gaan.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar weer zoende. 'Jij bent echt de enige voor me en mijn nummer één voor altijd, ik zal je altijd gelukkig proberen te maken en doe alles voor je. Ik hou van je.' zei ik gemeend tegen haar waarna haar weer zoende.

    Logan Hudson

    Die Tyler liep overstuur weg en Rachel liep nu ook iets vrolijker weg. Ik liep met Rachel mee en hoorde die andere jongen nog iets zeggen, maar luisterde er niet naar. Vast niet bijzonder.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zag Luke in slaap vallen en zuchtte en staarde maar een beetje voor me uit, alsof ik nu kon slapen. Ik leunde een beetje tegen de stang van het bed aan en probeerde nergens meer aan te denken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk nog even grijnsend achterom naar Michael en loop vervolgens met Logan verder.
    Nu wist ik gelijk wat zijn zwakke punt was en die zou ik nog goed gaan gebruiken,wie weet kon ik ook wat van Michael vinden. "En ben je nog stoer?" roep ik spottend naar hem. Ik kon het even niet laten om het in te wrijven.

    Luke
    Vaag werd ik half wakker "kom ook slapen" mormel ik vaag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    'Loop maar met die grijns Berry, dat is al heel snel afgelopen, helemaal als we Ty even volspuiten met drugs, dan vermoord hij je zo.' grijns ik.
    'Kijk maar uit.' grijns ik, en loop de winkel uit...


    El Diablo.

    Rachel
    "zo laf ben je wel ja" zeg ik hem achterna. Ik zucht even en loop met Logan verder met de winkel.

    Kate Argino(andere bend lid. voor even.)
    Ik liep een beetje rond. iK had geen taken meer en we hadden nog niets gehoord vna de andere bende. Ineens zag ik Tyler lopenm en boos loop ik naar hem toe. Ik geef hem een duw tegen zijn borst enkijk hem boos aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Wat moet je' sis ik.
    Ik kijk Kate kwaad aan, en grom...

    [Ziet Rachel het ook? ^^ ]


    El Diablo.

    [ehm das goed dan laat ik ze uit de winkelk om en.

    Rachel
    We hadden alles en betaalde. Ik propte alles in de boodschappen tas en plofte neer op een bankje. Logan zei dat hij nog even iets moest opzoeken. Ik zag een stukje verder een meisje tegen Tyler bezig. Ik kijk even grijnzend naar hem.

    Kate
    0"Je hebt een keuze of je gaat nu met mij mee of ik schiet je neer" boos kijk ik hem aan. hij had al mazzel dat hij een keuze had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'En waarom zou ik meegaan, als ik niet eens weet waarheen.´ sis ik.
    Ik sla mijn armen over elkaar...


    El Diablo.

    Kate
    Ik zucht ge"iriteerd "ik hou aan de afspraken die ik gemaakt heb met andere" ik trek mijn wapen tervoorschijn en trek de trekker over "na nog je laatste woord of verander je van gedachte?" ik kijk hem even aan.

    Rachel
    Ineens zie ik het meisje een wapen halen. Vast een van zijn bandleden die ruzie heeft met hem ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    ´Het maakt niet uit, ik overleef het wel, zoals altijd´ grijns ik.
    Zij heeft me nooit kunnen vermoorden, ha...


    El Diablo.

    Kate
    Grijnzend kijk ik hem aan "ik weet waar ik moet schieten" met een knal komt de kogel in zijn borstkast terecht. Even kijk ik rond en zie alleen een jong meisje op een bankje zitten. Snel loop ik naar mijn auto en scheeur ik weg.

    Rachel
    Ik hoor een knal en zie hoe Tyler neervalt op de grond. Het meisje werpt nog een blik op me en rijd daarna weg. Verschrikt sta ik op en snel ik me naar Tyler toe. Ik leg mijn vingers in zijn nek, een heel zwak kloppend gevoel komt tot me binnen. "Tyler?" vraag ik zacht. IK zie hoe het bloed uit zijn borstkast begin te stromen. Snel bel ik naar het ziekenhuis terwijl ik zie hoe het bloed zich verspreid.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kreun even en open mijn ogen.
    ´Jordan?' zeg ik in de war....


    El Diablo.

    Rachel
    Verbaasd kijk ik even naar Tyler die zijn ogen opend. "ik ben geen Jordan": mompel ik. In de verte hoor ik al de ambulance aankomen. " de ambulance is onderweg" ik slik even en staar nogsteeds naar zijn wond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Waarom?' mompel ik.
    Mijn hand verplaatst naar mijn borstkas, en ik kreun zachtjes van de pijn..


    El Diablo.

    Rachel
    "shh" zeg ik zacht terwijl ik zijn hand van zijn wond afhaal.
    "ze zijn er bijna."mompel ik. Het was gewoon eng hoe snel het bloed eruit gutste.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan