• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]

El Diablo.

Blaine Anderson:

Ik moest lachen om Kurt en keek hem lachend aan en por hem in zijn zij. 'Je bent toch zo schattig' zeg ik lief en geef een kusjes op zijn lippen. Ik stopte met masseren aangezien ik mijn kreeg in mijn handen en waaide even met mijn handen om handen even te 'luchten'. En ging naast hem zitten. 'Ik ben klaar voor vandaag' zeg ik lachend en streel plagend zijn kruis zachtjes. Vervolgens ging ik languit liggen om even te onspannen en zuchtte tevreden. Opeens hoor ik snelle voetstappen en zag ik dat Bella op Kurt sprong en wat zei, waardoor ik nu in de lach schiet en Finn met Emily in de deuropening zag.

Isabella Elizabeth Espinoza:

Ik bloosde toen hij dat allemaal zei en giechelde zachtjes. Ik luisterde naar wat hij zei en knikte. 'Is goed, misschien kan ik wat doen met Kurt' zeg ik vrolijk en enthausiast. 'En jij met Blaine?' stel ik lief voor en stond op met Emily in mijn armen. Ik pakte Finn's hand en trok hem mee naar Blaine's kamer en deed de deur open. Ik had wel zin in om met Kurt de stad in te gaan en gaan shoppen ofzo en lekker gezellig praten. Ik zag dat Blaine en Kurt languit lagen en ik had een plannetje. Ik gaf Emily aan Finn en knipoogde naar hem, waarnaar ik naar het bed toe rende en op Kurt sprong. 'Kurt, zullen we in de middag wat doen?' stel ik lachend voor, toen ik op Kurt zat en keek hem enthausiast aan.

One Who Travels A Higher Path.

Kurt Hummel

Ik maakte een spastische beweging toen Blaine mij een por in mijn zij gaf, ik glimlachte en kuste hem terug. Hij stopte met masseren en waaide even met zijn handen om ze te luchten. Ik wilde hem net bedanken toen hij plagend mijn kruis streelde en er kriebels ontstonden in mijn onderbuik. 'Blaine.' zei ik waarschuwend, maar toch lachend waarna hij naast me ging zitten en ook languit ging liggen. Het was even stil totdat iemand ineens boven op me sprong. Ik slaakte geschrokken een kreetje en keek naar Bella die op me zat en hoorde wat ze voorstelde. 'Ik schrok me rot,' zei ik nog steeds geschrokken, maar was het al gauw vergeten. 'We kunnen gaan shoppen in de stad! Dan laat ik je meteen de leuke winkeltjes zien.' zei ik meteen net zo enthousiast aan haar.

Finn Hudson

Ik zag dat ze begon te blozen en vond het ongelofelijk schattig. 'Dat is een goed idee, het is echt lang geleden dat we iets gedaan hebben.' zei ik naar waarheid. Ze pakte mijn hand en trok me mee naar Blaine's kamer en deed de deur open. Ik keek even naar Blaine en Kurt en zag dat Bella knipoogde naar mij en Emily gaf. Ze rende naar het bed toe en sprong op Kurt die zich rot schrok. Ik schudde lachend mijn hoofd om Bella en Kurt en ging op de bedrand zitten met Emily in mijn armen. Ik hoorde dat Bella en Kurt al plannen aan het maken waren en keek naar Blaine. 'Dan gaan wij er eens gezellig een mannenmiddagje van maken.' zei ik glimlachend.

Jayden Ian Archibald

Ik zuchtte toen Luke op de grond viel en hielp om overeind. 'Jezus dude, je krijgt straks nog een hersenschudding als je zo doorgaat.' zuchtte ik.

Logan Hudson

'Ow, de nieuwe Paris Hilton?' vroeg ik lachend, zo zou Emily vast nooit worden, maar het was ook maar een grapje.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Luke
    "hihi shake hersen bewoeahahhah, dan zul je wel hersenen nodig hebben om ze te schudden sukkel" lachend plof ik languit op de bank. Ik pak mijn beker weer en ga verder met drinken. "lekkere limonade" lal ik.

Rachel
    Ik schiet in de lach en kijk hem aan "doe dan maar een kleine beyoncé ofzo"ik grijns even.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jayden Ian Archibald

'Hij heeft nog een punt ook,' mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen Luke. Ik pakte het drank uit zijn handen en zette het weg. 'Luke, je ligt straks nog in coma. Als je nu niet ophoud spoel ik alle drank door de wasbak.' dreigde ik. Hij moest niet zo onverschillig doen.

Logan Hudson

'Dat is inderdaad al een stuk beter,' lachte ik waarna ik even nadacht. 'Maar ik geef de voorkeur liever aan een kleine Rachel Berry.' zei ik lachend, ze was zo'n type die later ook beroemd wilde worden.

Luke
    Verondtwaardigd kijk ik hem aan "Je blijft van mijn drank af" zeg ik tegen hem en kijk hem aan. "ik ruim het wel op" ik pak de flessen en wankelend loop ik naar de keuken. Snel neem ik nog wat slokken ervan.

Rachel
    Ik glimlach "als ik doorbreek ja. En een mix van Finns stem en de mijne zou echt geweldig zijn"

Jayden Ian Archibald

'Waarom ben je dronken en heb je XTC gebruikt, Luke?' vroeg ik bezorgd aan hem terwijl ik achter hem aan liep naar de keuken om te kijken of hij de drank wel echt weg zette.

Logan Hudson

'Als je toegelaten wordt tot Nyada is de kans heel groot. Dan zien ze jouw toekomst zonnig in.' zei ik naar waarheid. 'En het is altijd zo dat als de ouders kunnen zingen, dat hun kind dan ook heel goed kan zingen.' zei ik.

Luke
    Ik draai me om en drink snel nog wat slokken "omdat dat misschien wel stiklekker is. wil je oo kschat" ik pak uit een kasje het pilletje en geef het.

Rachel
    ik glimlach even "Em wordt knap en zekan zingen en hopelijk ook dansen. Ze word een wereld ster"

Jayden Ian Archibald

'Nee, Luke!' riep ik nu naar hem. 'Ga nu zitten!' riep ik naar hem, hoe kon hij dit doen?! Hoe kon hij het maken om zo met zijn leven te spelen? Ik ging iets dichterbij hem staan en keek hem boos aan, maar ineens vanuit het niks drukte ik mijn lippen op de zijne.

Logan Hudson

'Dan hoop ik dat ze het dansen van jou leert.' zei ik lachen tegen haar. 'Jullie worden beiden wereldsterren.' zei ik gemeend tegen haar. Ik xag hoe graag ze het wilde.

Luke
    Bozig ging hij voor me staan. Ineens drukte hij zijn lippen op de mijne.
    Met mijn dronkenkop zoende ik hem gelijk terug terwijl ik hem naar de woonkamer leidde zonder mijn lippen van de zijne te halen.

Rachel
    Ik grinnik "jeeeeej" lachend kijk ik naar hem "Ik hoop het ja, dat zou wel leuk zijn. En Finn zal ook wel iets leuks als baan hebben nast het voetbsl

Jayden Ian Archibald

Ik zoende hem hartstochtelijk terug en sloeg mijn armen om zijn middel, ineens besefte ik wat ik deed en beeindigde ik de zoen en keek ik verward uit mijn ogen. Waarom deed ik dat? 'Ga zitten, oké.' zei ik iets zachter en helemaal door de war.

Logan Hudson

'Dat heb ik dus wel gehoord, dat hij in Real Madrid speelt.' zei ik trots, dat ik eindelijk ook iets wist. 'Dat is echt knap, je komt daaro niet zomaar tussen.' zei ik.

Blaine Anderson:

Ik lachte om Bella en Kurt en luisterde naar Finn. Ik knikte glimlachend en had er nu al zin in. 'Leuk, doen we' zeg ik glimlachend en lachte. 'Maar Emily dan?' vraag ik niet-begrijpend. Op wie ging Emily dan passen of Rachel kwam haar halen of ze ging mee met Finn en mij. Of Kurt en Bella. 'Emily wil vast wel met de mannen mee, toch' zeg ik lachend en streelde haar wangetje. Eerst begon ze te kirren, maar daarna niet meer en keek me met grote oogjes aan. Waarnaar ik begon te lachen. Ik pakte voorzichtig uit Finn's haar armen en hield haar dicht tegen me aan, waarnaar ze weer begon te kirren en haar armpjes speels begon te bewegen.

Isabella Elizabeth Espinoza:

'Ja' kirde ik blij en kneep zachtjes in zijn wangetjes. Het kon me niets schelen, dat Kurt geen shirt aanhad en dat ik op hem zat. Hij was mijn beste vriend en ik kon dat gewoon doen. Ik ging bovenop hem liggen en sloeg mijn armen om zijn hals en knuffelden hem. Hij was lekker warm en ik legde mijn hoofd op zijn borst. 'Ik heb er nu al zin in, Kurt. We kunnen ook gelijk kleertjes kopen voor Emily' zeg ik blij en gaf hem een kus op zijn wang en keek hem enthausiast aan. Finn vond het toch niet erg dat ik bovenop Kurt lag, hoopte ik. Nee, dat vond hij niet erg en zuchtte tevreden.

One Who Travels A Higher Path.

rachel
    Ik grinnik "klopt daar speelt hij nu ja" ik glimlach even. ALs ik ook zou doorbreken heeft Emily bekende ouders. Voetballer en zangeres.

Luke
    Hij zoent me terug en ineens stop hij ermee. Verontwaardigd kijk ik hem even aan. "ow wil je wat drinken?" ik kijk hem vragend aan en loop naar de keuken met een biertje voor hem "even wat water pakken" ik glimlach even in de keuken pak ik snel wat drank dat ik opdrink en een Xtc pil die ik erachteraan gooi.

Finn Hudson

'Rachel vroeg of ik Emily even langs wilde brengen, dus dat is geen probleem.' zei ik glimlachend, waarna ik Emily even over haar bolletje aaide. Ik schoot even in de lach om Bella en Kurt en schudde mijn hoofd. Ik vond het niet erg dat Bella zo close was met Kurt aangezien hij toch homo was. Anders was ik best jaloers geweest. Ik keek weer even naar Emily en Blaine en glimlachte. 'En al enig idee wat wij gaan doen?' vroeg ik aan Blaine. Bella en Kurt waren echt niet de enige die zin hadden in deze dag, ik had ook echt weer zin om iets met Blaine te gaan doen. Hij begreep me altijd zo goed als ik ergens mee zat en het was gewoon weer even als mannen onder elkaar.

Kurt Hummel

'Oeh, ja!!' zei ik ook ineens enthousiast, het was al lang geleden dat ik in de stad geweest was en geshopt had, terwijl ik het vroeger bijna iedere dag deed als het even kon. Ik klapte even enthousiast in mijn handen en sloeg daarna lachend mijn armen om Bella heen om haar terug te knuffelen. 'We gaan echt shoppen tot we erbij neervallen, ik heb te lang niet meer geshopt,' zei ik een beetje druk. 'Ik. Moet. Shoppen!' zei ik, alsof het drugs voor me was. Ik trappelde uit drukte met mijn voeten op bed omdat ik helemaal gek werd van de voorpret en keek daarna Bella aan. 'Ik heb er zin in!' zei ik lachend.

Logan Hudson

Ik schonk nog voor mezelf een beker koffie in en nam een grote slok, ik voelde dat de cafeïne meteen zijn werk deed en zuchtte even uit opluchting, aangezien ik al een stuk wakkerder was. 'Heb je trouwens nog ergens last van gehad?' vroeg ik aan Rachel. Ze hoorde nu namelijk eigenlijk nog in het ziekenhuis te liggen.

Jayden Ian Archibald

'Vooruit, Eén biertje dan maar.' mompelde ik weer een beetje chagrijnig. Ik was niet chagrijnig op Luke, maar ik wist het gewoon niet precies waarom ik zo bozig was vandaag. Gisteren was ik nog hartstikke vrolijk. Volgens mij was het vandaag gewoon mijn dag niet.

Rachel
    Ik schud mijn hoofd "neen gelukkig niet. En voor mijn doen heb ik erg veel gegeten want normaal zit ik vol na een half broodje. Misschien doet het me gewoon even goed om niet in het ziekenhuis te liggen" het laatste mompelde ik meer in mezelf.

Luke
    Voor het neppe erbij vulde ik een glas water en pakte het biertje. Ik gooide er nog een beetje GHB in de mijne en liep weer vrolijk terug. De Xtc begon weer te werken

Logan Hudson

Ik hoorde wat ze tegen zichzelf mompelde en knikte. 'Dat snap ik wel, hier voel je je vast meer op je gemak dan in het ziekenhuis. Dat heeft ook een positieve invloed op je.' verklaarde ik.

Jayden Ian Archibald

'Luke, wat ben je aan het doen?' vroeg ik achterdochtig toen hij zo lang weg bleef. Ik ging uiteindelijk maar languit op de bank liggen en voelde me echt uitgeput op één of andere manier. Ik had geen koffie op, dus ik was ook niet helemaal wakker. Ik kon serieus alleen maar wakker worden met cafeïne.