• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry.

    Ik kus haar terug, mijn armen om haar heen geslagen. Wat Ron vond maakte me niet uit. De regen vond ik juist fijn: volgens mij had ik het zelfs niet erg gevonden als het nu ging hagelen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik grijns even. Ja, hij kon beter zoenen als in mijn dromen. Ik ben niet van plan de kus snel te gaan verbreken, al beginnen mijn tenen wel zeer te doen. Ach, wat maakt dat uit? Ik ben nu echt zeiknat en luister naar de regen terwijl mijn lippen aan die van Harry zijn vastgeplakt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (@rider ik heb al sinds gisteravond zeemeerminnen liedjes in mijn hoofd-_- dankjeXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik heb ze al in mijn hoofd sinds ik naar de musical ben geweest en dat soort dingen deel ik nou eenmaal graag. Een vriendin van mij werd vorig jaar helemaal gek van mij, omdat ik telkens van die vage liedjes in de klas zat te zingen en zij naast mij zat, hihi :Y))


    Happy Birthday my Potter!

    (haha. Ik heb eigenljjk nooit eev film daarvan gezien. Alleen het boek gelezen, maar toch krn ik de liedjes^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Lol.
    Weetje, ik moet eigenlijk naar bed, maar ben zo lekker bezig met mijn story. Iedereen slaapt verder al in mijn huis. Zelfs de hond en de parkiet 0.0 )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet eigenlijk ook al lang slapen. Haha. Het is hier echt doodstil. Ik wil een keer meeten maar ik kan nooit): eigenlijk verveel ik me XD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Je verveelt je, maar gaat niet slapen. Lol )


    Happy Birthday my Potter!

    (dat lukt niet omdat ik zeemeerminnenliedjes in mijn hoofd hebXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Whaha, dan kan ik juist altijd makkelijk slapen. Ideeën voor verhalen vermoorden mijn slaap echter wel -_- Maar aangezien ik nu drie hoofdstukjes en de proloog af heb, moeten mijn hersenen denk wel even rust kunnen vinden...)


    Happy Birthday my Potter!

    (haha, ik hoop het voor je:p jemig, ik heb nu echt veel te veel energieXD. Morgen chaggerijnigXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Dat is ook niet gezellig. Ik moet morgen ochtend op tijd uit mijn bed om de hond uit te laten. De rest moet werken :') Maar ik ga de drie hoofdstukken nog even doorlezen en dan slapen. Byebye)


    Happy Birthday my Potter!

    (ik ga even lezen en daarna slapen^^ weltrusten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry.
    Ik kijk haar even glimlachend aan. 'Zullen we gaan vliegen?' grijns ik. Het regent wel, maar mij kan het niet schelen. Ik had veel vaker in de regen gevlogen en we waren toch al verzopen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik knik enthausiast. Daar heb ik echt zin in. Ik pak mijn stok en zeg duidelijk 'Accio Bezem!' ik glimlach even en wacht op mijn bezem. Hij komt door een open raam aangevlogen en vliegt naar me toe. Ik vang hem als hij dichtbij is. 'Nu jij.' grijns ik en ik leun op mijn oude helleveeg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!