• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry
    'Ik wist dat ik op roodharige tuinkabouterstelers kon rekenen.' grijns ik en probeer overeind te komen. Maar ik geef, als ik nog geen centimeter overeind ben gekomen, de moed weer op en zak weer terug. 'Ik kijk straks wel.' Ik vouw de sluipwegwijzer op en stop hem in mijn zak, waarna ik naar de tweeling kijk. 'Dankje.' zeg ik nog.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fred Weasley

    'Weet je zeker dat het die koffer was...volgens mij was het die achter de deur staat' zeg ik bedenkelijk. 'Nog een reden om iemand te zoeken die alles kan onthouden. Laten we nu eerst maar opzoek gaan naar de spulllen die we nodig hebben' Ik kijk naar Harry en knik. 'Graag gedaan'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Uhm.' Ik voel mijn wangen rood worden. 'Nee hoor, helemaal niet!' zeg ik, maar het klinkt heel ongeloofwaardig. 'Ik kijk toch nooit in iemand aura,' zeg ik er dus maar nog ongeloofwaardiger bij, waarna ik grijns.
    'Sorry Gin, maar ik ben soms gewoon heel stout.' Ik kijk haar even heel serieus aan en lach dan weer. 'Maar niks tegen Harry zeggen. Anders is er niks natuurlijks meer aan.'


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley
    'Die roodharige tuinkabouterstelers.. Die lijken wel erg op die buren waar we het eerder over hadden he Fred?' Zeg ik grijnzend, 'Maargoed.. We brengen je later wel wat harry'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Inderdaad George' zeg ik grijnzend. 'Trouwens misschien moeten we die maar eens een keer gaan bezoeken. Straks stelen ze onze ideeën nog en dat sta ik niet toe'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik grijns. 'Meen je dat? Of probeer me mij na te doen terwijl ik lieg?' mijn grijns word nog breder. Ik gooi het boek even in de lucht en vang hem weer op. Nog een positief iets dat ik het heb uitgemaakt met Dean. Ik tik met mijn vinger de vaas aan waar we langs lopen en grijns nog meer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Wat dacht je van beide.' Ik grijns ook. Als we bij de dikke dame zijn, zeg ik het wachtwoord en kruip naar binnen. Het is echt overvol in de leerlingenkamer. Het lijk wel alsof er een feest aan de gang is. Mijn ogen zoeken Harry, maar blijven stil hangen op Fred. Langzaam verdwijnt de grijns en krijg ik de neiging om om te keren.
    'Misschien moet je toch jezelf maar koppelen,' zeg ik zenuwachtig.


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik ben er niet met mijn gedachten bij en volgens mij iets gemist. Wat is er met Fred en waarom de neiging om om te keren ?^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Inderdaad, kom ik heb ergensanders ook nog wat spullen staan.' Zeg ik waarna ik hem aan zijn hand meetrek naar het portretgat waar ik ook adelaine zie staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    IrishStar schreef:
    [ Ik ben er niet met mijn gedachten bij en volgens mij iets gemist. Wat is er met Fred en waarom de neiging om om te keren ?^^]


    (Ze is nog steeds boos en weet niet precies wat ze met hem aan moet en was net weer vrolijk. Ze loopt op het moment dus liever gewoon weg :') )

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 17:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ah op die manier ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik regel zo wat met Fred]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik volg haar blik en kom uit bij Fred. 'Vraag het hem gewoon! Anders ga ik jullie koppelen.' zeg ik. Mijn ogen speuren rond naar Dean, ik zie hem gelukkig niet alleen hij kan ook achter iemand ofzo zijn. Ik kijk naar Adelaine en wenk haar. Ik loop naar Fred. 'Dus jullie hebben onze kamer overhoop gehaald?' vraag ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Wat denk je van de kamer van Hoge Nood en we aan de winkel denken. Dan hebben we gelijk de spullen die we nodig hebben en de tuinkabouters' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd als Ginny wat vraag. 'Nee hoor dat hebben we niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nvm

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 17:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling