• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    'Jaja, Adelaine heeft het zelf gezien! Jullie deden poef!' ik maak dezelfde explosie beweging als Adelaine. 'En ze zei dat er een boel veren waren.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Ik slik als Ginny door het gat komt en voor Fred gaat staan. Ze is een stuk kleiner, maar ik zou als ik Fred was uitkijken. Ik probeer niet naar haar te kijken, maar dat lukt niet. Het is nogal druk in de kamer aan het worden, wat maar goed is ook. Ik grijns even als Fred zegt dat hij dat niet heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 17:12 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ginny,' sis ik als ze doodleuk naar Fred toe wandelt. Ik wil weglopen, maar hoor dan Freds antwoord. Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Je hebt het opgeruimd en bedacht dat het wel leuk was om iets in onze kast te stoppen?' Vervolgens draai ik mij om en loop de leerlingenkamer uit. Ik heb hier dus echt geen zin in.


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley
    'Awh kom op, dat aura lezen word echt iritand.. Hoe wil je dan ooit een grap uithalen' Mompel ik gefrustreerd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Serieus volgens mij klopt er iets niet aangezien we niet in jullie kast hebben gestopt en dat ook niet van plan waren' zeg ik verward. 'Wij wouden in de kasten beneden wat stoppen of ik begrijp nu echt alles verkeerd' Nog steeds verbaasd kijk ik naar Adelaine die de leerlingenkamer uitloopt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Moet ik nog ergens op reageren?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik kijk boos naar Fred en George en trek aan Freds mouw. 'Ga haar achterna! Het is wel een soort van vriendinnetje van je hoor!' zonder iets te zeggen loop ik boos bij hun weg en ga op een stoel vlak bij die van Harry zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Boos schop ik tegen een kast. Nou lees ik nog verkeerd ook. Als het zo door gaat word ik gek. Al kan het ook zijn dat ik dat al ben. Er stond in het boek wel iets aan een overvloed van aura's en emoties en de slechte uitwerking ervan, maar ik kan het ook niet opzoeken, want Ginny heeft het boek. Misschien moet ik maar gewoon aan papa vragen wat hij weet. Hij weet vast een oplossing.
    Als ik dit bedenk, kalmeer ik weer een beetje. Langzaam begin ik richting de bezemkast waar ik de vorige keer een bezem had gevonden te lopen.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Wat doen we hier nu toch altijd weer fout?' mompel ik als we van Ginny ook een boze blik toegeworpen krijgen. Ik kijk naar George. 'Ga maar vast naar de kamer van Hoge Nood. Ik kom er zo aan' vervolg ik en loop zonder op antwoord te wachten de leerlingenkamer uit. 'Adelaine wacht alsjeblieft heel even'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Het is nogal druk in de leerlingenkamer, maar er is niet echt veel meer tegen hermelien gezegd voor zover ik weet]

    Harry
    Ik glimlach even naar Ginny, kijk dan kort naar Ron en doe dan alsof er niks aan de hand is. 'Astronomie al af?' vraag ik grijnzend aan Ginny. Ik weet niet echt hoe ik moet doen en ga daarom maar wat rechterop zitten. Het vuur is bijna even donkerrood als Ginnys haar en ondanks mezelf doet dat mijn mondhoeken even omkrullen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik schrik als ik Fred hoor. 'Nee, sorry voor alles, ik moet een oplossing vinden,' mompel ik. 'Volgens mij krijg ik teveel binnen of zo en Ginny heeft het boek. Misschien weet Lupin wat ik moet doen.' Ik draai mij om en kijk hem hopeloos aan.
    'Of ik ben gewoon het vreselijkste vriendinnetje ooit, al weet ik niet eens of ik überhaupt je vriendin ben.'


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik ga even eten. Reageer zo weer:Y)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik knik grijnzend. Misschien had Adelaine gelijk. Ik kijk even naar Fred die de leerlingenkamer uitrent en grijns. Ik draai me weer om en staar naar het vuur. 'Hebben jullie nog wat leuks grdaan?' vraag ik aan Harry en Ron.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    'Geen huiswerk maken is best leuk.' lach ik. Ik kijk Ron even aan. ' Alhoewel Ron wel wat heeft moeten doen. Ik heb nog geen 3 cm af.' grijns ik. Ik kijk haar aan. Ze heeft niks door. Ik hoop Ron dus ook niet. Dat is een van de redenen waarom ik nooit verder zal durven. Ron. Omdat hij...
    Weer kijk ik naar het vuur.
    'Jij nog iets?'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 17:38 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ron
    'Ik moest huiswerk maken van Hermione en kom nog 7 centimeter te kort, dat mag je trouwens best overschijven harry' Zeg ik schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling