• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Is er nog iets wat ik kan doen met Averna?)


    Happy Birthday my Potter!

    Ron
    'Volgensmij waren ze in de meisjesslaapzaal ofzo' Mompelde ik schouderophalend waarna ik me voorover buig om te zien wat voor plaatje het was, jammer merlijn.. Daar had ik er al een stuk of 6 van en pakte het plaatje van de tafel om die naar Lavender te gooien en er iets achteraan te mompelen in de trant van: 'Mag je hebben'.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee volgens mij niet meer, maar ik weet wel waar je die kan vinden' zeg ik grijnzend en kijk de kamer dan even rond. Alles ziet eruit alsof er nooit iets is gebeurd. 'Kom we gaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Goed idee George' Zeg ik grijnzend waarna ik met hem de meisjesslaapzaal uitloop, er zaten nog best veel mensen in de Common Room, 'Wat ben ik blij dat wij nooit zin hadden om ons huiswerk te maken' Zei ik grijnzend terwijl ik een blik wierp op een groepje mensen die om een tafeltje huiswerk aan het maken waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lavender
    Ik schrok op.
    'O, eh... Dankje.' glimlachte ik en knipperde even met mijn wimpers. Daarna pakte ik het plaatje, zag dat het merlijn was -die had ik nog niet- en stopte hem in mijn zak.
    'Volgens mij zijn Fred en George daar, maar jullie komen daar niet. Zal ik ze halen?' vraag ik dan. 'O wacht daar zijn ze al.'

    Harry
    'Ik vind het best.' zei ik terwijl ik naar het plafond staarde. Ik wist dat ik eigenlijk het huiswerk moest gaan maken maar als Fred en George me een handje konden helpen dan hoefde dat niet. In ieder geveal niet vandaag. En daar had ik dus totaal geen zin in nu, huiswerk maken.
    'Hoi George, hoi Fred.' mompel ik vaag.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:14 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Lupin

    'Slytherin?' zeg ik verbaasd. We gaan wel goed dit jaar. Eerst gaan we Madison vertrouwen en nu vindt Ginny ene Averna aardig, allebei uit Slyterin. Vreemde naam trouwens, Averna.
    'Nou ja, als jij zegt dat ze aardig is, geloof ik je.'


    Ginny

    'Anders bekijk je haar aura maar, dan kan je zien dat ze aardig is.' zeg ik. 'Wat zullen we nu gaan doen? Fred en George een trap verkopen voor het slopen van onze kamer?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Dankje Fred' zeg ik en kijk de Common Room even door. Mijn blik blijft dan ook hangen bij het groepje mensen om de tafel 'Daar hebben wij toch onze mensen voor dus waarom is dat eigenlijk nodig?' zeg ik erna. 'Net als voor meerdere dingen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik moet lachen om haar idee om te gaan doen. 'Dat zou wel heel lachwekkend zijn alleen weet ik niet of Fred mij dan nog aardig vindt.' Ik spreek het woord aardig uit alsof het een soort ziekte is.
    'Of we gaan je aan Harry koppelen. Dat kan natuurlijk ook nog en is een stuk vrolijker.'


    Happy Birthday my Potter!

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    'Dankje Fred' zeg ik en kijk de Common Room even door. Mijn blik blijft dan ook hangen bij het groepje mensen om de tafel 'Daar hebben wij toch onze mensen voor dus waarom is dat eigenlijk nodig?' zeg ik erna. 'Net als voor meerdere dingen'

    [0___0 Toen ik Fred en George met iemand speeldne noemde Fred zichzelf ook George en George zichzelf Fred :o]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Wij doen het voor de fun :3 We weten wel wie wie is}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheMarauders schreef:
    (...)
    [0___0 Toen ik Fred en George met iemand speeldne noemde Fred zichzelf ook George en George zichzelf Fred :o]


    [Haha volgens mij gebeurd dat best vaak. Het is leuk als mensen in de war zijn en dan niet meer weten wie wie is.]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    (...)

    [Haha volgens mij gebeurd dat best vaak. Het is leuk als mensen in de war zijn en dan niet meer weten wie wie is.]


    (*denkt aan Voldie* Hihi c: )

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Ik denk dat Dean hem dan helemaal zou spacen en dat Harry me gaat haten.' zeg ik grijnzend. 'Al is het wel een goed idee!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    (*denkt aan Voldie* Hihi c: )


    [ Haha inderdaad]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    'Dankje Fred' zeg ik en kijk de Common Room even door. Mijn blik blijft dan ook hangen bij het groepje mensen om de tafel 'Daar hebben wij toch onze mensen voor dus waarom is dat eigenlijk nodig?' zeg ik erna. 'Net als voor meerdere dingen'


    George Weasley
    'Hmm.. Je hebt helemaal gelijk George' Zeg ik grijnzend waarna ik Harry tegen ons hoor praten, 'Hoi Harry' Andwoord ik terug.


    Don't be like the rest of them, darling