• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Lupin

    'Dean moet niet zeuren. Hij heeft jou al onder gegooid en dat was meer dan genoeg,' zeg ik wijs. Vervolgens vouw ik de deken op en ga staan.
    'We moeten dan sowieso terug naar de leerlingenkamer, dus laten we in ieder geval gaan lopen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grinnik even. 'Maar dan zitten we nogsteeds met het probleem dat Harry het niet wilt.' zeg ik en ik sta ook op. 'Ja, is goed. Zal ik het boek meenemen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Is er nog iets wat ik kan doen met Averna?)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Hello Harry' zg ik en richt mijn blik dan weer op George. 'Dat zijn woorden die ik graag hoor' zeg ik grijnzend. 'Trouwens we moeten ook eens iemand zoeken die alles onthoud aangezien dit gewoon teveel is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    Ginny

    Ik grinnik even. 'Maar dan zitten we nogsteeds met het probleem dat Harry het niet wilt.' zeg ik en ik sta ook op. 'Ja, is goed. Zal ik het boek meenemen?'


    [wat "wil harry niet"? ^^]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    (...)

    [wat "wil harry niet"? ^^]


    (Dat Ginny aan hem gekoppeld word^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    {Wij doen het voor de fun :3 We weten wel wie wie is}


    [wij toen ook :P

    @Fem, o ja wel :P Ga iig naar de common room. Lekker druk xd]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George Weasley

    'Hmm.. Dat lijkt me inderdaad slim, komt later wel als we hier klaar zijn' Zeg ik grijnzend waarna ik samen met Fred naar Harry toeloop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Harry
    'Fred.. George... Red me. Hebben jullie iets van braakbabbelaars of zo, of iets waardoor ik een hele dag niet naar de lessen hoef? En mag ik die dierentuinplattegrond terug?' vraag ik aan George, doelend op de sluipwegwijzer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fred Weasley

    'Dan gingen we toch opzoek naar tuinkabouters?' vraag ik grijnzend. Ondertussen weet ik echt niet meer wat de planning is en wat er allemaal nog geregeld moet worden. Mijn blik gaat weer naar Harry en knik. 'Tuurlijk hebben wij nog dingen dat je een dag niet naar school hoeft'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:36 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Hier' Zeg ik grijnzend waarna ik de sluipwegwijzer uit mijn zak haal 'Hmm.. We moeten echt iemand aannemen om alles te onthouden, het word echt allemaal teveel' Zeg ik grijnzend. 'Hmm.. Wat hebben wij nog zonder bijwerkingen?' Mompel ik nadenkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    'En ik dacht nog wel dat je heel veel van jongens wist. Blijkbaar heb ik mij toch vergist,' zeg ik met een sluw glimlachje. 'Ja, neem jij het boek maar. Ik heb de deken.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Uhg ik weet nog iets met tuinkabouter, straf en de winkel. Ook iets met spullen bestellen en de laatste dingen regelen voor dat laatste gebeuren' zeg ik bedenkelijk. 'We moeten echt opzoek naar mensen.' Ik haal mijn schouders op. 'Alles zonder bijwerking zit in een aparte koffer'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Ugh.. Ehm, harry er zit vast wel iets in een koffer onder mijn bed kijk daar maar in of iets dergelijks' Zeg ik vervolgens, 'Dat moeras is in iedergeval klaar, mischien kunnen we in iedergeval bedenken waar we het willen plaatsen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    'Je weet zelf ook wel dat Harry mij niet leuk vind. Tenzij... Je zijn aura hebt bekeken! Heb je zijn aura bekeken?' vraag ik en ik loop langzaam naar de leerlingenkamer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!