• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Hermione
    Ik zuchtte zachtjes en legde troostend een hand op zijn arm.
    ''Zo bedoelde ik het niet.. het was toch niet je bedoeling?'' mompelde ik, en keek hem medelevend aan. ''Daarbij.. volgens mij is Daan toch niks voor Ginny,'' gaf ik toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry
    'Wat heeft dat er nou mee te maken?' zei ik kortaf.
    'Sorry ik ben nogal van slag, ik denk dat ik maar Toverdranken ga maken.'
    Ik pakte mijn spullen maar terwijl ik m'n boek pakte viel die uit mijn handen en landde tegen mijn halve opstel, die half in het haardvuur kwam. Snel doofde ik hem met m'n toverstaf.
    'Dat ga ik dus ook weer niet doen.' ik borg alles weer op en leunde mismoedig achterover.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    ''Sorry,'' mompelde ik zachtjes.
    Ik sloeg mijn ogen neer en beet zachtjes op mijn onderlip. Ik bedacht me dat ik hem maar beter met rust kon laten..
    Ik frunnikte wat aan de zoom van mijn shirt en staarde naar de grond.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Nadat ik gedoucht had liep ik over een gang. Wat moest ik nu gaan doen? Ik ga tegen de muur aan zitten en trek mijn knieën op. Daarna sla ik mijn handen voor mijn ogen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    'Hermelien.' zei ik en hield mijn ogen nog steeds dicht.
    'Jij kan alles. Kan je niet zorgen dat ik vrolijker wordt? en trouwens jij hoeft geen sorry te zeggen, ik deed raar.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    Ik grinnikte zachtjes.
    ''alles? Goed, ik zal mijn best doen,'' grijnsde ik lichtjes, en ging naast hem zitten.
    Ik sloeg troostend een arm om hem heen en leunde een beetje tegen hem aan. ''Ginny draait wel weer bij, echt. Ze merkt na afloop wel dat het voor het beste is,'' zei ik. ''En anders wil ik wel met haar praten, als je dat wilt,'' stelde ik voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry
    Ik keek Hermelien aan. 'Ze ziet toch niks in me.'
    Ik staarde voor me uit. 'Waarom zou ze ook. Ik verpest gewoon alles voor haar. In iedergeval zo voel ik me.'
    'Weet je hoe het is? Hoe het is om... je snapt wel te zijn?' vroeg ik zacht, doelend op Ron.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    ''W-wat? Ver-'' ik schudde mijn hoofd en schraapte mijn keel lichtjes. ''Nee, maar dat-'' ik zuchtte.
    ''Hoe weet je nou zeker dat ze niks in je ziet?'' zei ik om het moment van net te verdoezelen. ''Ga een keertje met haar uit.. naar The Three Broomsticks, ofzo,'' suggereerde ik. ''Ik weet zeker dat ze dat leuk gaat vinden.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry
    'Dat... Dat kan niet. Daan...' ik zucht.
    'Ik denk dat hij haar constant gaat stallen. Maar ik zal het proberen.' ik glimlach even naar hermelien. Ik weet dat ze niets durfde toegeven net, maar ik zag het aan hun gezichten. Toen ik weer wat rechter zat begon ik met mijn ellebogen op mijn knieën en mijn hoofd op mijn handpalmen na te denken. Hoe ging ik met ginny praten...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    ''Hij heeft het recht niet om haar te stalken,'' zei ik toen.
    ''Harry, jij staat ver boven hem. Dat hij haar uitschold was al triest, maar pompoensap over haar heen gooien..'' ik schudde afkeurend mijn hoofd.
    ''Het komt wel goed, geloof me.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga, moet vroeg op morgen --'
    Goodnight! xoxoxoxo]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry
    'Dankje Hermelien, zonder jou was ik nu nog depri.' ik glimlach even. 'morgen kan ik wek met haar praten.'


    -ik ga ook hoor. Bye tot morgen ;-)-

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 23:18 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Astoria Ivaine Greengrass

    Lichtelijk verbaasd bleef Astoria alleen achter in de douch, toekijkend hoe Draco zonder pardon de badkamer verliet. Ze zette de kranen stil en deed het zelfde, door een keer in haar vingers te knippen was ze afgedroogd en weer aangekleed. En een andere knip zorgde ervoor dat de douch cabine weer droog was. Astoria deed de lichte van de badkamer uit waarna ze de deur achter zich sloot, en terug liep naar haar eigen kamer waar Draco al op bed zat, een beetje afwezig in het niets te staren. Astoria sloot de deur waarna ze een hand op zijn schouder plaatsten en naast hem kwam zitten. "Vertel het maar" zie ze met een zachte ondertoon.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (wilt er iemand met Ginny praten?)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 8:13 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Harry :P of Daan XD maar laten we Daan maar niet doen XD)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel