• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Lavender
    Ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik niet.' ik denk na. 'Nee heb haar niet gezien. Maar ik ga naar de leerlingenkamer. Je kan met me mee, maar daar zal ze niet zijn..'
    Voorzichtig sta ik op en kijk nog een keer naar Ginny. 'Ga je mee?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    'Ja, is goed.' mompel ik. Ik kon hier ook niet eeuwig blijven zitten en Daan draait wel weer bij. Ik loop met haar mee, maar kijk constant om me heen. Ik wou Daan nu echt niet tegen komen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermione
    Ik grinnikte. ''Hey, ik heb de afgelopen jaren ook veel aan jou gehad, hoor,'' glimlachte ik.
    Ik grijnsde onwillekeurig door zijn actie. ''Je mag best aan haar denken hoor, dat is toch best.. normaal?'' zei ik toen. Ik dacht ook wel eens aan Ron, té vaak naar mijn idee. Het was vast niets.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lavender


    'Liefdesdrank.' zeg ik als wachtwoord en de dikke dame zwaait vriendelijk voor ons open. Ik klim het gat door en zie dat Harry en Hermelien er nog steeds zitten. Ik ga bij het haardvuur zitten en klop naast me op het kleed ten teken dat Ginny daar ook mag gaan zitten.

    Harry

    Ik slik als Lavender ook Ginny meeneemt. Ik groet ze kort en staar dan weer naar mijn voeten. Ik pluk een ganzenveer veren uit zonder te merken wat ik doe.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik ga naast Lavender zitten en begroet Harry en Hermione. 'Waar hadden jullie het over?' vraag ik aan Harry en Hermione. Ik kijk naar het haardvuur dat vrolijk knetterde.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermione
    Ik kneep mijn ogen lichtelijk samen toen ik Lavender zag. Ik besloot me te concentreren op Ginny.
    ''Oh, eh- niks bijzonders. Huiswerk van Potions,'' glimlachte ik toen maar. Het was het eerste dat ik kon bedenken.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 11:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (eigenlijk was adelaine wel in de common room -_-)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik schrik op als Hermione huiswerk zegt. Daar heb ik nog helemaal niks aan gedaan. Met al dat gedoe met Voldemort en Dean. Ik kijk met grote ogen naar Lavender, Harry en Hermione. 'Heeft iemand van jullie nog een werkstuk van Astronomie van vorig jaar? Ik heb er helemaal niet meer aan gedacht.' ik kijk ze smekend aan. Normaal zou ik hem zelf maken maar daar was nu geen tijd meer voor.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (eigenlijk was adelaine wel in de common room -_-)

    (owXD Ginny gaat zo wel naar haar toe.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)
    (owXD Ginny gaat zo wel naar haar toe.)


    (Ja nou ik verzin wel dat ze ergens anders is ofzo, want anders klopt de post van TheMarauders niet.
    Ik zou wel willen vragen of je de volgende keer of mijn posts wilt lezen, of het gewoon wilt vragen, als je iets beweert over mijn personages, TheMarauders. )

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 11:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lavender
    Ik zucht. Hier werd ik dus niet gewaardeerd. Ik zuchtte en keek nar het vuur. Waarom waren ze altijd zo tegen mij?

    Harry
    Ik knikte. 'Ik had het bijna af, nu helemaal.' zei ik en ging rechter op zitten. 'Gaat het weer?' vroeg ik aan Ginny en keek even naar Lavender en toen weer terug.
    'O die heb ik nog wel!' zei ik opgewekt.
    'Zal ik hem even halen?'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 11:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    Ik richt mijn aandacht weer op George zodra Adelaine de slaapzaal weer uit loopt. 'Mhm, je weet het. Zorgen dat niemand straks iets doorheeft' zeg ik grijnzend en niet veel later klinkt er weer een knal. Opnieuw vliegen er veren door de lucht. 'Al kan dat nog wel eens wat moeilijker worden'


    George

    'Kunnen we niet zorgen dat alle veren ergens in een kast worden gestopt? Dan doet vanacht iemand die open en licht het weer vol veren' opper ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    'Ja, het gaat wel weer. Lavender heeft me geholpen.' zeg ik omdat ik merk dat ze zich buitengesloten voelt. Ik veer op. 'Als je hem wilt halen ben ik je heel erg dankbaar.' zeg ik tegen Harry.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    harry
    'Ik ben zo terug.' grijns ik en ren naar boven. In mijn astronomie boek zoek ik naar het blaadje. Waar... Ja daar is hij! Ik ren weer naar beneden en geef hem met een glimlach aan Ginny. 'Je kan wel een beetje het handschrift veranderen, dan denken ze niet dat ik het aan je heb gegeven.' Ik ga in een stoel zitten.

    [moet weg, ben er rond 3 uur weer of zo O.o]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik grijns naar Harry. 'Dankje, nu heeft proffessor Vector geen reden om me te vermoorden.' zeg ik. Ik pak mijn stok en mompel een bezwering. Harry's handschrift verandert langzaam in dat van mij en ik wis zijn naam. Ik schrijf op de plek waar zijn naam stond Ginny Weasley en haal het cijfer weg. Ik glimlach en zeg 'Heel erg bedankt. Ik ga nu even Adelaine opzoeken.' zeg ik en sta op. Waar zou ze zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!