• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ron Weasley
    Ik loop de common room in om vervolgens Hermione en een paar andere mensen vinden en gooi de boeken voor Hermione neer om vervolgens zelf op een stoel neer te zakken. Mijn handen doen pijn en ik had nogsteeds honger.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hermione
    Ik zag Ron binnenkomen en ik lachte toen de klap van de boeken door de Common Room galmde.
    ''Hoeveel centimeter?'' vroeg ik hem, doelend op zijn opstel. Ik was gewoon.. benieuwd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hoeveel centimeter moesten ze ook alweer?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Een meter ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ron Weasley

    '93' andwoorde ik kort, ik had het zo lang mogelijk gemaakt en miste 7 centimeter.. Stom huiswerk waarom wil het nou nooit meewerken?


    Don't be like the rest of them, darling

    Hermione
    Ik zuchtte en keek toen weer peinzend naar het knisperende vuur dat de Common Room een gezellige gloed gaf.
    Ik plukte wat aan een kussen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga zo even naar de stad ;w]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ron

    Ik hoorde mijn maag brommen, ik vroeg zo wel of haart kon helpen ofzo ik had nu echt verschrikkelijke honger.
    Zonder verder iets te zeggen liep ik naar de slaapzaL om daar met een Chocokikker en en doosje smekkies in alle smaken weer op de stoel eer te zakken.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 12:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria trok een wenkbrauw op terwijl ze Draco aankeek en een schamper lachje haar mond verliet. "Daar had je me even goed te pakken" zei ze terwijl ze zachtjes grinnikte. Maar echter stopte Astoria met grinniken toen ze zijn serieuze maar bezorgde gezicht zag. Langzaam liet ze haar hand van zijn schouder glijden. "Je...je maakt geen grapje..." zei ze zachtjes. En toen, leek het alsof alle bommen aan het ontploffen waren want Astoria barste in huilen uit terwijl ze haar hoofd in haar handen begroef.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy
    Astoria trok een wenkbrauw op, blijkbaar geloofde ze het niet "Daar had je me even goed te pakken"
    ze geloofde me inderdaad niet. Zacht grinnikte Astoria maar ik kon er totaal niet om lachen, met een sirieus aan. Langzaam kwam het bij haar binnen en gleed haar hand van mijn schouder, waar ze haar gezicht snikkend i. begroef, ik wust niet zo goed wat ik moest doen aangezien Astoria het ook nu oo mij kon afreageren, toch bezloot ik om een poging te wagen. Voorzichtig sloeg ik een arm om haar heen en trok haar zachtjes tegen me aan.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik loop door de school en roep soms Adelaine's naam. Waar is dat kind? Ik kijk om me heen maar zie haar nergens. Zou ze in de bieb zijn? Ik loop naar de bieb en kijk om me heen. Waar is ze toch?

    (waar is Adelaine)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik ben net klaar met eten & hond uitlaten. Zal een post typen. Ik laat haar wel in de bibliotheek zitten)


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria voelde hoe Draco haar tegen hem aantrok, de tranen stroomden over haar wangen en lieten kleine water plasjes achter op het shirt van Draco. Geloven? Nee, dat kon ze het niet. Waarom...waarom zij? Waarom geen ander, zij had niets speciaals. En dat was waarschijnlijk de reden waarom HijDieNietGenoemdMagWorden haar dood wil. Alweer een diepte punt in haar leven, alweer een ander die haar voor de zoveelste keer zegt of uidrukt dat ze niets waard is, helemaal niets. Misschien was het daarom ook maar beter dat ze stierf, want volgens ieder ander, zelfs haar bloedeigen familie, had haar duidelijk gemaakt dat ze niets waard was in het leven. "M-misschien is het m-maar beter zo..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Lupin

    Als mijn oogleden weer opeens zwaar beginnen te worden, sla ik het boek met een klap dicht. Ik probeerde weer contact te maken met aura's die ik niet kan zien, maar ik wordt er nog steeds super moe van.
    Aangezien ik weet dat ik het toch niet meer ga halen naar mijn met veertjes bedekte bed -idiote tweeling- laat ik mijn hoofd op mijn armen rusten. Bijna gelijk als ik mijn ogen sluit verdwijnen alle kleuren en wordt ik in een poel van diep zwart getrokken. Ik hoor mijn ademhaling steeds dieper en rustiger worden tot ik niks meer hoor.


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    Ze liet het gelukkig toe, de tranen stroomden over haar wangen en langzaam werd de natte vlek steeds groter, maar dat kon me niks schelen "M-misschien is het m-maar beter zo..." klonk heht zachtjes, ik schudde mijn hoofd "dat laat ik echt niet toe" voorzichtig drukte ik een kus op haar kruin " en denk je niet dat Aileen en ik een plan gaan verzinnen?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.