• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Eindelijk zie ik Adelaine zitten. Slaapt ze? Ik ren naar haar toe en kijk even naar haar gezicht. Ja, ze slaapt. Wat moet ik nu doen? Ik kan haar moeilijk hier laten liggen en wakker maken is ook zo lullig. Ik kan haar ergens anders heen laten zweven. 'Wingardium Leviosa.' mompel ik zacht en ik pak haar boek. Ik laat haar voor me uit zweven, maar ik doe het zo dat het net lijkt dat ze loopt. Het enige nadeel is dat haar hoofd bungelt en haar ogen dicht zijn. Ik loop naar een raamkozijn toe en leg Adelaine voorzichtig neer. Nu werd ze tenminste niet wakker gemaakt door een boze madam Rommela. Ik tover een dekentje en kijk even toe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haalde schokkerig haar schouders op terwijl ze nogsteeds haar hoofd in zijn arm verborg. "M-misschien...m-maar, m-misschien is het wel g-gewoon beter...Iedereen, zelfs m-mijn ouders, m-mijn zus z-zeggen altijd dat ik n-niets ben...N-niets waard ben i-in het leven." Nee, Astoria wist niet hoe het ooit begonnen was dat mensen een grote hekel aan haar hadden. Zelfs bij haar ouders leek het alsof ze hun tweede dochter al vanaf haar geboorte niet hadden gemogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Lupin

    Als mijn lichaam mij eindelijk weer toestaat om wakker te worden, knipper ik even met mijn ogen en rek mij gapend uit. Langzaam dringt het tot mij door dat ik niet meer in de bibliotheek ben. Geschrokken gooi ik de deken, geen idee waar die vandaan kwam, van mij af en kijk verwilderd om mij heen.
    Wanneer ik Ginny zie zitten word ik weer rustig en vorm een 'Oh' met mijn mond om aan te geven dat ik snap wat ze gedaan heeft.
    'Hey, hoe ging het met Harry en Dean?' vraag ik nieuwsgierig.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grinnik even als ze spastisch de deken van haar afgooit en om haar heen kijkt.
    'Ik heb het uitgemaakt met Dean. Eerst kuste hij me, maar ik zei dat ik het meende, toen schold hij me uit en gooide pompoensap over me heen.' zeg ik luchtig. Ik zat niet echt meer mee, hij draait wel weer bij.
    Ik leg het boek bij Adelaine's voeten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Dat is ook niet echt aardig. Ik begrijp dat hij gekwetst is, maar om nou zo te reageren...' Ik kijk even van Ginny naar het boek en vervolgens weer naar Ginny. Een zucht ontsnapt mijn lippen.
    'Heb je onze kamer trouwens al gezien? Je broers hebben er een puinhoop van gemaakt. Zo van: Poef!' Ik laat mijn handen een soort van explosie uitbeelden. 'Overal veertjes. Ze snappen alleen volgens mij niet echt dat ik echt boos ben. Of het kan ze gewoon niks schelen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    Nog steeds schokte haar lichaam van het gesnik "M-misschien...m-maar, m-misschien is het wel g-gewoon beter...Iedereen, zelfs m-mijn ouders, m-mijn zus z-zeggen altijd dat ik n-niets ben...N-niets waard" ben i-in het leven" ik herkende mezelf daar ook wel een beetje in al, had ik geen broers of zussen maar ik was nooit goed genoeg voor mijn ouders "hier zit er een die on je geeft, heel veel"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Waarschijnlijk waren zijn woorden troostend bedoeld, en ergens hielp het ook wel een beetje, maar echter was het Astoria die wist dat hij de enige was. "D-dan ben j-je wel m-mooi de e-enige..." zei ze zachtjes tussen het snikken door terwijl haar hoofd nogsteeds verborgen lag in zijn arm.Astoria sloeg haar armen rond zijn middel terwijl ze toekeek hoe haar tranen kleine plasjes achterlieten op het dekbed.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    'Het was ook misschien niet zo aardig van mij om het midden in de grote zaal uit te maken.' Zucht ik. Ik kijk haar geschokt aan. 'Onee! Echt, dat ga ik hun betaald zetten! Desnoods haal ik mam erbij.' zeg ik boos. Het kon dan wel snel weer gemaakt worden, maar het was wel onze kamer. 'Thuis laten ze alleen hun eigen kamer ontploffen. Niet de mijne.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Nou, Fred heeft volgens mij gewoon onze kamer geclaimd of zo.' Ik rol met mijn ogen, maar moet lachen als Ginny ook boos is. 'Ik ben blij dat ik iemand aan mijn kant heb, maar je moeder erbij halen is wel heel erg. Volgens mij hebben we dan straks een boze tweeling en ik weet niet echt of ik daar nu zin in heb.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Ach, Ze kunnen niet erg boos zijn. Ze maken echt altijd grapjes. We houden mijn moeder als reserve.' ik grijns sluw.
    'Maar je had het dus erg leuk met Fred?' vraag ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Met nadruk op hád. Eerst kwam jij binnen en vervolgens George. Toen besloot ik maar weg te gaan. Kom ik terug, heeft hij met George de hele kamer overhoop gehaald en liegt in eerste instantie ook nog. Bovendien is het laatste wat hij zei dat hij mij ook aardig vond. Aardig! Bedankt weer.' Gefrustreerd gooi ik mijn handen in de lucht. Als ik merk dat ik tamelijk boos begin te klinken, voel ik mij schuldig tegenover Ginny.
    'Sorry, ik ben gewoon een beetje gefrustreerd. Dat is alles.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Maakt niet uit.' mompel ik. Hoe kon die tweeling onze kamer overhoop halen en dan ook nog liegen! 'Maar jullie zijn nogsteeds geen stelletje?' vraag ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Verslagen haal ik mijn schouders op. 'Ik heb geen idee. Ik weet niet eens wat we waren voor ik boos werd, laat staan nu. George noemde mij wel Freds vriendin, maar Fred heeft er nooit echt iets over gezegd.' Ik staar naar de grond en pulk wat aan de deken.
    'Dean had je toch verkering gevraagd?' ik kijk met vragende ogen op naar Ginny. Zij weet veel meer van dit soort dingen dan ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Ja, maar Michiel niet.' zeg ik. 'Maar als je twijfelt, waarom vraag je het dan niet gewoon?' vraag ik. Ik kijk even om me heen en begin naar de vaas te staren die Madison een keer vermoord had. 'Er is trouwens een nieuw meisje op school gekomen. Ze is wel aardig.' zeg ik, doelend op Averna.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Whaha, 'de vaas die Madison keer vermoord had vermoord had'. Lol)

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ja, dat gaat niet echt als we of de hele tijd gestoord worden, of hij zich gedraagt als een losgeslagen kleuter.' Ik schud mijn hoofd. 'Wat moet ik toch met hem?'
    Mijn nieuwsgierigheid wordt gewekt, wanneer Ginny begint over een nieuw meisje. 'Averna?' herhaal ik de naam. 'In welke afdeling zit ze dan en hoe oud is ze?' vraag ik haar.


    Happy Birthday my Potter!