• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (ik denk niet dat Ginny het zou waarderen als Daan nar haar toe kwamXD je kan ook Belinda sturen^^kies maar of je harry of Belinda doetXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (ik denk niet dat Ginny het zou waarderen als Daan nar haar toe kwamXD je kan ook Belinda sturen^^kies maar of je harry of Belinda doetXD)

    Ik begin met Belinda ^^

    Lavender
    Voldaan bekijk ik mijn krullen. Dat is dus weer gelukt. Ron zou me niet... Ach wat, ik denk niet aan hem. Ik spring op van mijn stoel voor de spiegel, schuif nog snel een strik in m'n haar en ren naar beneden. Wat ik ga doen weet ik nog niet echt. Ik zie vast wel iemand. Ik zie Harry die een beetje duf kijkt en hermelien, ik groet ze vlug en stap het portretgat uit. Ik glimlach vrendelijk terug als de dikke dame naar me zwaait en dan loop ik rustig verder. Ik ben bijna op de zesde verdieping als ik Ginny zie zitten. Ik snel naar haar toe. 'Heej Ginny, wat is er?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik kijk op als iemand mijn naam zegt. Onee, niet zij. 'Ow... Er is niks bijzonders.'mompel ik en ik glimlach. 'Ik heb het uitgemaakt met Daan.' zeg ik dan toch maar en ik kijk naar de grond.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -wat zijn we toch weer lief tegen lavender. Em ze is nog wel zo behulpzaam!-

    Lavender

    Ik merk dat ze niet echt blij is met mijn aanwezigheid. 'Wil je er over praten? Of moet ik weggaan, of iemand anders halen...' ik strijk door mijn haar. 'Weet dat ik je graag help.' mijn zachte, beetje hoge stem klinkt wel wat verlegen omdat ik merk dat ze me totaal niet wil zien.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    -Sorry, maar aan het begin van het jaar was ze gekXD-

    Ginny

    Ik glimlach even. 'Ik denk niet dat je me kan helpen, maar praten kan altijd.' zeg ik. Ik klop naast me. 'Kom zitten.' zeg ik en ik glimlach weer even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lavender

    Ik glimlach en ga zitten naast Ginny.
    'Vertel maar.' zeg ik en bekijk haar. Ze ziet er nogal... Mismoedig uit. Ze heeft vast iets of iemand nodig. En ze moet het aan iemand kwijt, dat is te zien. Voorzichtig doe ik mijn knieën omhoog en sla mijn armen er om heen. Zo zit ik net als Ginny.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik bijt op mijn lip en zucht even. 'Ik wou het uitmaken met Dean omdat ik hem niet meer leuk vind. Ik zei dat dus tegen hem en hij zoende me. Ik duwde hem weg en zei dat ik het meende. Hij schold me uit en gooide pompoensap over me heen. Het is niet leuk om hem zo boos te zien.' zeg ik zacht


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermione
    Ik grinnikte.
    ''Geen probleem, ik help je graag,'' glimlachte ik.
    Ik streek uit automatisme mijn blouse recht en keek even naar het knisperende vuur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lavender
    'O wat erg!' riep ik verschrikt uit en sloeg mijn hand voor mijn mond.
    'Dat jij het uitmaakt moet je zelf weten en als je niet meer van hem houd kan dat gewoon en kan jij daar niks aan doen, maar Dean was echt heel gemeen dat hij je uitschold en... en...' Ik hield op met praten en keek nog steeds geschokt naar Ginny. 'Sorry dat ik zo ratel, maar ik had nooit verwacht dat hij...' Voorzichtig legde ik een hand op haar schouder.

    Harry[/b
    'Ik weet het, dat is al zo'n paar jaar lang.' ik grijns en zucht.
    'Volgens mij praat Lavender nu met Ginny, nouja ik ga misschien zo wel naar haar toe.' Ik sla mijn hand voor mijn hoofd.
    'Niet aan denken, niet aan denken...'

    [zitten ze in jaar 6 trouwens?]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 9:51 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    'Ik ook niet.' mompel ik. Ik had verwacht dat hij het wel zou begrijpen. 'Ik zit gelukkig niet in zijn jaar.' zeg ik zacht. Mijn blik gaat de gang door en bekijkt een paar schilderijen. Sommige luisteren en vertellen het door. Tuurlijk. Net wat ik nodig heb.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ja]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (ja^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Ik staarde een beetje in het niets toen Astoria niet veel later dan mij de badkamer uit kwam, rustig ging ze naast me zitten en legde een hand op mijn schouder "Vertel het maar" ik slikte, maar keek haar niet aan "Laatst sprook ik met Aileen, zei wist wat de nieuwe opdracht was..." ik besloot om maar het hele plan te vertellen "eerst de verdwijnkast repareren, maar dat is het probleem niet want dat is al gebeurt... maar daarna moeten we je vermoorden..." met beide handen ging ik wild door mijn haar want zelf snapte ik er ook helemaal niks van...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Lavender

    'Als jullie nog meer doorvertellen dan vervloek ik jullie in... in glazen bollen en gooi ik jullie allemaal stuk!' riep ik hard en keek kwaad naar de mensen, die snel verdwenen. ik kijk Ginny weer aan. 'Dat is wel fijn ja.' glimlach ik. 'Maar echt, ik kan er nis aan doen. Ik wil graag helpen. Is er iemand met wie je nu graag wil praten? Zeg maar, dan zal ik er voor zorgen dat je met haar of hem kan praten.' Ik aai even over haar schouder. 'Het komt wel weer goed.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik glimlach even. 'Ik zou graag met mijn beste vriendin Adelaine praten, maar ik kan haar nergens vinden' zeg ik en ik sta op. Ik strijk mijn shirt goed en kijk haar aan. 'Weet jij waar ze is?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!