• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Hermione
    ''Ja. Jij niet, zeker?'' zei ik, al was het meer een vaststelling dan een vraag. Ik kneep even mijn ogen samen.
    ''Waar denk je aan?'' vroeg ik hem toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry
    'O, eh.. Niks bijzonders hoor.' zeg ik afwezig. 'Ik heb het nog niet af nee.' mompel ik dan en kijk hermelien aan. 'Wat een gedoe in de grote zaal trouwens. Het is uit met Ginny en Daan en Daan werd kwaad, hij schold haar uit en de zwadderaars lachten. Kunnen die zwadjes niet een keer normaal doen?' ik plukte verstrooid aan mijn haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    Ik trok een wenkbrauw op. ''Uit?'' mompelde ik verrast.
    ''Hè? Hij schold haar uit?! Wat zei hij allemaal?'' zei ik verontwaardigd. Waar haalde hij het lef vandaan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheMarauders schreef:
    [@MrsBrittain, wil je even aanpassen dat ik Harry en Lavender heb, en Dean?]


    sure (:


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Dit is niet wat ik zo tegen je kan zeggen...Dit is niet wat ik zo tegen je kan zeggen...Dit is niet wat ik zo tegen je kan zeggen...herhaalde het zich een aantal keer in haar hoofd. Verbijsterd staarden ze even in het niets, met een kleine leegte in haar ogen. Langzaam liet ze haar haar handen van zijn schouders glijden waarna ze alleen nog maar zijn handen vast has. "Is...dus...het is erg...is het niet?" vroeg ze zachtjes terwijl ze hem aankeek in zijn ogen. Een lichte vlaag van paniek betrad Astoria haar lichaam, niet wetend wat te doen,bang voor wat hij haar te zeggen had.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry
    'Hij zei bitch. Ik heb met hem gepraat en hij was nogal kwaad. Ik was erg geschokt over wat hij zei en waarschijnlijk is het nog allemaal mijn schuld ook.' ik wrijf over m'n gezicht. 'nouja het IS mijn schuld. Ik had nooit..' ik kijk naar de deur. Daar ergens achter is Daan die ik eigenlijk te lijf zou willen gaan. Maar ik doe niks en blijf zitten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    -het is Marauders zonder N


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    ''Jouw schuld?'' ik fronste en ging wat meer op het puntje van de bank zitten terwijl ik hem aankeek.
    ''Wat heb je nooit moeten doen?'' ik keek hem schijnheilig aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheMarauders schreef:
    -het is Marauders zonder N


    XD ga het ff veranderen


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry

    'Hermelien..' zeg ik dan en slik. Ik kan het niet meer voor me houden.
    'Ik heb een klein druppeltje Felix Fortunatis gedronken en ik ging Ginnys bezem maken, Daan keek nogal geïrriteerd en Ginny ging het opeens uitmaken. Felix was binnen die minuten al uitgewerkt en Daan begon te schelden. Hij gooide pompoensap over haar heen. Ik ging haar wel troosten maar ze is nu wel zwaar verdrietig. Ik had Nooit Felix moeten drinken en die bezem moeten pakken... Er was totaal geen reden voor'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (pompendapXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (pompendapXD)

    Stom mobieltje!!!O.o


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Draco Malfoy

    De blikken in haar ogen waren al genoeg om te weten dat er van binnen alles door haar heen ging, langzaam gleden haar handen van mijn schouders en had ze alleen nog maar mijn handen vast "Is...dus...het is erg...is het niet?" ik keek haar sirieus aan "ja eigenlijk wel" weer verliet een zucht mijn mond "maar ik vertel het zo wel" ik draaide me om en met een knip im mijn vingers was ik droog en aangekleed. Mijn humeur was zo naar beneden gezakt dat ik niet eens de tijd nam om me echt af te drogen. Ik deed de deur open en liep naar buiten om op Astoria te wachten...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Hermione
    ''Je..-'' ik keek hem verbaasd aan. ''Wát?! Waarom?'' riep ik uit, en slaakte een ongelovige zucht.
    ''Waar is Ginny nu?''

    [Hahahahahah, pompendap. Lol :"DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (lach me niet uit! :S)
    Harry
    'Zie je nou wel! Ik doe het nooit goed! Ik kan ook niets...' ik zucht en kijk naar m'n voeten.
    'Ginny is douchen.' antwoorde ik mat. Zie je nou wel. Iedereen vond me nu een loser en ginny zou me vast nooit meer aankijken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel