• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Ik ga even beneden thee drinken)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Je ziet er straks niets meer van en ik vind jou ook heel erg aardig' roep ik terug terwijl er een grijns rond mijn lippen speelt. 'Trouwens dit is niet de enige slaapzaal die bedenkt is met veren en andere uitvindingen' mompel ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ga ervandoor aangezien ik morgen naar school moet en nog even al mijn boeken moet zoeken]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry


    Een woeste blik naar de zwadderaars zegt genoeg. Ik ren achter Ginny aan. Dan zie ik Averna bij haar staan. Waarom moest zij er altijd bij zijn? Kon ik dan nooit..
    'Ginny, ik wilde dit niet. Ik weet niet wat er net gebeurde en wat je zei waarom hij zo kwaad werd, maar het was gemeen wat hij zei. Ik zal met Dean praten.' ik kijk even naar Averna. 'Moet ik met hem gaan praten?' vraag ik aan Ginny.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik loop door en draai me dan om. 'Vind Harry mij leuk?' vraag ik verbaast. In schud mijn hoofd. 'Nee, dat is onmogelijk. Je bent nu gewoon wat aan het verzinnen!' Dan komt Harry erbij staan. 'Je doet maar.' zeg ik. 'Maar ik wil hem niet terug!'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 21:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Voorzichtig aai ik even over haar schouder. 'Ik ben zo terug.'
    -oke ik heb geen zin om de hele tijd met mezelf te praten dus ik doe alsof ik al heb gepraat met daan-
    Ik ren op Ginny af. 'Ik heb met hem gepraat. Hij deed nogal vaag maar ik heb hem uitgelegd dat je zelf moet weten of je met iemand wil of niet. Hij was kwaad, maar ik ben gewoon weggelopen.' Ik zucht even als ik Ginny zie. Hoe ging ik haar zeggen dat...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine giechel verliet haar mond terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet en hem aankeek. "Waar was je dan met je gedachten?" vroeg ze terwijl ze haar hoofd een beetje schuinhield, een gewoonte. Iets wat ze deed als ze zichzelf altijd iets afvroeg, of als haar nieuwschierigheid opspeelden. Met een licht doordringende blik keek ze hem aan. "Je weet dat je me alles kunt vertellen...toch?" vroeg ze op een zachte toon, maar wel verstaanbaar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    Ik glimlach even als Harry weer komt aangerend. 'Dankje.' zeg ik zacht en ik glimlach even. Ik ben dan wel droog door Harry's spreuk alleen ik kleef nogsteeds. 'Ik ga denk ik even douchen.' zeg ik somber.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    'Is goed.' zeg ik zonder te merken wat of wie ik ben. Ik maan mezelf weer tot orde. 'Als je Daan zit moet je hem een keiharde klap geven.' zeg ik dof en draai me om. 'Ik ga naar de leerlingenkamer.'

    [zijn fred en george/of een van de twee online / iemand in de leerlingenkamer die wil praten met de jongen die bleef leven ?:P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Iets gemist? Internet deed kut. :')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Iets gemist? Internet deed kut. :')]


    [Het is uit tussen Ginny en Daan, Ginny kleeft van de pompoensap en Harry gaat naar de leerlingenkamer... misschien kan je met hem gaan praten :D Dan ben ik niet meer alleen :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    Nadat ik nog wat huiswerk had afgemaakt besloot ik dat ik klaar was voor vandaag.
    Met een stapel boeken onder mijn armen liep ik de Common Room binnen, en zag Harry zitten. Ik plofte naast hem neer en glimlachte. ''Hé,'' groette ik hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry
    Ik grijns als Hermelien naast me neer gaat zitten. 'Heej.' glimlach ik.
    'Huiswerk af?' vraag ik, maar ik ben er niet met m'n gedachten bij. Ik pulk wat aan een draadje van de stoel waar ik op zit en staar naar het haardvuur.

    [ik zit hierna op mijn mobiel, maar ik reageer nog wel.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Draco Malfoy

    "Waar was je dan met je gedachten?" ik glimlachte al was het onderwerp waar ik over aan het denken was niet echt om te lachen, Astoria haar hoofdje was een beetje gedraaid wat ze vaak deed als ze nieuwschierig was, maar haar gezicht betrok langzaam "Je weet dat je me alles kunt vertellen...toch?" dit klonk al wat sirieuser dan eerst "Ik-ik vertel je dit liever straks, als we uit de douche zijn" ik zuchte "dit is niet wat ik zo tegen je kan zeggen"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [@MrsBrittain, wil je even aanpassen dat ik Harry en Lavender heb, en Dean?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel