• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Jep, Adelaine kan lichtgeraakt zijn ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    -Dank jullie (:-

    Daan

    Ik kijk haar aan. 'Bitch.' fluister ik dan en draai me om. ik loop weg, maar uiteindelijk keer ik me om. 'BITCH!' schreeuw ik nog een keer. Ik hoor zwadderaars joelen. Het kan me niet schelen. 'HOE DURF JE HET ZO UIT TE MAKEN.' ik tril van woede.
    Ik loop terug naar de tafel, pak een glas pompoensap en gooi het over Ginny heen. Dan draai ik me om en ren weg. Zwadderaars klappen en fluiten.

    Harry
    Felix Fortunatis is net uitgewerkt, ik had heel weinig ingenomen. Snel ren ik naar Ginny. 'Wat een rotzak!' sis ik zacht en veeg het sap weg met mijn toverstok. 'Gaat het?' vraag ik zacht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fred Weasley

    'Okee wij waren het' zeg ik omdat het toch geen zin meer heeft om te liegen. 'Maar even serieus het voordeel van magie is dat je iets kapot kan maken, maar ook weer iets kan maken' vervolg ik nu wel serieus. 'Dus maak je niet druk straks is er helemaal niet meer van de zien. Dan ziet het eruit alsof er nooit iets is gebeurd.' Ik kijk haar aan. 'En als je meent dat ik een andere slaapplaats moet gaan zoeken is het maar eens tijd om te vertekken en iets anders te gaan zoeken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké, ik moet Averna even heel hard laten lachen)

    Averna Mortes

    Ik kom net terug van de uilenvleugel als ik vriendje van Weasel zie schreeuwen tegen Weasel. Blijkbaar is het geen vriendje van Weasel meer. Ik sla mijn hand voor mijn mond en lach van verbazing en uit vermaak. Dit was echt één van de mooiste momenten uit mijn leven. In één woord -ge-wel-dig!
    Ik stop snel met lachen als ex-vriendje van Weasel aan komt gerent. Straks hebben ze nog door dat ik hun pijn vermakelijk vind. Dat kan ik niet bepaald gebruiken.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Jep, Adelaine kan lichtgeraakt zijn ^^)


    [ja dat heb ik door]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik kijk Dean boos aan als hij zegt dat ik een bitch ben en hij pompoensap over me heen gooit. Iewl, het komt in mijn ogen. 'Dean.' fluister ik zacht terwijl de zwadderaars nogsteeds joelen en wijzen. Harry komt er bij zitten. 'Ja, het gaat wel.' mompel ik. 'I..Ik ga even.. weg. Even weg van die Zwadderaars.' mompel ik en ik sta op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Mijn boosheid verdwijnt langzaam als Fred uitlegt dat je er straks niks meer van ziet. Ik haal even diep adem. Dan dringt het door wat hij nog meer zegt. Snel schud ik mijn hoofd. 'Nee, nee.'
    Ik kijk even naar de puinhoop en zucht. Vervolgens pak ik mijn boek en blaas de veertjes eraf. Zonder verder iets te zeggen loop ik de slaapzaal weer uit. Waarom wordt ik altijd zo boos als mensen niet gewoon de waarheid zeggen?


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik richt mijn aandacht weer op George zodra Adelaine de slaapzaal weer uit loopt. 'Mhm, je weet het. Zorgen dat niemand straks iets doorheeft' zeg ik grijnzend en niet veel later klinkt er weer een knal. Opnieuw vliegen er veren door de lucht. 'Al kan dat nog wel eens wat moeilijker worden'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 21:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (-zucht- Jongens, niet te begrijpen :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Ach het blijven George en Fred. Die zijn niet te begrijpen (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Arme Adelaine. En ze had al een slecht humeur. Nu is ze nog meer depri :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Ahh ik heb medelijden met haar. Het komt wel weer goed..hopelijk (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Er gaat een schok door mij heen, als ik nog een knal hoor. Dit kan echt niet zo. Laat ze dat lekker op de jongensslaapzaal doen of zo.
    'Fred, ik meen dat ik het niet vind kunnen,' roep ik naar boven. Ik heb geen idee of hij iets geeft om wat ik vind op dit moment, maar ik word eerlijk gezegd knap chagrijnig van alles wat in het afgelopen uur is gebeurd. En dan te bedenkend dat ik daarvoor nog super vrolijk was.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik loop de grote zaal uit met mijn bezem in mijn hand. Ik zie dat Averna haar lach in moet houden. Ik werp haar een boze blik toe, ik wist wel zeker dat ze om mij lachte en ga opzoek naar Adelaine.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    'Ginny, wacht!' Ik loop snel achter haar aan. 'Geloof mij, ik lachte niet om jou. Het was meer om het feit dat ik onder het eten al doorhad dat Harry je leuk vond en hij toen zeg maar Dean liet uitbarsten in een hoestbui en nu heeft hij nog zijn zin ook. Echt, ik zweer het je! Niet boos op mij zijn!' Ik klink echt oprecht en kijk naar smekend aan.


    Happy Birthday my Potter!