• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ginny, weet je nog wat ik laatst gezegd heb?' Ik kijk even betekenisvol naar Harry. 'Ik denk dat je daar echt eens iets mee moet doen.' Hopelijk herinnert ze zich het gesprek nog waarin ik probeerde duidelijk te maken, dat ze voor Harry moest gaan.
    Ik besluit het broodje in mijn zak te stoppen en sta op. 'Veel plezier met z'n tweetjes.' Ik knipoog naar Harry en loop vervolgens de great hall uit. En toen was ik weer alleen.


    Happy Birthday my Potter!

    (Omg, ik heb net allemaal filmpjes gevonden op Youtube waar ik aan het dansen ben 0.0 Niet leuk)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk grijnzend naar Harry, waarom grijnsde hij? Hij pakt zonder iets te vragen mijn bezem en verbeterd hem. 'Dankje.' zeg ik even. Ik denk dat ik het toch maar moet uitmaken met Dean. Ik knik naar Adelaine en ze loopt weg. Ja, zodra ik Dean tegen kom maak ik ht uit.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:37 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daan

    Ik zie Ginny, maar als ik zie dat Harry er bij zit, krijg ik een soort van woede. Ik wil er wel naar toe lopen, maar ook weer niet. uiteindelijk ga ik maar aan de andere kant van de tafel zitten, vlak bij hen, net niet tegenover Harry.
    'wat dan, Ginny?' zeg ik lief en aai over haar schouder.

    Harry
    Ik glimlach. Het gaat zoals het moet gaan. Ik pak wat pompoensap en doe alsof ik drink. 'Oke, tot zo.' grijns ik en glimlach naar daan.

    [Okee, Moonly, dat moet wat subtieler. Dit is zo 'nep' zeg maar xd als je begrijpt. je denkt niet: 'misschien moet ik het toch maar uitmaken met daan.' ahum, dat is vaag... ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:42 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik zie in mijn ooghoek dat Dean vlak bij komt zitten. Ik haal diep adem. 'Sorry, Harry. Ik moet even wat met Dean bespreken.' Ik loop naar Dean toe en zeg 'We moeten praten.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Iemand die met Adelaine wilt praten? Of anders Averna?)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ Je mag Adelaine altijd terug sturen naar de slaapzalen als je wilt (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik probeer te glimlachen. Nee, Ginny. Doe het gewoon nu en niet er omheen draaien! 'Dean... Ik denk dat het beter is als we gewoon vrienden zijn.' Was het eigenlijk wel aardig om het midden in de grote zaal uit te maken?

    (oke, ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik zal het proberenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (She's gonna be so mad :Y))

    Adelaine Catherina Lupin

    Somber slof ik terug naar de slaapzalen om mijn boek te halen. Dan heb ik tenminste iets te doen. Ik klop even, aangezien ík dat dus wel geleerd heb. Vervolgens stap ik de kamer binnen.
    'Ik kom alleen maar even-' Ik stop abrupt met praten als ik overal veren zie. Ik voel de boosheid opkomen. Ik doe mijn mond dicht, maar open hem weer als ik wil gaan schreeuwen.
    'Wat hebben jullie in vredesnaam met onze kamer gedaan!' Ik kijk naar de verscheurde kussens op de bedden. Boos snuif ik waardoor er een veertje nog extra lang voor mijn ogen dwarrelt.


    Happy Birthday my Potter!

    Daan
    Verbaast kijk ik haar aan. 'Ginny?' ik kijk haar aan. 'Echt?' zucht ik. Ik weet niet wat ik moet doen. Dan handel ik uit intuïtie, ik kus haar vol op haar mond. Hopelijk zal dit haar overhalen toch niet te uit te maken..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik duw Dean weg van mijn gezicht. 'Ja, Ik meen het. Ik maak het uit. Sorry, ik denk niet dat ik nog verliefd op je ben.' ik bijt even op mijn lip. Waarom was dit altijd zo moeilijk?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Whaha, geniale actie van Dean)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Verbaasd draai ik me om en gooi het kussen dat ik in mijn handen heb terug op bed. 'Wij hebben hier niets mee te maken. Het waren onze buren en we hebben er alles aan gedaan om ze te stoppen, maar zoals je ziet zonder succes' zeg ik met een onschuldige glimlach waarna ik even naar George kijk en dan weer terug. 'Ik slaap hier vannacht ook dus dan denk je toch niet dat ik dt toelaat of wel soms?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mee eens]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Als Fred er een grapje van probeert te maken, wordt ik alleen maar bozer. 'Erg grappig hoor. Welk deel van aura's lezen snap je niet?' Ik sla mijn armen over elkaar. Ik ben sinds de zomervakantie niet meer echt boos op iemand geweest, maar nu voel ik de woede door mijn aderen razen. Ik heb de neiging om te gaan stampen, maar dat doe ik maar niet. Fred denkt al dat het een grapje is en dat wil ik niet stimuleren.
    'Zoiets doe je gewoon niet! Die kussens zijn eigendom van mensen die je niet eens goed kent! Bovendien laat ik jou echt niet meer in mijn bed slapen. Je zoekt maar een andere slaapplaats.'


    Happy Birthday my Potter!