• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Rider schreef:
    (Jij krijgt straks een hele boze Adelaine op je dak (N) :') )


    [Mhm weet ik wel wat op XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Sorry, kon het niet laten om het haar niet te laten begrijpen en het vervolgens zelf te laten opperen (A))

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk naar haar aura en concentreer mij op de vragen die ik heb. Oké, ze wilt dus ongezien naar beneden. Dat moet lukken. Ik kijk even om mij heen, maar zie niemand kijken. Ik haal mijn toverstok tevoorschijn en richt op een grote schaal op de Slytherin tafel. Hij ontploft en mensen beginnen gelijk te gillen. Snel laat ik ook op de andere drie tafels iets ontploffen, zodat de aandacht van Ginny is afgeleid.


    Happy Birthday my Potter!

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    'Klopt en ze lijkt verschrikkelijk op die rare tweeling, maar dat hebben ze niet altijd door' zeg ik grijnzend en kijk naar de veertjes die de kamer door vliegen. Ik haal mijn schouders op en leg een kussen op de grond waarna ik mijn toverstok pak. Niet veel later hoor je een zachte knal en vliegen er nog meer veren door de kamer. 'Weer eens een keer een goed idee Fred'


    George Weasley

    'Inderdaad' Beaam ik girjnzend waarna ik mijn wand pak en die op nog een paar willekeurige kussens in de kamer richt die eerst omhoog zweven en vervolgens ontploffen als een veerbom.


    Don't be like the rest of them, darling

    IrishStar schreef:
    (...)

    [Mhm weet ik wel wat op XD]


    (O, zo makkelijk ga je daar niet mee wegkomen. Dat word schoonmaken en opruimen! En anders... ja daar weet ik wel wat op :Y) )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (O, zo makkelijk ga je daar niet mee wegkomen. Dat word schoonmaken en opruimen! En anders... ja daar weet ik wel wat op :Y) )


    [Wedden dat het wel goed komt (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Ik ga hardlopen.. Ben over ongeveer 45 min. weer terug ^^.. Mischien eerder}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Ik ga hardlopen.. Ben over ongeveer 45 min. weer terug ^^.. Mischien eerder}

    [veel plezier ^^]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik grijns even als iedereen begint te gillen en land snel naast Adelaine. 'Dankje, waarom begon je trouwens te lachen bij hints?' zeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    George Weasley

    'Inderdaad' Beaam ik girjnzend waarna ik mijn wand pak en die op nog een paar willekeurige kussens in de kamer richt die eerst omhoog zweven en vervolgens ontploffen als een veerbom.


    Fred Weasley

    Ik pak nog een paar kussens. Niet veel later is er niet meer van over en kijk George aan. 'Hou nog wel een kussen over, want wil straks nog wel kunnen slapen' zeg ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    {Ik ga hardlopen.. Ben over ongeveer 45 min. weer terug ^^.. Mischien eerder}


    [Veel plezier]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    TheMarauders schreef:
    (...)
    [veel plezier ^^]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry
    Ik stop het flesje dat ik net in mijn hand had, en waar iets van uit had gedronken weer terug in mijn tas. 'Ehw... Ron ik ga toch niet vliegen. Het regent te hard. Ik trek hem mee naar binnen.
    'Ga je huiswerk maar maken.' grijns ik en klop op zijn rug. Dan ren ik naar de grote zaal. Ik glimlach als ik Ginny zie. Vastberaden loop ik naar haar toe en ga nonchalant naast haar zitten.
    'En wat zijn jullie aan het doen?' vraag ik aan haar en Adelaine. Felix zal me helpen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (De Balada kwam even tussendoor en ik kan bij groepsdansen echt niet stil zitten :') )

    Adelaine Catherina Lupin

    'Je deed mij denken aan een dreuzel reclame,' zeg ik. Ik weet niet hoeveel ze van tv en reclame afweet, maar ik ga er maar vanuit dat ze weet wat een reclame is. Ik bedoel, hun vader is een expert op het gebied van dreuzels. Als je alle mensen die met dreuzels hebben geleefd even niet meerekent in ieder geval.
    Aangezien de afleiding van Ginny die raar boven mij zweeft weer weg is, verval ik weer in de sombere stemming die ik net had. Een zucht ontsnapt mijn lippen en ik begin weer met mijn broodje te spelen.
    'Weet je, jullie Weasleys hebben echt een ge-wel-di-ge timing.'
    Ik kijk verbaasd op als Harry komt aangelopen. 'Hey Harry!' Ik lach even als ik zijn aura bestudeer. Ginny moet Dean echt aan de kant zetten en weer voor Harry gaan. 'Niks bijzonders.'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Daar staan we om bekend'zeg ik grijnzend. Ik zie dat Harry komt aanlopen. 'Ow, we zijn aan het praten.' mompel ik. Hopelijk valt mijn bezem niet al te veel op. Ach, ik liep er al de hele dag mee.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    'Praten over wat?' vraag ik met nog steeds een grijns op mijn gezicht. Ik strijk door mijn haar en ga wat relaxter zitten en voel de gelukzaligheid die door mij stroomt door Felix Fortunatis. Ik grijns als ik Ginnys bezem zie. Zonder te vragen pak ik hem en begin hem te bekijken. Ik begin hem met mijn toverstok te verbeteren; de twijgjes regt te knippen, de stel schoon te maken en als ik daar mee klaar ben leg ik hem zacht op Ginny's schoot. 'Alsjeblieft.' zeg ik met nog steeds die grijns op mijn gezicht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel