• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Crusio vloek helpt blijbaar niet echt' Andwoord ik met een lichte grijns, 'Waarom zou ik dat aan Ginny moeten vragen?' Vraag ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Nee, dat helpt niet echt' zeg ik en langzaam verschijnt er weer een grijns op mijn gezicht. 'Ginny die heeft ook altijd een perfecte timing, net als jou' vervolg ik. 'Misschien zeg dat genoeg'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik trek mijn wenkbrauwen op als Ginny 'ssst' sist. Oké, wat moet ik dan. Je uit de lucht gooien met broodjes? Hoe leuk dat idee ook lijkt, ik ga er maar vanuit dat dat niet de bedoeling is.
    Een zacht gegrinnik komt uit mijn mond als Ginny opeens hints begint te spelen. Bij haar eerste uitbeelding moet ik nog harder lachen en ik wordt van alle kanten vreemd aangekeken. Kan ik het helpen dat Ginny mij doet denken aan een hele vage reclame op de dreuzel tv waar iemand door een zaal schreeuwt: 'Is het een boek?'
    Ik doe mijn best mijn lach in te houden en kijk naar wat Ginny verder bedoelt. Oké, de tweede is makkelijk. Ze wijst naar zichzelf dus dat is iets in de richting van ik, mij, mijn.
    Van het laatste woord snap ik niet zoveel. De eerste lettergreep klinkt als mouw en de andere als iets boven. Daar is een grijze lucht te zien. Juist ja.
    'Ik snap je totaal niet Gin. Ik lees je aura wel gewoon,' fluister ik.


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Agh, ons lieve kleine zusje' Zeg ik grijnzend, 'Je hoeft niet te vragen van welke broers ze haar timing heeft' Voeg ik er nogsteeds grijnzend aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik pak een kussen van het bed en gooi het naar zijn hoofd. 'Waarschijnlijk van Ron, maar het kan ook altijd nog van Charlie zijn' zeg ik bedenkelijk. 'Maar het kan natuurlijk ook van..nee van ons kan ze het niet hebben'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Ik pak twee kussens van het dichtsbijzijnde bed om die vervolgens achter elkaar naar zijn hooft te gooien. 'Hmm.. Ik denk ook inderdaad van Ron.. Mischien van die rare tweeling waar ze het altijd over hebben, Gred en Forge? Nooit gezien maar dat zou ook kunnen zijn omdat wij de buren zijn'


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ah, de tweeling haalt onze slaapkamer overhoop 0.0 )


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik probeer de kussens te ontwijken, maar zonder succes. 'Laten we het maar op Ron houden..Al klinkt die rare tweeling ook wel als een optie' zeg ik grijnzend en knik. 'Ik heb ze volgens mij wel een keer zien lopen, maar eigenlijk best raar dat we onze buren bijna nooit zien'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Jeaaahh Fred, schuur die kussens doormidden dan heb je allemaal veertjes XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley

    'Hmm.. Tsja dat komt waarschijnlijk omdat we niet zo'n goede band met ze hebben soms' Zeg ik grijnzend waarna ik het kussen dat hij naar me gooide van de grond pak en vervolgens doormidden scheur, ik blaas een keer en en vliegen een helehoop veertjes door de kamer.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Okee XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Jij krijgt straks een hele boze Adelaine op je dak (N) :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik sla met mijn hand op mijn hoofd als Adelaine fluistert dat ze mijn aura wel gewoon gaat lezen. 'Dat bedoelde ik ook.' fluister ik terug, maar zo zacht dat ik denk dat ze het niet gehoord heeft.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Jij krijgt straks een hele boze Adelaine op je dak (N) :') )


    {Ik kan ook bijna wel wachten op een gemartelde george dankzij jouw andere personage dus daar kan ik waarschijnlijk wel mee leven :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Klopt en ze lijkt verschrikkelijk op die rare tweeling, maar dat hebben ze niet altijd door' zeg ik grijnzend en kijk naar de veertjes die de kamer door vliegen. Ik haal mijn schouders op en leg een kussen op de grond waarna ik mijn toverstok pak. Niet veel later hoor je een zachte knal en vliegen er nog meer veren door de kamer. 'Weer eens een keer een goed idee Fred'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer